Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driver å leter etter PC nå.. Det er virkelig et hel**te å lete etter slikt når man er så utdatert som jeg er.

Tror jeg vurderer å vurdere å gå for en Lenevo LS300. Virker faktisk ganske lovende.

Den er ikke det sprekeste i byen. Men den er kompakt, solid skrudd sammen og grei å ha med å gjøre.

Hvorfor er jeg ikke rik? Hrm.

Join the club :)

Kikket på en sånn i butikk for et par måneder siden. Veldig god kvalitet!

Jeg kikket på prisen :ohmy:

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
Jeg kikket på prisen :ohmy:

£110 her, men fremdeles ikke gratis.

Hey! Frekkas! :p

Ser i etterkant at setningen min kan tolkes veldig rart. Mente «gitt at du skal kjøpe en Windows-maskin er ThinkPad noe av det beste – men det aller beste er jo uansett Mac», ikke «du velger riktig så lenge du ikke kjøper Mac.» ;) Trives godt med alle mine Macer.

(Håper virkelig Apple kommer med en liten laptop snart, ellers blir jeg nødt til å kjøpe en maskin som ikke er designet i Cupertino. Har utsatt det i all evighet nå, 12" PB lever såvidt fortsatt, men dette går ikke stort lengre.)

Lenke til kommentar

Å nei, ikke nok en Mac kontra PC diskusjon :nei::tease:

OK, da. Hvis dere skal kjøre Ubuntu Linux,,maks skjermstørrelse er 14" og trådløst nett skal bare virke. Hva ville dere anbefalt av laptop under 8 lapper? Ikke ATI skjermkort eller chipset drivere, takk.

Tom

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar
@Simon Aldra: Er ikke det en ThinkPad? I tilfelle er det grenser for hvor feil du kan velge ... gitt at du ikke skal ha Mac. ;)

Jeg kan komme på minst tre seksuelt overførbare sykdommer jeg heller vil ha enn Mac. :p

Den er ikke det sprekeste i byen. Men den er kompakt, solid skrudd sammen og grei å ha med å gjøre.

Hvordan definerer du "ikke det sprekeste i byen"? Jeg antar at CS3-pakken og en halv milliard browservinduer ikke skader? :p

Lenke til kommentar
Å nei, ikke nok en Mac kontra PC diskusjon :nei::tease:

OK, da. Hvis dere skal kjøre Ubuntu Linux,,maks skjermstørrelse er 14" og trådløst nett skal bare virke. Hva ville dere anbefalt av laptop under 8 lapper? Ikke ATI skjermkort eller chipset drivere, takk.

Tom

skulle til å si macbook air med ubuntu, men så kom det til prisen da.. Har skikkelig lyst på et slikt opsett selv seh ;)

Lenke til kommentar
Ser i etterkant at setningen min kan tolkes veldig rart. Mente «gitt at du skal kjøpe en Windows-maskin er ThinkPad noe av det beste – men det aller beste er jo uansett Mac», ikke «du velger riktig så lenge du ikke kjøper Mac.» ;) Trives godt med alle mine Macer.

Aha! Da er vi enige.. :D

Jeg kan komme på minst tre seksuelt overførbare sykdommer jeg heller vil ha enn Mac. :p

Jeg er sikker på at det kun er på grunn av måten de smitter på. ;)

Og nei, Tom: Det blir ikke en PC vs Mac-diskusjon. Ikke fra min side, i hvert fall, ettersom jeg faktisk bruker både Windows-PC og Mac. :)

Lenke til kommentar
Hvordan definerer du "ikke det sprekeste i byen"? Jeg antar at CS3-pakken og en halv milliard browservinduer ikke skader? :p

Når min tre år gamle Dell XPS M1210 med 1.6Ghz Core Duo klarer å henge med i svingene når jeg kjører CS4 med photoshop, indesign og flash oppe samtidig som x antall browser og msn vinduer så tror jeg den saken der burde gjøre jobben fint. Bare husk på å opp- eller nedgrader til Win7/XP. Å kjøre Vista er som å knyte ene armen bakpå ryggen. Det funker men det er ikke så jævla effektivt.

Lenke til kommentar

CS3 går nok greit. Men jeg tror jeg jeg ville droppet 499999958 broweser vinduer. Men Vista spiser mye ressurser.

Tom

Komplix selger med XP Pro. ;)

Så lenge den ikke er tregere enn min gode gamle Inspiron 6400 med C2D T5600, 1gb minne osv. tror jeg jeg bør overleve? :p

Lenke til kommentar

@ Simon

Hva med å putte inn 4GB RAM i den du har? Det koster ikke mange kronene, og jeg vil tippe du merke stor forskjell i PS og andre minnespisenende programer.

Jeg bruker lett opp 4GB med PS, Dreamweaver, en drøss med Operavinduer og Spotify.

Francis

Endret av :Francis:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...