L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Er faktisk usikker på om du er ironisk nå. Håper du er det ,=) Hvis ikke burde du definitivt chille litt ^^ Haha... Heldigvis er jeg ikke SÅ tørrpinne. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ok.. Bokeh vs AF hastighet, anyone? Tenker 50 1,4 AF-S eller -D. AF-D har raskere AF på D700, men som de fleste vet så har AF-S vesentlig bedre bokeh.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Ok.. Bokeh vs AF hastighet, anyone?Tenker 50 1,4 AF-S eller -D. AF-D har raskere AF på D700, men som de fleste vet så har AF-S vesentlig bedre bokeh.. Hva med faktisk å bruke det du har av utstyr? Og ikke kun poste iso, skarphet og bokeh bilder i denne tråden. Jeez. Edit: Fikk ikke solgt 28mm 1..8 da han syntes ikke den var bra nok mtp på pris, 3000kr skulle han få den for ;_; Endret 2. juni 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 dramakviin bokeh, rask af er ikke så viktig på en slik brennvidde, synes jeg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hva med faktisk å bruke det du har av utstyr? Og ikke kun poste iso, skarphet og bokeh bilder i denne tråden. Jeez. Somebody has got a big sharp thing up his ass? Jævla grinebiter Forøvrig har jeg hele 3 objektiver til Nikon for tiden. Litt større den der signaturen din. bitch. Endret 2. juni 2009 av _DSC1233.jpg Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Greit folkens, vi dropper dårlig stemning til fordel for god stemning ASAP. Kapisj? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Greit folkens, vi dropper dårlig stemning til fordel for god stemning ASAP. Kapisj? Kapisj!! Ja dere.. Verden er er nydelig sted. Ikke bruk energi på dårlig stemning! Ta en titt HER dere! Lenke til kommentar
B25S Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ok.. Bokeh vs AF hastighet, anyone?Tenker 50 1,4 AF-S eller -D. AF-D har raskere AF på D700, men som de fleste vet så har AF-S vesentlig bedre bokeh.. Bokeh! Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hmm... kan noken rote fram bilder tatt med og uten Canon Extender 2x på f.eks 70-200 f/2.8 objektiv? Vurderer ein sånn telekonverter... Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) btw.Er nesten det samme hva slags extension tubes du kjøper? De fra Deal Extreme som såvidt koster $10, er de av god kvalitet. Fungerer de bra? De er ikke av god kvalitet, luften inni mellomringene har en helt ræva kvalitet i forhold til original canon luft. Elementært. Er kanskje lurere å spare opp til Kenko med AF da? Uten og ha prøvet billige forlengelserør ville jeg tro at tilpassing kan være slarkete og hvis innfestningene er laget av plast blir de raskere nedslitte i bajonetttilkoblingene. Endret 3. juni 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hmm... kan noken rote fram bilder tatt med og uten Canon Extender 2x på f.eks 70-200 f/2.8 objektiv? Vurderer ein sånn telekonverter... Har denne testen lagret i mine bokmerker. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det blir spennede å se hva Olympus kommer med om 2 uker. De girer ihvertfall opp med å minne oss om at det er 50 år siden de lanserte Pen serien. Her en link som viser invitasjone til de som får være med på happeningen i Berlin.Vår godeste Simon Aldra gjorde meg også oppmerksom på at XA er 30 år i år... Han hadde forhåpninger om noe spennende i den forbindelse. Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjøpe dyrt utstyr skal dere, men når skal det bli tatt gode bilder da? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det blir spennede å se hva Olympus kommer med om 2 uker. De girer ihvertfall opp med å minne oss om at det er 50 år siden de lanserte Pen serien. Her en link som viser invitasjone til de som får være med på happeningen i Berlin.Vår godeste Simon Aldra gjorde meg også oppmerksom på at XA er 30 år i år... Han hadde forhåpninger om noe spennende i den forbindelse. Hmm. Det minner meg om få å lufte XA-en min litt. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjøpe dyrt utstyr skal dere, men når skal det bli tatt gode bilder da? Gjør jo ikke noe annet Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ok.. Bokeh vs AF hastighet, anyone?Tenker 50 1,4 AF-S eller -D. AF-D har raskere AF på D700, men som de fleste vet så har AF-S vesentlig bedre bokeh.. Vurdert Sigma sin 50/1.4? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 http://www.flickr.com/photos/sndre/3590223256/ kan noen forklare meg hvorfor bildene blir så matte i fargene? I Ps ser de helt fine ut. Color mode: RGB 8 bit Antageligvis fordi du har Adobe RGB som fargerom der? Prøv med save for web og se om det blir bedre, eventuelt konverter til sRGB. Takk! Det funket. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk gjort ferdig fotoeksamenen min i går og ble egentlig rimelig fornøyd med tanke på omstendighetene. Temaet var grupper og jeg ønsket ikke å fotografere mennesker som alle de andre skulle. Derfor fant jeg meg en gruppe med geiter som gjorde samme nytten Bildene ligger her: http://eksamen.upsaker.no/ Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Bildene ligger her: http://eksamen.upsaker.no/ Grattis. Artig måte å løse eksamen på. Bra bilder ble det og. Nummer fem og det siste er mine favoritter. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Det blir visst Photowalk igjen i år også. Supre greier. For oss som bor i Trondheim, så har Torgeir fra forrige Photowalk ordnet ting nok en gang. Adresse for walk'en i Trondheim: http://worldwidephotowalk.com/trondheim-st-no/. Edit: Datoen for walk'en er 18. juli. Endret 3. juni 2009 av Ratleto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå