Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvis du legger inn tråden din i natt er det ingen som merker det.. Bedre sent enn aldri ;)

La ut allerede her om dagen denne gangen, men jeg tenker litt sånn på om dere ville godtatt en, to, eller tilogmed kanskje 3-4 dager forsent. Sett at man hadde satt seg opp som pingle så hadde ikke det hatt så mye å si på antall bilder som blir lagt ut tilsammen i løpet av juni nødvendigvis.

 

Var for trøtt til å huske at du allerede har en tråd ja :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dollaren var helt nede i 6.12 i går. Som jeg har sagt tidligere kommer den til å synke, bare ha litt tålmodighet. Tror nok vi kan finne på å se en dollar nede mot 5 om et halvårs tid.

 

Problemet er at det er en kommende inflasjon i dollaren, så i realiteten er det ikke sikkert at prisene på kamerautstyr vil holde seg der de er i dag.

Lenke til kommentar
Problemet er at det er en kommende inflasjon i dollaren, så i realiteten er det ikke sikkert at prisene på kamerautstyr vil holde seg der de er i dag.

Nettbutikkene har definitivt justert seg til varierende valutakurser - det er nok først og fremst kortvarige vinduer man skal utnytte..

Prisene i USA kan kanskje holde seg litt mer, da - vi får se.

 

Var ellers veldig fornøyd da jeg kjøpte blits i Norge i romjula - på det tidspunktet var Norge kanskje det billigste landet i Europa.. ;)

Lenke til kommentar
Problemet er at det er en kommende inflasjon i dollaren, så i realiteten er det ikke sikkert at prisene på kamerautstyr vil holde seg der de er i dag.

Nettbutikkene har definitivt justert seg til varierende valutakurser - det er nok først og fremst kortvarige vinduer man skal utnytte..

Prisene i USA kan kanskje holde seg litt mer, da - vi får se.

 

Var ellers veldig fornøyd da jeg kjøpte blits i Norge i romjula - på det tidspunktet var Norge kanskje det billigste landet i Europa.. ;)

 

Ja, det blir spennede å se når resten av verden skjønner at USA er konkurs. Det er jo dollaren som har bestemt prisene på hardware her til lands de siste ti-år, så hva som skjer når dollaren farer utfor stupet blir moro. Forhåpentligvis er det et lite vindu der man kan gjøre noen voldsomme varp, men jeg ville ikke ha satset for hardt på det. Hvis en butikk trenger 5k (nok) for et objektiv for å gå i null, skal det litt til å få det til den prisen selv om det er mulig å få det lavere.

 

Hmm.. hvor lang tid tar det fra kjøp i butikk og til paypal krediterer kontoen min?

Lenke til kommentar

Liten avsporing fra meg som vanlig..

 

Har en webserver som hoster HTTP på port 80. Viken Fibernett (min ISP) forteller at deres hjemmesentral (deres router) bruker port 80 som webinterface. Kan det være grunnen til at jeg alltid blir spurt om passord og brukernavn til deres hjemmesentral når jeg prøver å bruke min eksterne IP for å koble på servern min? For jeg har en egen router bak Vikens hjemmesentral.

 

Kan man hoste nettsider på andre porter enn 80 uten å få masse ekstra problemer?

Lenke til kommentar

Når vi snakker om musikk. Hvilke steder er det billigst å kjøpe? Mesteparten av musikken jeg hører på går til høye priser i butikk, ettersom det som regel er import. Er ikke veldig keen på å bruke mer enn 100 kroner plata.

 

(Planer å kjøpe mesteparten av musikken jeg har piratert i løpet av årene, alt ettersom hvor mye penger jeg har nå og da)

Endret av xBoffen
Lenke til kommentar

Foretrekker ofte å handle i butikk sølv om det ofte er litt dyrare. Platekompaniet kan eg spare meg for, men nisjebutikkar er eg glad i. I tillegg gjer ein eit bidrag for at dei små butikkane skal klare å holde seg på beina. Halve moroa for min del er å stå i timesvis og bla i platehyller i dunkel belysning for så å måtte gå i minibanken fordi dei ikkje tek kort. Er ein heldig snublar ein over noko ein aldri hadde forventa å finne. Å bestille på amazon er ikkje så... moro.

Lenke til kommentar
Foretrekker ofte å handle i butikk sølv om det ofte er litt dyrare. Platekompaniet kan eg spare meg for, men nisjebutikkar er eg glad i. I tillegg gjer ein eit bidrag for at dei små butikkane skal klare å holde seg på beina. Halve moroa for min del er å stå i timesvis og bla i platehyller i dunkel belysning for så å måtte gå i minibanken fordi dei ikkje tek kort. Er ein heldig snublar ein over noko ein aldri hadde forventa å finne. Å bestille på amazon er ikkje så... moro.

 

 

Jeg ser den, så absolutt. Jeg vet derimot hva jeg vil ha, da det gjelder å betale for musikk jeg allerede har i første omgang, og jeg vil derfor bare finne det fortest mulig.

 

Endte forøvrig opp med dette fra play.com:

 

Bring Me The Horizon - Count Your Blessings

Price : GBP 9.99

 

 

A Day To Remember - For Those Who Have Heart (CD & DVD)

Price : GBP 9.99

 

 

 

A Day To Remember - Homesick

Price : GBP 9.99

 

 

 

The Devil Wears Prada - Plagues (CD & DVD Deluxe Edition)

Price : GBP 9.99

 

Bring Me The Horizon - Suicide Season

Price : GBP 7.99

 

 

Underoath - They're Only Chasing Safety (2CD)

Price : GBP 11.99

 

 

 

The Devil Wears Prada: With Roots Above And Branches (2CD)

Price : GBP 12.99

 

Tipper mesteparten av formet er lite interessert i artistene uansett :!:

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...