ulyden Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Off topic spørsmål til de som har brukt play.com: Hvor lang tid har det pleid å ta? Min erfaring med play.com er at så sant de har ting på lager er de kjappe med å sende ut. Jeg pleier vanligvis å ha ting i posten i løpet av en uke, maks. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 D700!! Rått! Fyrer opp en junifesttråd i morgen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Da kan jeg medele at Photography Monthly i deres mai-utgave hadde en interessant sammenlikning av A900, 5D mk2 og D700. De som er interessert i å vite hvorfor Canon 5D mk2 ble kåret som bestevalget av editor bør lese fra side 13 =) GO CANON! Ingen tvil om at editor liker megapixler EDIT: sto visst ikke så mye i web-bladet deres som det jeg payet 100kroner for Jaja, Canon fikk skryt for bildekvalitet + Pixler, Nikon hadde dessverre ikke like god kvalitet på deres test... Endret 2. juni 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 D700!! Rått! Fyrer opp en junifesttråd i morgen GRATULERER! Heldiggris med fullformat Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da kan jeg medele at Photography Monthly i deres mai-utgave hadde en interessant sammenlikning av A900, 5D mk2 og D700. De som er interessert i å vite hvorfor Canon 5D mk2 ble kåret som bestevalget av editor bør lese fra side 13 =) GO CANON! Ingen tvil om at editor liker megapixler EDIT: sto visst ikke så mye i web-bladet deres som det jeg payet 100kroner for Jaja, Canon fikk skryt for bildekvalitet + Pixler, Nikon hadde dessverre ikke like god kvalitet på deres test... hehe, er det noen som virkelig tror det er noe som er bedre enn Canon? btw. Er nesten det samme hva slags extension tubes du kjøper? De fra Deal Extreme som såvidt koster $10, er de av god kvalitet. Fungerer de bra? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 btw.Er nesten det samme hva slags extension tubes du kjøper? De fra Deal Extreme som såvidt koster $10, er de av god kvalitet. Fungerer de bra? De er ikke av god kvalitet, luften inni mellomringene har en helt ræva kvalitet i forhold til original canon luft. Elementært. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Det blir spennede å se hva Olympus kommer med om 2 uker. De girer ihvertfall opp med å minne oss om at det er 50 år siden de lanserte Pen serien. Her en link som viser invitasjone til de som får være med på happeningen i Berlin. Huff! Detta blir spennende. Om de kommer med noe så snasent som den prototypen de viste, så sliter jeg... Fun Fact: Barack Obama er i LinkedIn-nettverket mitt (#3). Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 btw.Er nesten det samme hva slags extension tubes du kjøper? De fra Deal Extreme som såvidt koster $10, er de av god kvalitet. Fungerer de bra? De er ikke av god kvalitet, luften inni mellomringene har en helt ræva kvalitet i forhold til original canon luft. Elementært. Er kanskje lurere å spare opp til Kenko med AF da? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg henta kameraet mitt hos en jente idag etter det hadde vært der over helga Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 D700!! Rått! Fyrer opp en junifesttråd i morgen Velkommen til klubben Jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg henta kameraet mitt hos en jente idag etter det hadde vært der over helga boing, damn, må glemme kamera mitt oftere hjemme hos folk. (spesielt vakre jenter) Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg henta kameraet mitt hos en jente idag etter det hadde vært der over helga pics or it didn't happen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg fikk meg en koselig overraskelse da jeg henta kameraet mitt hos en jente idag etter det hadde vært der over helga pics or it didn't happen Neh, var ikke sånn overdrevent sperre-opp-øynene-bilder. Men koselig var det! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da er det sikkert heller ikke noe farlig å poste det ,=) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Da er det sikkert heller ikke noe farlig å poste det ,=)Og publisee andre sitt åndsverk uten dere sksplisitte tillatelse? Det er fy-fy! Endret 2. juni 2009 av Lars Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Det blir spennede å se hva Olympus kommer med om 2 uker. De girer ihvertfall opp med å minne oss om at det er 50 år siden de lanserte Pen serien. Her en link som viser invitasjone til de som får være med på happeningen i Berlin. Huff! Detta blir spennende. Om de kommer med noe så snasent som den prototypen de viste, så sliter jeg... Du blir ikke alene. Tom Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Hmm... Etter å ha sett en video fra Moose Peterson idag ble jeg litt skeptisk til om jeg skulle skaffe meg en 24-70 f/2.8 til D300en, og når jeg tenker meg om er det kansje smart allikevel, men er det noen kloke hoder her, som vet om ett bra alternativ til ett DX kamera? /Yaricks EDIT: 17-55 f/2.8G muligens? Endret 2. juni 2009 av Yaricks Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da er det sikkert heller ikke noe farlig å poste det ,=)Og publisee andre sitt åndsverk uten dere sksplisitte tillatelse? Det er fy-fy! Er faktisk usikker på om du er ironisk nå. Håper du er det ,=) Hvis ikke burde du definitivt chille litt ^^ Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Hmm... Etter å ha sett en video fra Moose Peterson idag ble jeg litt skeptisk til om jeg skulle skaffe meg en 24-70 f/2.8 til D300en, og når jeg tenker meg om er det kansje smart allikevel, men er det noen kloke hoder her, som vet om ett bra alternativ til ett DX kamera? /Yaricks EDIT: 17-55 f/2.8G muligens? Tamron 17-50/2.8. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå