Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på jakt etter et 52mm rødt filter. Hvstar har ikke inne, og jeg har ikke funnet noen "merkefilter" på ebay som kan sendes til Norge.

 

Er det noen som har gode forslag til hvor jeg kan finne et slikt filter?

 

Francis

 

Mulig dette kan være et alternativ for deg? De har også etter hva jeg har observert - noe mer fotorelatert utstyr en hva "storebror" dealextreme har; anbefales på det varmeste :)

 

 

EG

Lenke til kommentar

Endelig MB-D10 på plass, så nå blir det bilder i portrettformat resten av junifesten... :roll: Det som vel var morsommere var solblenderen jeg kjøpte på ebay til Vivitaren. Jeg kjøpte den lengste jeg kunne finne, og den er nyaktig like lang som avstanden fra frontelementet til subjektet ved nærgrensen.... Det ble et jævlig langt metallrør.

Lenke til kommentar
Jeg vil tro at Lenovo vil være den som vinner på tastatur; mener å huske at det ble påpekt på en test ...

 

Tenker du på S10 eller S10-2

 

Tom

Tenkte på S10. Vil S10-2 koste det samme? I så fall kan jeg muligens vente litt..

 

Hva gjelder testene på HW.no, sier de dette på 'pluss og minus' ved de to:

 

MSI WIND

 

+ Et meget funksjonelt format (samme format som lenovo, forøvrig..)

+ Svært god skjerm

+ Bra pris i forhold til funksjonalitet

 

 

- Noe enkel konstruksjon

 

Lenovo S10

 

+ God skjerm

+ Behagelig tastatur

+ Lekkert design

+ Solid konstruksjon

 

 

- Svakt batteri

 

 

 

Hvis Lenovo S10-2 får samme pris som S10, har jeg bestemt meg. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? HW.artikkelen (link) sier 350 dollar, uten at det trenger å gi noen pekepinn på norsk pris..

Sår tilgjengelighet rundt mai-juni, regner med at dette også gjelder norge? :)

Lenke til kommentar
Endelig MB-D10 på plass, så nå blir det bilder i portrettformat resten av junifesten... :roll: Det som vel var morsommere var solblenderen jeg kjøpte på ebay til Vivitaren. Jeg kjøpte den lengste jeg kunne finne, og den er nyaktig like lang som avstanden fra frontelementet til subjektet ved nærgrensen.... Det ble et jævlig langt metallrør.

Bilde, takk :)

Lenke til kommentar

Kurt Grusom, har du sett på Acer sin nye 11,6"? Den har mye (les: mye) større tastatur enn alle de andre mini - pcene. Den kan også briefe med opptil 8 timers batteritid.

 

Anbefaler deg å teste tastaturet på den før du kjøper noe :)

Endret av HauksA
Lenke til kommentar
Mulig dette kan være et alternativ for deg? De har også etter hva jeg har observert - noe mer fotorelatert utstyr en hva "storebror" dealextreme har; anbefales på det varmeste :)

 

Takk for linken!

 

Filteret du linker til er gradert, så det er ikke helt det jeg er ute etter. Så de hadde billig sync-kabel på siden, så jeg bestiller kanskje en etter hvert :).

 

Francis

Lenke til kommentar
Argh, Apple driver å sender meg mail om studietilbud på Mac, akkuratt når jeg har lyst på en :(

 

Jeg sjekker kontoen på kontofon hver dag jeg i håp om at DnB har gjort en feil og overført noen mill på kontoen min... Men har faktisk ikke skjedd hittil!

Lenke til kommentar
Det er her man havnet da ja. Kan dog ikke helt gå med på at du er akam hektet når du har hele 67 poster :ph34r:

Hvis 75% av de postet siste uka, så er det et faretegn ;) Det er her all sladderen skjer, så det er en viktig tråd å følge med på.

 

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Fantastisk.

 

Først blir jeg fotoavhengig, så blir jeg objektivavhengig, og jammen har jeg ikke blitt Akam-forum-avhengig.

 

Er det i denne tråden man havner da?

 

Blitt akam-forum-avhengig jeg og. Ganske fersk selv så prøver å gjøre et godt inntrykk. Men hittil har jeg ikke vært så vellykket! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...