Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm. Det lukter utpreget svidd av laptopen min, kan ikke være et godt tegn. Får håpe Apple lanserer noe lurt på mandag (selv om jeg tviler). Gjør de ikke det blir det Lenovo netbook på meg, nå har jeg ventet to år med å bytte laptop i håp om at Apple skulle relansere ultraportable maskiner. Kjenner en liten backup nå gjør seg godt ...

Kan du steke egg på den? Laptop'en, altså. Da er det ihvertfall ikke et godt tegn. Backup er lurt nå.

 

Tom

hvis han slenger med noen nudler og litt flere grønnsaker sammen med eplet kan det bli en god wok ;) :!:

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Da var d90 i hus! :grin:

hmm.. gutta skriker vanligvis

Picture, or it didn't happen
Blir vel Video or it didn't happen nå da kanskje... hehe

 

anyways, grats med kamera. Veit hvordan D80 var så regner med dette er noe bedre, uansett et godt kamera.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Mine innlegg viser jo bare tråder du har skrevet i de siste 60-dagene ved default

 

Er klar over det,men nyeste skrevet innlegg kommer jo først på listen så selv om emne har ligget død i 3 mnd. ville den vel bli gjenninnført på "mine innlegg" som siste skrevet post.

 

Eller er det min tidligere post i innlegget som avgjør om emne skal få gjenopptaking på 60 dagers listen ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...