Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Hva!? ER det ikke gøy å løpe rundt å rope "PANG-PANG-PANG!"? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) trudde det var det militæret handlet om jeg. Selv løp jeg rundt i grønt et helt år med både AG3 og MP5 og lekte pang pang i skogen... Morsomste året ever, helt tilbake til barndommen... men fra spøk til revolver Endret 5. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Det var utvilsomt et bra år! Kunne godt funnet på å tatt et år til bare for gøy De som velger noe annet tror jeg ikke aner hva de går glipp av egentlig. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kom tilfeldigvis over denne blog'en igjen. Vet at den har blitt postet her noen ganger før, men den er så bra at det skader ikke med litt repetisjon. Minner litt om hvordan BK kan være noen ganger Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fekk i eksamensoppgave å lage ei fotoreportasje, men sitter fast på oppsettet. Kven funker best av desse? Personleg synast eg nummer tre. Tar også imot kritikk, kritiser mykje! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 TROR KANSKJE HOVEDBILDET DITT TRENGER LITT VIGNETTERING! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fekk i eksamensoppgave å lage ei fotoreportasje, men sitter fast på oppsettet. Kven funker best av desse? Personleg synast eg nummer tre.Enig i nummer 3, jeg ville i tillegg flyttet det nederste bildet til høyre side. Det fungerer greit å dele hovedbildet over to sider, men de små bildene mister for mye til at det er hensiktsmessig. Så med mindre du har innhold som virkelig må ha all plassen til høyre for bildet, ville jeg dratt det helt over på høyre side. Om du skal sette det til høyre eller venstre på siden er jeg ikke sikker på, jeg tror kanskje jeg hadde plassert det under de andre bildene, helt til høyre på høyresiden. Det er heller ikke alltid det er en god idé å brekke tekst over to sider, da det kan bli problemer å lese det, men det har også sammenheng med hvor gode trykkmuligheter man har, hvor konsistent det blir fra gang til gang. Aviser er håpløst, magasiner er som regel langt bedre. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 TROR KANSKJE HOVEDBILDET DITT TRENGER LITT VIGNETTERING! ^^ Ellers henger jeg meg på nr to. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig en ålreitt versjon Fy f@€n - det der er ikke sundt for sarte sjeler. Tom Gull og grønt gress. Ellers enig med k-ryeng. *Sims* Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fotovideo har satt ned prisene på Sigma optikk, har kun sjekket SA og Pentax fatning. Jeg kjøpte 70-200/2.8 HSM I til 4270kr. inkl. frakt til SD-14:-) Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fotovideo har satt ned prisene på Sigma optikk, har kun sjekket SA og Pentax fatning. Jeg kjøpte 70-200/2.8 HSM I til 4270kr. inkl. frakt til SD-14:-) Selger nok bare ut gammelt utstyr, hvis det var I du kjøpte, og ikke II Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Vignetteringen er på grunn av eg hadde tenkt å ha den som ei forside, så fjeran eg ikkje den når eg tok det som hovudbilete. Skal fjerne den no. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) ... Kven funker best av desse? Personleg synast eg nummer tre. ... Rent visuelst er nok alternativ 3 best.Men alternativ 2 har en styrke, nemlig at hvert enkelt bilde kommer mer til sin rett fordi de konkurerer mindre med hverandre. Rett og slett fordi de ikke er klint inntil hverandre. Så hvis dette er en fotoeksamen og ikke en grafisk eksamen, ville jeg gått for alternativ 2. Endret 5. juni 2009 av fototim Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Fekk i eksamensoppgave å lage ei fotoreportasje, men sitter fast på oppsettet. Kven funker best av desse? Personleg synast eg nummer tre. Tar også imot kritikk, kritiser mykje! Ville nok valgt nummer tre, men fjernet bilde fra bretten Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Jeg kjøpte HSM I. Jeg ser prisene generelt er gått noe ned siden forrige helg. Snakket med en Fotovideo kar på støperiet i Tønsberg for 2 uker siden, da var prisen på den nye Sigma 50-200mm f/4-5,6 OS HSM 3200-3300kr. Nå er den gått ned til 2800kr. Den norske krona har styrket seg iforhold til Yen og USD. Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Nå har eg gjort endringane dykk sa til numme to og tre. Ser no at eg kan kutte hovudbilete på nummer to frå toppen... Da får eg ei betre linje på toppen. Men andre ting dykk vil kritisere? ein og ein halv time til levering av produkt... Endret 5. juni 2009 av Hemene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 I dag har jeg vært på Japan Photo og kjøpt med speilrefleks. Olympus E-420 med 14-42mm kit. Ikke akkurat det aller nyeste eller aller beste på markedet, men har man slank lommebok så er det mer enn godt nok! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Ser no at eg kan kutte hovudbilete på nummer to frå toppen... Da får eg ei betre linje på toppen. Men andre ting dykk vil kritisere? ein og ein halv time til levering av produkt...Jeg likte det første best. Er ikke helt enig i komposisjonen i selve bildene dine, men det er neppe mye å gjøre med nå. Komposisjonen isolert sett er grei, men når de blir plassert på den siden de gjør drar de blikket ut av reportasjen. Ville prøvd med gitarbildet øverst til venstre (der gitaren delvis skygger for bildet), flyttet orgelet på høyre siden og kanskje hatt det andre gitarbildet også på venstre side i stedet for høyre. Da vil bildene i større grad støtte oppom hovedbildet, i stedet for å konkurrere. Endret 5. juni 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 I dag har jeg vært på Japan Photo og kjøpt med speilrefleks. Olympus E-420 med 14-42mm kit. Ikke akkurat det aller nyeste eller aller beste på markedet, men har man slank lommebok så er det mer enn godt nok! Gratulerer da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå