Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Har aldri vorte nevneverdig imponert av verken Opsahl eller Qvale.

Er heller lite imponert av Opsahl. Han har noen stilige, men de er i fåtall.

Qvale skyter i en stil jeg liker veldig godt, men han forbløffer meg ikke like mye som Nikola Borissov (som er min favoritt).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og så kommer dagen hvor dama gjør det slutt. :p

Gjør som fotolæreren min gjorde. Kjøp en hest til 120 000 til kona. Og gjør det klart at hun kan klage over hans fotoutstyr før hun tjener 120 000 kroner på hesten.

 

Hva bruker dere som ikke har Aperture/Lightroom til å sortere bilder?

Fotoware Fotostation.

Lenke til kommentar
Har Japan Photo samme priser i butikk som på nett? Trenger noe eget og har ikke så god råd. Så de hadde et E-420 til 2990 på nettet.

Det tilbudet har de i butikkavisen også. Så da er det samme pris. Men de bytter vel avis i disse dager, og dermed hva som er på tilbud. Så du bør forte deg.

 

Men E-420 er uansett et meget godt kamera tilden prisen.

 

Tom

Lenke til kommentar
Det tilbudet har de i butikkavisen også. Så da er det samme pris. Men de bytter vel avis i disse dager, og dermed hva som er på tilbud. Så du bør forte deg.

 

Men E-420 er uansett et meget godt kamera tilden prisen.

 

Tom

Har ikke kontanter nok til det helt enda egentlig, men fattern kommer hjem fra utlandet i morgen og da pleier han å ha flust med penger på kontoen så håper det varer noen dager til så jeg kan låne penger av han. Hvis ikke så har de det forresten på MPX til 300kroner mer på ukens tilbud heldigvis.
Lenke til kommentar
Har ikke kontanter nok til det helt enda egentlig, men fattern kommer hjem fra utlandet i morgen og da pleier han å ha flust med penger på kontoen så håper det varer noen dager til så jeg kan låne penger av han. Hvis ikke så har de det forresten på MPX til 300kroner mer på ukens tilbud heldigvis.

 

De har hatt det samme tilbudet siden jeg kjøpte mitt i slutten av Mars, så jeg tror ikke du trenger å stresse.

Lenke til kommentar

Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny.

Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. :D

 

Er det lurt å investere i ny mattskive?

Lenke til kommentar
Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny.

Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. :D

 

Er det lurt å investere i ny mattskive?

Jeg har lyst på sigma 150mm ;_; Nå skyter jo jeg så og si aldri macro thou :p

Lenke til kommentar
Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny.

Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. :D

 

Er det lurt å investere i ny mattskive?

Jeg har lyst på sigma 150mm ;_; Nå skyter jo jeg så og si aldri macro thou :p

Ikke jeg heller, men tanken på alt smått, som f. eks. insekter og blomster som har fine farger gjorde at jeg måtte vurdere makro objektiv! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...