Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 USD == 6.200 NOK

 

Dollaren ser ut til å synke dag for dag for tiden :D

 

Noe som lover veldig godt! :D August. <3

 

Fortsetter den sånn, så blir det nytt objektiv ++++++ i begynnelsen av august <3<3 :D

 

Godt at det er flere som deler augustfølelsen med meg! :D 70-200 f/2.8 IS eller non-IS på meg.. alt avhenger egentlig av flere faktorer.

 

EDIT: Nå er det snart bare 5 minutter til microsofts e3 konferanse begynner <3 årets happening for min del :)

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Jeg vil også ha nytt objektiv! Tenker hovedsaklig på fastobjektiv med fokusmotor. Teite D40 har jo som kjent ikke fokusmotor. Føler at det tar vekk temmelig mange fine objektiv når jeg kikker igjennom prisguide. Men hvorfor venter alle til august? Greit å vente litt for å godgjøre feelingen, men hvorfor akkurat august?

Lenke til kommentar
Jeg vil også ha nytt objektiv! Tenker hovedsaklig på fastobjektiv med fokusmotor. Teite D40 har jo som kjent ikke fokusmotor. Føler at det tar vekk temmelig mange fine objektiv når jeg kikker igjennom prisguide. Men hvorfor venter alle til august? Greit å vente litt for å godgjøre feelingen, men hvorfor akkurat august?

 

Hadde jeg hatt pengene klare i dag, så hadde jeg ikke nølt med å kjøpe i dag heller.. dessverre lever jeg på atføring, og må spare penger i lang tid.

Lenke til kommentar
Så uten å reklamere for mye, så kan de som er interessert i veldig pent brukt Olympus e-510, Sigma 105mm f/2.8 macro, fl-36 blits og 14-45 objektiv være klar over at jeg vil ha det klart for salg i midten av måneden (just sayin' :p )

 

fl-36 har jeg lyst på. Kunne forsåvidt tenkt meg en 105mm også, men tror jeg vil prioritere 70-300.

 

 

 

Det kommer nok neste helg/uke på foto.no. Jeg har ikke emballasjen her hvor jeg er nå..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Synker $ enda mer ender det opp med 5D MkII fra statene.

 

Merker det beveger seg litt i buksa av tanken! :D Men som 17 åring og innpåslitene foreldre må jeg nok holde meg til innkjøp fra Norge.. Skulle smugla den inn fra Australia. Hadde en venn som kjøpte en der, regner med den var brukt, til 9 000 kroner!! Liker utlandet as!

 

Uansett tror jeg 5D2 er min om ikke så aaaalt for lenge, forutsett at den faktisk er mulig å få tak i..

Lenke til kommentar
Synker $ enda mer ender det opp med 5D MkII fra statene.

 

Merker det beveger seg litt i buksa av tanken! :D Men som 17 åring og innpåslitene foreldre må jeg nok holde meg til innkjøp fra Norge.. Skulle smugla den inn fra Australia. Hadde en venn som kjøpte en der, regner med den var stjålet, til 9 000 kroner!! Liker utlandet as!

 

Uansett tror jeg 5D2 er min om ikke så aaaalt for lenge, forutsett at den faktisk er mulig å få tak i..

 

Kan godt stemme det.

Lenke til kommentar
Synker $ enda mer ender det opp med 5D MkII fra statene.

 

Merker det beveger seg litt i buksa av tanken! :D Men som 17 åring og innpåslitene foreldre må jeg nok holde meg til innkjøp fra Norge.. Skulle smugla den inn fra Australia. Hadde en venn som kjøpte en der, regner med den var stjålet, til 9 000 kroner!! Liker utlandet as!

 

Uansett tror jeg 5D2 er min om ikke så aaaalt for lenge, forutsett at den faktisk er mulig å få tak i..

 

Kan godt stemme det.

 

Kjennern han godt og vet han er utrolig påpasselig med garanti, kvitering osv. Kan jo hende den var stjålet, men har vanskelig for å tro det. Men uansett er utlandet stedet å kjøpe fra mtp priser!

Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal si at jeg får 5DMkII for 13k :p Hihihi. Men damn, jeg er fornøyd med 500D bortsett fra grepet som kunne vært en del bedre, savner dog også hjulet og enda en skjerm.

 

nei! haha... urettferdig as! :p nå som jeg nærmer meg 18, tar jo lappen og bil en stor del av økonomien! Så får bare vente å se. Har et nesten konstant ønske om å jobbe! :p

Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal si at jeg får 5DMkII for 13k :p Hihihi. Men damn, jeg er fornøyd med 500D bortsett fra grepet som kunne vært en del bedre, savner dog også hjulet og enda en skjerm.

 

nei! haha... urettferdig as! :p nå som jeg nærmer meg 18, tar jo lappen og bil en stor del av økonomien! Så får bare vente å se. Har et nesten konstant ønske om å jobbe! :p

Jeg er 18. Snart ferdig med lappen også, jævla kneskade. Har kun langkjøring og oppkjøring igjen. Men ja jobb er viktig for økonomien. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...