gorpium Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har aldri vorte nevneverdig imponert av verken Opsahl eller Qvale. Er heller lite imponert av Opsahl. Han har noen stilige, men de er i fåtall. Qvale skyter i en stil jeg liker veldig godt, men han forbløffer meg ikke like mye som Nikola Borissov (som er min favoritt). Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Og så kommer dagen hvor dama gjør det slutt. Gjør som fotolæreren min gjorde. Kjøp en hest til 120 000 til kona. Og gjør det klart at hun kan klage over hans fotoutstyr før hun tjener 120 000 kroner på hesten. Hva bruker dere som ikke har Aperture/Lightroom til å sortere bilder? Fotoware Fotostation. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Sånn. Da har jeg vært ute og tatt bilder til festen. Usikker på om de blei noe bra. Var bare en ide som slo meg i natt som jeg bare MÅTTE få gjennomført. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 okok, len deg tilbake og se for deg dette. Sol, sommer, varmt, båttur, saltvann, dyrt kamera og tilsvarende optikk. Hva er det værste som kan skje? Man bøyer solblenderen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Klarte ikke 14-24 å bestå dropp-testen? Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) er en sigma 14 fast faktisk.. når man har D700 med batterigrep etter objektivet så sliter den visst litt. Lei å bøye tilbake var den også, er visst stål Endret 2. juni 2009 av Dewil Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 er en sigma 14 fast faktisk.. når man har D700 med batterigrep etter objektivet så sliter den visst litt. Lei å bøye tilbake var den også, er visst stål Da er det bare å selge et pent brukt Sigma 14mm, uten synlige skader, til ca. 1000kroner over nypris på finn.no Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 bare å ture på. Nypris lå en gang på over 10k så 11k for et pent brukt eksemplar jeg ga 4.500 for et år siden er bra det... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Klarte ikke 14-24 å bestå dropp-testen? 14-24 er i plastikk, så den hadde nok blitt mer enn bøyd. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 hvis den på 14-24 er nesten lik som den på 24-70 så tåler den en støyt, har nemlig utført en dropp test med den og D700 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har Japan Photo samme priser i butikk som på nett? Trenger noe eget og har ikke så god råd. Så de hadde et E-420 til 2990 på nettet. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 virker sånn stort sett at det er ca samme priser på kamera og sånt. ellers så er det vel å legge på ca 200 kr så får du butikkpris. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har Japan Photo samme priser i butikk som på nett? Trenger noe eget og har ikke så god råd. Så de hadde et E-420 til 2990 på nettet. Det tilbudet har de i butikkavisen også. Så da er det samme pris. Men de bytter vel avis i disse dager, og dermed hva som er på tilbud. Så du bør forte deg. Men E-420 er uansett et meget godt kamera tilden prisen. Tom Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 hvis den på 14-24 er nesten lik som den på 24-70 så tåler den en støyt, har nemlig utført en dropp test med den og D700 Problemet er at du ikke kan bytte solblenderen til 14-24. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Det tilbudet har de i butikkavisen også. Så da er det samme pris. Men de bytter vel avis i disse dager, og dermed hva som er på tilbud. Så du bør forte deg. Men E-420 er uansett et meget godt kamera tilden prisen. Tom Har ikke kontanter nok til det helt enda egentlig, men fattern kommer hjem fra utlandet i morgen og da pleier han å ha flust med penger på kontoen så håper det varer noen dager til så jeg kan låne penger av han. Hvis ikke så har de det forresten på MPX til 300kroner mer på ukens tilbud heldigvis. Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har ikke kontanter nok til det helt enda egentlig, men fattern kommer hjem fra utlandet i morgen og da pleier han å ha flust med penger på kontoen så håper det varer noen dager til så jeg kan låne penger av han. Hvis ikke så har de det forresten på MPX til 300kroner mer på ukens tilbud heldigvis. De har hatt det samme tilbudet siden jeg kjøpte mitt i slutten av Mars, så jeg tror ikke du trenger å stresse. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny. Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. Er det lurt å investere i ny mattskive? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny.Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. Er det lurt å investere i ny mattskive? Jeg har lyst på sigma 150mm ;_; Nå skyter jo jeg så og si aldri macro thou Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Da var Tamron 90mm f/2.8 til Kanonen min bestilt! Fikk en fin pris også, 2200 kr inkl. frakt helt ny.Valget mellom Tamron 90mm f/2.8 og Canon 100mm f/2.8 var enkelt, ble jo nesten 3000 kr forskjell i pris. Er det lurt å investere i ny mattskive? Jeg har lyst på sigma 150mm ;_; Nå skyter jo jeg så og si aldri macro thou Ikke jeg heller, men tanken på alt smått, som f. eks. insekter og blomster som har fine farger gjorde at jeg måtte vurdere makro objektiv! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Har skikkelig lyst på teleobjektiv.. *teller på fingrene* "Elle melle, deg får tele.." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå