tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Hva vil gi best bildekvalitet? Sigma 150-500 eller Sigma 100-300 med 1,4 converter Den nederste frister mest egentlig pga. raskere autofokus mens den øverste har OS som også frister en del. Jeg vil tippe på sistnevnte.På de brennviddene, så er stativ uansett lurt.. Tom Lenke til kommentar
ET! Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Da har jeg bestilt sigma 100-300 f4. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Hva vil gi best bildekvalitet? Sigma 150-500 eller Sigma 100-300 med 1,4 converter ... Det er nok ikke så mange som har sammenligna direkte. Men konsensus i langrørdebatter er at nummer 2 går utenpå nummer 1. Jeg tror du kan stole på at det stemmer. Det er og mange forståsegpåere som hevder at den fungerer klart best med Sigma sin egen konverter. En ting er i hvert fall sikkert. !00-300 uten konverter, det svinger skikkelig. Jeg har også sett mye bra fra den sammen med konverter. Manglende OS utligner du med monopod, stativ, beanbag, eller ved søke støtte fra en stubbe e.l. EDIT: Ser du bestilte mens jeg skreiv. Grattis. Endret 7. juni 2009 av fototim Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Da var 35mm F/2 på hus. Kjekk sak. Nikon-huset eller Canon-huset ? Tom D700 Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Hva synes dere om denne croppen? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg ville nok hatt motivet øverst til venstre. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Det fungerer ganske bra, ja. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 (endret) Også tok jeg bilder av et bryllup i helgen... Endret 7. juni 2009 av Inc Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som så dokumentaren om David Lachapelle igår forresten? Jeg fikk sett litt, liker virkelig en del av bildene hans. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg så litt, og i de 5 minuttene jeg så var han jævlig whiny, så jeg gadd ikke se resten. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Kimkn: Var du i Marifjøra igår, mer spesifikt: Tørvis (elns) hotel? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 HVa heter dokumentaren? So I can piratebay it Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Da har jeg bestemt meg for å selge MacBook og PC for å kjøpe MBP Hadde vært koselig med noen oppgraderinger i morgen da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 For moro skyld.. Basert på blitsskoen har jeg laget en sammenligning av Nikon D3 m/24-70 og den påståtte nye m4/3-modellen fra Olympus. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 tøft! ikke store saken denna nye olymPUSen Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jøss. Hva er det for noe? Ser først ut som et kompaktkamera, men virker som om man kan skifte ut objektiver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Jøss. Hva er det for noe? Ser først ut som et kompaktkamera, men virker som om man kan skifte ut objektiver. Micro-FourThirds kamera. Samme sensor som FourhTirds kameraene (Olympus/Panasonic), men uten speil så de kan lage objektivene mye mindre. Stygt redd for at jeg skal ha en slik til høsten. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2009 Hehe, jeg skal smelle min 55mm Zuiko på en sånn. Kan jo se passe tøft ut Håper prisen er bra og at det ikke er noen slags endringer i fatning/klaringer.. Hva synes dere om denne croppen? Det der var et bra bilde! Man havner rett i øynene på det der krypet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå