Farner Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Neida! For JEG skal ikke SPAMME tråder JEG! You say it like it's a bad thing...? Har erfart at moderatorene har en tendens til å slå ned som lyn fra klar himmel... For første gang har jeg måttet lese reglemanget for å ikke få for mange advarsler osv. De kan det med regler her! ** Ligger jeg tynt ann for å ha skrevet det?? ** Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Vi har gode og vi har dårlige spammere. Så lenge dere holder dere på den gode siden; så blir det bra. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Her snakker vi rett linje. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Åssen er egentlig bildekvaliteten og skarpheten til et Canon MP-E objektiv i forhold til et vanlig makro objekti i samme prisklasse? Edit* ey, nye HK'n jo gorpium Endret 4. juni 2009 av W202 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Åssen er egentlig bildekvaliteten og skarpheten til et Canon MP-E objektiv i forhold til et vanlig makro objekti i samme prisklasse? Den er vel like bra eller bedre vil jeg tro. Den fungerer jo kun som makro ... Tom Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Veldig viktig knapp for kvalitetspammere:https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Takk, selv om jeg kanskje synes dere skulle forsøke å hjelpe meg å slutte i stedet for å oppmuntre og tilrettelegge for større avhengighet. First fix is free... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Apropos statistikk, hvordan finner man ut hvem som postet mest i en tråd? Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Apropos statistikk, hvordan finner man ut hvem som postet mest i en tråd? Tom Gå på "mine innlegg". Når du ser oversikten over tråder så ser du også antallet svar i en egen kolonne. Trykk på det tallet så får du opp hvem som har postet hvor mye i den aktuelle tråden. Endret 4. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg har litt å gå på enda. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det ble et jævlig langt metallrør. Bilde, takk Håper jeg ikke oversolgte den: D200 er jo ikke noe lite og nett kamera i utgangspunktet... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Gå på "mine innlegg". Når du ser oversikten over tråder så ser du også antallet svar i en egen kolonne. Trykk på det tallet så får du opp hvem som har postet hvor mye i den aktuelle tråden. Det er såpass enkelt! Ikke rart i at jeg ikke fant den. Håper jeg ikke oversolgte den: Neida, det ble et seriøst våpen nå. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) sånn ja.. Da er tilbake fra tur på skogen med paintball og greier.. Vant visst foto konkurransen også.. hihi. @anew, damn for ei børse Endret 4. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er såpass enkelt! Ikke rart i at jeg ikke fant den.Det er ikke greit å bli gammel. Begynner å merke det selv. @anew, damn for ei børseSlagvåpen ville jeg heller kalt det Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) okok, slagvåpen da.. hehe.. veit ossen det funker. D700 og sigma 150-500 f5.6-6 er tungt nok det hmm.. så var det dette med emne for foto konken... Endret 4. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=oePbki6rg-Y Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=oePbki6rg-Y Du... må dø. Den satt seg på hjernen min. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Hey! Det var jo en plakat med filmen "Dead snow" i musikkvideoen jo :!: Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=oePbki6rg-Y Du... må dø. Den satt seg på hjernen min. Hah, du skal jo selvsagt skru av lyden og nyte ræva hennes. Hey! Det var jo en plakat med filmen "Dead snow" i musikkvideoen jo :!: Det var ikke bare en Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Ny foto konk runde 1 v.7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Oooh... Spennende tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå