Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lars: Hvor finner jeg den getnew-linken til forumet? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 I nokre skin, t.d. IPB Pro, er det ein link i menyen som heiter «Se nye innlegg». I dei fleste skin er denne derimot fjerna, då det var tenkt at Siste 24 skal erstatte den. (Noko som eigentleg var ein dårleg ide, synst eg ...) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Her snakker vi rett linje. åååh.. savner army'n med SIBO treninga... flott linje BTW Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Blitt akam-forum-avhengig jeg og. Ganske fersk selv så prøver å gjøre et godt inntrykk. Men hittil har jeg ikke vært så vellykket! Du kan jo begynne med å bytte nick Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Blitt akam-forum-avhengig jeg og. Ganske fersk selv så prøver å gjøre et godt inntrykk. Men hittil har jeg ikke vært så vellykket! Du kan jo begynne med å bytte nick Hehe, han har valgt inngangsnivået allerede der ja Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 HAHAHAHAHAHAHA :!: :!: :!: :!: trur jeg dør på meg, den linnie videoen var alt for tidlig på morran ass.. xD JEG DØØØR :!: :!: :!: Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 åååh.. savner army'n med SIBO treninga... flott linje BTW Hehe. Ser jo litt artig ut ja, men kan nok bli litt kjedelig når man ikke har noen form for ammunisjon eller eksplosiver. Takk. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 må ha litt rødplast eller noe sånt, men drille drille drille.. var i garden så veit ossen det funker :!: Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 var i garden så veit ossen det funker :!: Hehe ..neida, jeg aner ikke hvordan det var i garden så jeg skal ikke uttale meg (selv om jeg har veldig lyst ) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lars: Hvor finner jeg den getnew-linken til forumet? I IPboard 2.2.0-skinet og IPboard Pro-skinet. Her er også en interresant lin for dere som sitter mye på forumet. Når dere har postet mest: https://www.diskusjon.no/?autocom=stats Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Lars: Hvor finner jeg den getnew-linken til forumet? I IPboard 2.2.0-skinet og IPboard Pro-skinet. Her er også en interresant lin for dere som sitter mye på forumet. Når dere har postet mest: https://www.diskusjon.no/?autocom=stats Nei huff, det ble for mye forandring til min innøvde konservative forumbruk. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Du får lagre linken som favoritt i nettleseren din da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig en ålreitt versjon Fy f@€n - det der er ikke sundt for sarte sjeler. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Du får lagre linken som favoritt i nettleseren din da. Jeg har gjort det. Bruker selv et annet skin, men har har den "se nye innlegg" blandt de hurtignappene på FireFox. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Du får lagre linken som favoritt i nettleseren din da. Nehh.. "Mine innlegg" og "Siste 24 timer" fungerer ypperlig.. enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) "siste 24 timer" er bugget. Den marker tråder som lest ofte selv om de ikke er det. Det problemet er ikke på det andre alternativet. Endret 5. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 "siste 24 timer" er bugget. Den marker tråder som lest ofte selv om de ikke er det. Det problemet er ikke på det andre alternativet. Det er ikke det at noen har vært inne og editert på postene sine i ettertid da? Tom Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 "siste 24 timer" er bugget. Den marker tråder som lest ofte selv om de ikke er det. Det problemet er ikke på det andre alternativet. Ja, har merket det, men 95% av trådene er jo helt uaktuelle å gå innpå i utgangspunktet for min del da. Bruker den "Siste 24 timer" bare for å se om det er noen spennede diskusjoner jeg går glipp av inne på mine innlegg. Funker stort sett bra til den bruken. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 Endelig en ålreitt versjon Fy f@€n - det der er ikke sundt for sarte sjeler. Tom :!: :!: genial den der da Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2009 må ha litt rødplast eller noe sånt, men drille drille drille.. var i garden så veit ossen det funker :!: Jepp, men når bataljonen har så dårlig råd at de ikke får rødplast engang kan det bli kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå