IceFox Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 FileZilla fungerer fint.http://filezilla.sourceforge.net/ Støttes. +2 Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 FileZilla fungerer fint.http://filezilla.sourceforge.net/ Støttes. +2 +3 Synd at Smart FTP tvinger folk å kjøpe det nå, var ett av de bedre før de gikk over til pay only. /Yaricks Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 FileZilla er det beste gratisalternativet jeg har funnet sålagt. Tidligere brukte jeg SmartFTP. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 da skal jeg gi filezilla en sjangs veit jeg.. Begynner å bli lei å legge inn smartftp så ofte som jeg gjør.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg brukte også SmartFTP før, men ga det opp etter at det begynte å koste penger. Synes Filezilla fungerer like ypperlig. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 sorry hvis jeg messer opp litt av samtalen dere har, men har hatt problemer med FTP server hele tida. Prøvd rundt 6 server-programmer og ingenting funker sikkelig! Bruker FileZilla nå, men får ikke kjørt det i passiv mode. Kjører aktiv nå, men får ikke kobla til gjennom nettleser.. Får feilmld :"425 Can't open data connection." Har prøvd tidligere og da hadde jeg annen router og server. Har ingen annselse... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 421 I can't accept more than 4 connections as the same user Hmm. Help pl0x. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Har en onkel som jobbet for Canon, men det var desverre lenge før jeg begynte å ta bilder, og jeg er Nikonmann. Kjipt å være kameraløs om dagen. Måtte låne et 400D i dag for å ta noen bilbilder. MEN; kjører til Kristiansand i morgen og henter D700!! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 421 I can't accept more than 4 connections as the same user Hmm. Help pl0x. Det er vel en innstilling som må skrus på. Sett ned antall nedlastinger/opplastinger på en gang f.eks. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg var uten kamera i nesten 3 måneder Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 (endret) sorry hvis jeg messer opp litt av samtalen dere har, men har hatt problemer med FTP server hele tida. Prøvd rundt 6 server-programmer og ingenting funker sikkelig! Bruker FileZilla nå, men får ikke kjørt det i passiv mode. Kjører aktiv nå, men får ikke kobla til gjennom nettleser.. Får feilmld :"425 Can't open data connection." Har prøvd tidligere og da hadde jeg annen router og server. Har ingen annselse... Det kan høres ut som det er noe annet enn FTP programmet som er problemet. For meg høres det nesten ut som ftp serveren er litt uggen, eller så er det en eller annen brannmur/router du går igjennom som er litt på bærtur. Vanskelig å si noe mer spesifikt uten å vite mer om serveren og veien dit 421 I can't accept more than 4 connections as the same user Hmm. Help pl0x. Ta en titt her og se om denne endringen hjelper: http://www.110mb.com/forum/how-to-filezill...b-t33235.0.html Det kan være så enkelt som at Filezilla prøver med flere samtidige tråder, og da nektes du adgang. Det kan også være at du har filer liggende i transfer queue som ikke er avsluttet riktig, så det kan hjelpe å tømme denne også. -Ulyd Endret 1. juni 2009 av ulyden Lenke til kommentar
B25S Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Noen som kan hjelpe meg eller har noen ledetråder om SimpleViewer? Kanskje på tide å få satt opp nettsiden min nå, hmm. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det er så mye liv på forumet når vi har slike fester gåender. Digger det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det er så mye liv på forumet når vi har slike fester gåender. Digger det. Og det er stadig flere som melder seg på også. Det gjenstår å se hvor mange som fullfører, men det pleier å være mange positive overraskelser. Tom Lenke til kommentar
Farner Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Jeg SKAL klare hardcore nivået! Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Dvs ingen annen foto enn middagen den neste måneden? Synes noe av det morsommere med utfordringen er at det krever såpass mye energi å komme opp med gode motiver og tenke over hva en liker (både av eget og andres) at det er vanskelig å drukne seg i nok en utstyrsdiskusjon. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det er så mye liv på forumet når vi har slike fester gåender. Digger det. Apropos det. Hvordan er det med å melde seg på "for sent"? Oppdaget ikke aprilfesten før rundt 8.april og da syntes jeg det var litt vel sent å melde seg på egentlig, men ville det blitt godtatt? Lenke til kommentar
Farner Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Dvs ingen annen foto enn middagen den neste måneden? Synes noe av det morsommere med utfordringen er at det krever såpass mye energi å komme opp med gode motiver og tenke over hva en liker (både av eget og andres) at det er vanskelig å drukne seg i nok en utstyrsdiskusjon. Les litt mer i tråden min.. Tror det blir spennende jeg! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Det er så mye liv på forumet når vi har slike fester gåender. Digger det. Apropos det. Hvordan er det med å melde seg på "for sent"? Oppdaget ikke aprilfesten før rundt 8.april og da syntes jeg det var litt vel sent å melde seg på egentlig, men ville det blitt godtatt? Hvis du legger inn tråden din i natt er det ingen som merker det.. Bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2009 Hm, kan jeg bli med på junifesten hvis jeg legger ut 1. juni-bildet i morgen, + et 2. juni bilde? Jeg vil også være med!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå