tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Jeg vil tro at Lenovo vil være den som vinner på tastatur; mener å huske at det ble påpekt på en test ... Tenker du på S10 eller S10-2 Tom Endret 4. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
ElGorillos Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg er på jakt etter et 52mm rødt filter. Hvstar har ikke inne, og jeg har ikke funnet noen "merkefilter" på ebay som kan sendes til Norge. Er det noen som har gode forslag til hvor jeg kan finne et slikt filter? Francis Mulig dette kan være et alternativ for deg? De har også etter hva jeg har observert - noe mer fotorelatert utstyr en hva "storebror" dealextreme har; anbefales på det varmeste EG Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Apropos all PC praten de siste dagene; er det noen som skjønner logikken i Intels prosessor-tilbud lenger ? Det virker som det er 42 millioner varianter som egentlig gjør nesten det samme ... Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Endelig MB-D10 på plass, så nå blir det bilder i portrettformat resten av junifesten... Det som vel var morsommere var solblenderen jeg kjøpte på ebay til Vivitaren. Jeg kjøpte den lengste jeg kunne finne, og den er nyaktig like lang som avstanden fra frontelementet til subjektet ved nærgrensen.... Det ble et jævlig langt metallrør. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg vil tro at Lenovo vil være den som vinner på tastatur; mener å huske at det ble påpekt på en test ... Tenker du på S10 eller S10-2 Tom Tenkte på S10. Vil S10-2 koste det samme? I så fall kan jeg muligens vente litt.. Hva gjelder testene på HW.no, sier de dette på 'pluss og minus' ved de to: MSI WIND + Et meget funksjonelt format (samme format som lenovo, forøvrig..) + Svært god skjerm + Bra pris i forhold til funksjonalitet - Noe enkel konstruksjon Lenovo S10 + God skjerm + Behagelig tastatur + Lekkert design + Solid konstruksjon - Svakt batteri Hvis Lenovo S10-2 får samme pris som S10, har jeg bestemt meg. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? HW.artikkelen (link) sier 350 dollar, uten at det trenger å gi noen pekepinn på norsk pris.. Sår tilgjengelighet rundt mai-juni, regner med at dette også gjelder norge? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Endelig MB-D10 på plass, så nå blir det bilder i portrettformat resten av junifesten... Det som vel var morsommere var solblenderen jeg kjøpte på ebay til Vivitaren. Jeg kjøpte den lengste jeg kunne finne, og den er nyaktig like lang som avstanden fra frontelementet til subjektet ved nærgrensen.... Det ble et jævlig langt metallrør. Bilde, takk Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Kurt Grusom, har du sett på Acer sin nye 11,6"? Den har mye (les: mye) større tastatur enn alle de andre mini - pcene. Den kan også briefe med opptil 8 timers batteritid. Anbefaler deg å teste tastaturet på den før du kjøper noe Endret 4. juni 2009 av HauksA Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Kurt Grusom, har du sett på Acer sin nye 11,6"? Den har mye (les: mye) større tastatur enn alle de andre mini - pcene. Den kan også briefe med opptil 8 timers batteritid. Anbefaler deg å teste tastaturet på den før du kjøper noe Blir nok litt i dyreste laget Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Argh, Apple driver å sender meg mail om studietilbud på Mac, akkuratt når jeg har lyst på en Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Mulig dette kan være et alternativ for deg? De har også etter hva jeg har observert - noe mer fotorelatert utstyr en hva "storebror" dealextreme har; anbefales på det varmeste Takk for linken! Filteret du linker til er gradert, så det er ikke helt det jeg er ute etter. Så de hadde billig sync-kabel på siden, så jeg bestiller kanskje en etter hvert . Francis Lenke til kommentar
Farner Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Argh, Apple driver å sender meg mail om studietilbud på Mac, akkuratt når jeg har lyst på en Jeg sjekker kontoen på kontofon hver dag jeg i håp om at DnB har gjort en feil og overført noen mill på kontoen min... Men har faktisk ikke skjedd hittil! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Fantastisk. Først blir jeg fotoavhengig, så blir jeg objektivavhengig, og jammen har jeg ikke blitt Akam-forum-avhengig. Er det i denne tråden man havner da? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Det er her man havnet da ja. Kan dog ikke helt gå med på at du er akam hektet når du har hele 67 poster Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Det er her man havnet da ja. Kan dog ikke helt gå med på at du er akam hektet når du har hele 67 poster Hvis 75% av de postet siste uka, så er det et faretegn Det er her all sladderen skjer, så det er en viktig tråd å følge med på. Tom Endret 4. juni 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Omtrent samtlige er fra juni-festen de siste to dagene -- jeg driver på og pynter på statistikken, bare gi meg ut juni, du. Store sko å fylle... Lenke til kommentar
Farner Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Fantastisk. Først blir jeg fotoavhengig, så blir jeg objektivavhengig, og jammen har jeg ikke blitt Akam-forum-avhengig. Er det i denne tråden man havner da? Blitt akam-forum-avhengig jeg og. Ganske fersk selv så prøver å gjøre et godt inntrykk. Men hittil har jeg ikke vært så vellykket! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Har du bare 56 postinger, du, da? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Har du bare 56 postinger, du, da? Ikke ert.. bare vent! Jeg skal bli über-aktiv fremover! Kommer til å plage vett ut av alle med å kommentere alt som er! Neida! For JEG skal ikke SPAMME tråder JEG! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Neida! For JEG skal ikke SPAMME tråder JEG! You say it like it's a bad thing...? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2009 Neida! For JEG skal ikke SPAMME tråder JEG! You say it like it's a bad thing...? Veldig viktig knapp for kvalitetspammere: https://www.diskusjon.no/index.php?act=Search&CODE=getnew Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå