Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Hvis du legger inn tråden din i natt er det ingen som merker det.. Bedre sent enn aldri ;)

La ut allerede her om dagen denne gangen, men jeg tenker litt sånn på om dere ville godtatt en, to, eller tilogmed kanskje 3-4 dager forsent. Sett at man hadde satt seg opp som pingle så hadde ikke det hatt så mye å si på antall bilder som blir lagt ut tilsammen i løpet av juni nødvendigvis.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan jeg komme med "reklame" for en billedkritikk tråd her eller er det mot trådens regler/intensjon?
På generelt grunnlag skal det ikke reklameres (heller ikke for tråder) verken i denne tråden eller noen andre tråder. Vi gir dog vanligvis unntak for forumaktiviteter, slik som junifesten og avstemning i konkurranser etc.
Lenke til kommentar
421 I can't accept more than 4 connections as the same user

 

Hmm.

Help pl0x.

 

Jeg fikk det ofte rett etter at jeg byttet til FileZilla jeg og. Men det pleier å hjelpe å ikke bruke det på noen timer, så kommer det ikke mer. Hvis du har flere opplastingsprogrammer oppe samtidig kan det komme ofte.

Lenke til kommentar

Transmit er det beste til OS X :)

 

Jeg syns FlashFXP er oversiktlig samtidig som det er avansert. Man har omtrent de samme vinduene som filezilla, men jeg syna det er mye bedre presentert. Man ser mine filer, serverens filer, overføringskøen og et aktivitetsvindu. Prøv 30-dagers trialen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...