Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sant nok. Men spiller du ikke på lotto, så vinner du garantert ikke. Så jeg drikker et par øl mindre i uken og spiller lotto for de pengene. Best of two worlds.

Bor i Danmark, jeg, og slipper å betale gjennom nesen for øl.

Carl Special på tilbud - 120 DKK for en kasse øl. Pluss pant, da. :)

Lenke til kommentar
Avkastningen på å drikke øl og pante flaskene/boksene er langt høyere enn på lotto. Og så er det mye gøyere også.

Tror norsk tipping betaler gevinster tilsvarende rundt 50% av det de får inn, så fullt så galt er det ikke.

(Om du regner null verdi av øl, da. Men det ville jo være galskap.)

Men bruker heller pengene på single malt. Ikke noe pant, men mye morsommere. :)

Lenke til kommentar
Jeg drikker og stjæler lottokupponger jeg, slipper jeg å gamble med egne penger

Behøver ikke og stjele kupongene,dem er gratis :)

Og vinne førstepremie i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Jeg drikker og stjæler lottokupponger jeg, slipper jeg å gamble med egne penger

Og vinne i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet.

dersom man spiller med èn rekke ja, men spiller man med 20 forskjellige rekker, har man 20 tennisballer som kan slippes ut av vinduet... Vinnersjangsen øker betraklig :D

Lenke til kommentar
Og vinne førstepremie i lotto kan sammenlingnes med og ta toget fra Oslo til Trondheim,på strekningen skal du kaste en tennisball vilkårlig ut av vinduet og treffe en 2 liters bøtte som er plassert langs sporet.

Jeg er ihvertfall på toget.

Tom

Jeg og. Dog uten ball(er)

Lenke til kommentar
Glad jeg ikke drikker øl altså... Slipper å bli fristet til billige øl-turer til Danmark

De har billig vin og sprit også. Hvis du er helt avholds, så er det kjøtt du kan spare penger på.

Tom

Da har jeg ingenting å gjøre i danmark. Tar med heller en tur til USA og blir fristet av billige-kamera priser

Lenke til kommentar
dersom man spiller med èn rekke ja, men spiller man med 20 forskjellige rekker, har man 20 tennisballer som kan slippes ut av vinduet... Vinnersjangsen øker betraklig :D

Den øker betraktelig, men er fortsatt mikroskopisk. Og da har du kastet vekk 60 kr istedenfor 3 ;)

En gang må du være så jækla heldig å treffe den bøtta ;) Så hvorfor ikke på første kast :p ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...