L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Hvis du legger inn tråden din i natt er det ingen som merker det.. Bedre sent enn aldri La ut allerede her om dagen denne gangen, men jeg tenker litt sånn på om dere ville godtatt en, to, eller tilogmed kanskje 3-4 dager forsent. Sett at man hadde satt seg opp som pingle så hadde ikke det hatt så mye å si på antall bilder som blir lagt ut tilsammen i løpet av juni nødvendigvis. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Apropos det. Hvordan er det med å melde seg på "for sent"? Oppdaget ikke aprilfesten før rundt 8.april og da syntes jeg det var litt vel sent å melde seg på egentlig, men ville det blitt godtatt? En uke for sent blir for drøyt, men et ar dager bør gå greit. Tom Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Supert. Dette stod ikke som jeg kunne se i den Junifest-tråden med informasjon. Kanskje en ide å skrive inn det der? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Kan jeg komme med "reklame" for en billedkritikk tråd her eller er det mot trådens regler/intensjon? Ønsker nemlig litt kommentarer på dette bildet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry13842061 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 OMG. imponert over hu her: http://www.flickr.com/photos/niki-lynn/ 15 år. damn damn damn. har sitti med munnen oppe lenge nå, klarer ikke å lukke den. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 OMG. imponert over hu her: http://www.flickr.com/photos/niki-lynn/ 15 år. damn damn damn. har sitti med munnen oppe lenge nå, klarer ikke å lukke den. Jeg føler en trang til å kjøre på med masse Photoshop tutorials Men jeg synes det er så frustrerende om det skjer noe feil eller om jeg ikke får til noe Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 flere som føler det slik? :!: Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Du er i hvert fall inne på noe Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Hva bruker dere som ikke har Aperture/Lightroom til å sortere bilder?Adobe Bridge. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Kan jeg komme med "reklame" for en billedkritikk tråd her eller er det mot trådens regler/intensjon?På generelt grunnlag skal det ikke reklameres (heller ikke for tråder) verken i denne tråden eller noen andre tråder. Vi gir dog vanligvis unntak for forumaktiviteter, slik som junifesten og avstemning i konkurranser etc. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 421 I can't accept more than 4 connections as the same user Hmm. Help pl0x. Jeg fikk det ofte rett etter at jeg byttet til FileZilla jeg og. Men det pleier å hjelpe å ikke bruke det på noen timer, så kommer det ikke mer. Hvis du har flere opplastingsprogrammer oppe samtidig kan det komme ofte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 flere som føler det slik? :!: Been there, done that Tom Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 flere som føler det slik? :!: :!: Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 En uke for sent blir for drøyt, men et ar dager bør gå greit. Den logiske begrensningen burde vel være at man må kunne fullføre innenfor rammene til en av deltakerkategoriene. Altså hvis man skal fullføre som pingle, så er 4 (5?) dager for sent siste frist. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 FlashFXP er det desidert beste ftp-programmet syns jeg. Dumt det ikke finnes til mac. Nå er jeg hvertfall ferdig med fotoeksamen, men får ikke lov til å dra hjem Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 flere som føler det slik? :!: Not at all... Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Av ren nysgjerrighet, hva kan FlashFXP som ikke FileZilla kan? Siden du synes det er verdt å betale for det. (FileZilla kjører forresten både på OS X og Linux også.) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Prøvde å få tatt dagens bilde til utfordringen, og lagde tilnærmet like mye rot som til gårsdagens bilde – men innså etter at jeg ha dratt frem alt at ideen var elendig. Selsomt. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Transmit er det beste til OS X Jeg syns FlashFXP er oversiktlig samtidig som det er avansert. Man har omtrent de samme vinduene som filezilla, men jeg syna det er mye bedre presentert. Man ser mine filer, serverens filer, overføringskøen og et aktivitetsvindu. Prøv 30-dagers trialen Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 2. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2009 Hvor mange stemmer var det FileZilla hadde opparbeidet seg her nå? Den får uansett en til fra meg. Kun FileZilla som fungerer godt nok her i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå