Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Billig makro sa du? Sjekk ut Tamron 90mm, Canon EF-S 60mm, eventuelt Sigma 105mm (?)..

Forskjell på 1000kr og 4000kr... Brukt utstyr kanskje?

Men ein annan ting... Kva synast dykk om ideen min om å selge både 18-55 og 55-250mm til nokon (skulen var intressert) og kjøpe mef eit objektiv som dekker frå vidvinkel til tele? ser på 18-200mm IS fra canon. Det er så travelt og bytte objektiv heile tida, og særlig sidan kamearet mitt e eit familiekamera. Så eg får kanskje 2500kr til saman for dei to objektiva, legger til 2500kr og kjøper meg 18-200mm og kjøpet eit macro objektiv eller ein 50mm 1.8 eller 1.4 og lagar den til eit macroobjektiv med diverse filter, ringar og diverse anna.

Krotete forklart men håpar dykk skjønnar :)

Lenke til kommentar
Kva synast dykk om ideen min om å selge både 18-55 og 55-250mm til nokon (skulen var intressert) og kjøpe mef eit objektiv som dekker frå vidvinkel til tele?

Er vel sjelden disse «ferieobjektivene» er optisk på topp, uten ta jeg har noen erfaring med det objektivet du nevner.

Lenke til kommentar
Sånn ja.. 70-200 f/2.8 vr på vei... Klarte ikke dy meg, vurderte skattepengene og *poff* der var de borte gitt.

Utstyrslista di vokser fort gitt.

Nå er det en som tester 28mm men, kansje jeg får litt cash inn på konteon min imorra.

Må passe på å opprettholde veksten veitu.

Penger er alltid kos, tør ikke regne på hvor mye jeg har brukt på utstyr de siste 1,5 året. kunne vel kjøpt en ny bil om ikke annet.. :!:

Lenke til kommentar

1 USD == 6.200 NOK

Dollaren ser ut til å synke dag for dag for tiden :D

Noe som lover veldig godt! :D August. <3

Fortsetter den sånn, så blir det nytt objektiv ++++++ i begynnelsen av august <3<3 :D

Godt at det er flere som deler augustfølelsen med meg! :D 70-200 f/2.8 IS eller non-IS på meg.. alt avhenger egentlig av flere faktorer.

EDIT: Nå er det snart bare 5 minutter til microsofts e3 konferanse begynner <3 årets happening for min del :)

Blir 10-17mm fisheye på meg : D Så kan jeg endelig få noen brukbare skate/snowboard bilder ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...