Ciryaher Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Skal ikke ha så store problemer med å gå litt bananas med 3 mill ekstra på kontoen heller akkurat Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Sant nok. Men spiller du ikke på lotto, så vinner du garantert ikke. Så jeg drikker et par øl mindre i uken og spiller lotto for de pengene. Best of two worlds. Bor i Danmark, jeg, og slipper å betale gjennom nesen for øl. Carl Special på tilbud - 120 DKK for en kasse øl. Pluss pant, da. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Avkastningen på å drikke øl og pante flaskene/boksene er langt høyere enn på lotto. Og så er det mye gøyere også. Tror norsk tipping betaler gevinster tilsvarende rundt 50% av det de får inn, så fullt så galt er det ikke. (Om du regner null verdi av øl, da. Men det ville jo være galskap.) Men bruker heller pengene på single malt. Ikke noe pant, men mye morsommere. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Jeg drikker og stjæler lottokupponger jeg, slipper jeg å gamble med egne penger Behøver ikke og stjele kupongene,dem er gratis Og vinne førstepremie i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet. Endret 3. juni 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bor i Danmark, jeg, og slipper å betale gjennom nesen for øl.Carl Special på tilbud - 120 DKK for en kasse øl. Pluss pant, da. Trodde dere "dansker" dro til Tyskland for ølkjøp. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg drikker og stjæler lottokupponger jeg, slipper jeg å gamble med egne penger Og vinne i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet. dersom man spiller med èn rekke ja, men spiller man med 20 forskjellige rekker, har man 20 tennisballer som kan slippes ut av vinduet... Vinnersjangsen øker betraklig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og vinne førstepremie i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet. Jeg er ihvertfall på toget. Tom Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Og vinne førstepremie i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet. Jeg er ihvertfall på toget. Tom Jeg og. Dog uten ball(er) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bor i Danmark, jeg, og slipper å betale gjennom nesen for øl.Carl Special på tilbud - 120 DKK for en kasse øl. Pluss pant, da. Carls Special - Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Carls Special - Yup - nammenam! ..Og kassen til 120 kroner er 30 av dem! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Carls Special - Yup - nammenam! ..Og kassen til 120 kroner er 30 av dem! Jada, gni det inn Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Glad jeg ikke drikker øl altså... Slipper å bli fristet til billige øl-turer til Danmark Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Glad jeg ikke drikker øl altså... Slipper å bli fristet til billige øl-turer til Danmark De har billig vin og sprit også. Hvis du er helt avholds, så er det kjøtt du kan spare penger på. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 hmm... sprit sier du?? hvor i verden befinner det seg, dette flotte lovende landet? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Er 2900 kr for et pent brukt nikon d60 en god pris. Solgte det nettopp. Nå venter snart d90 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Glad jeg ikke drikker øl altså... Slipper å bli fristet til billige øl-turer til Danmark De har billig vin og sprit også. Hvis du er helt avholds, så er det kjøtt du kan spare penger på. Tom Da har jeg ingenting å gjøre i danmark. Tar med heller en tur til USA og blir fristet av billige-kamera priser Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 dersom man spiller med èn rekke ja, men spiller man med 20 forskjellige rekker, har man 20 tennisballer som kan slippes ut av vinduet... Vinnersjangsen øker betraklig Den øker betraktelig, men er fortsatt mikroskopisk. Og da har du kastet vekk 60 kr istedenfor 3 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 dersom man spiller med èn rekke ja, men spiller man med 20 forskjellige rekker, har man 20 tennisballer som kan slippes ut av vinduet... Vinnersjangsen øker betraklig Den øker betraktelig, men er fortsatt mikroskopisk. Og da har du kastet vekk 60 kr istedenfor 3 En gang må du være så jækla heldig å treffe den bøtta Så hvorfor ikke på første kast ? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så lenge man er bevisst på at man kjøper underholdning er vel ikke Lotto det helt store problemet. Synes det har vært mye gode bidrag hittil i junifesten, håper det fortsetter! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Lagde meg en slik i dag en bikube av sugerør. Var noe herk å lage så håper det var vært det. Fun fact: Min nye mobil (W715) tar dårligere bilder enn min gamle (K610). Endret 3. juni 2009 av ET-media Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå