Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sv manager virker jo rimelig kjekk hvertfall, men hvilke muligheter er det egentlig sv pro gir iforhold til gratis varianten?

Når man først har kjøpt sv manager, kan man bruke denne på flere nettsider?

Jeg blir nok å kjøpe sv pro pga. at man ikke ser logoen til sv.. Men ang. om man kan bruke sv. manager på flere nettsider? Det bør kanskje være mulig da man får et brukernavn og passord. Uten at jeg skal si noe sikkert om det. :)

Nå har jeg kjøpt og lastet ned svmanager og svpro, men etter som jeg forstår så er det 1 lisens jeg kjøpte for begge delene. Dvs. at jeg ikke kan bruke dem på en ny server/nettadresse. :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg og dama vært ute og tatt masse fine bilder. Fått testet kamereaet jeg skal bruke i juni-festen. Lånt utstyr så greit å få testet det litt.

Får nesten mindreverdighetskomplekser når jeg ser på utstyret de fleste her sitter med, men får sikkert til noe selv med en gammel E-300.

Lenke til kommentar

Da håper jeg alle har gitt sin slant til 70-200 2,8 VR fondet mitt i anledningen av min bursdag. :grin:

Jeg vet at jeg før eller siden (når jeg får tid til å ta bilder) vil føle behovet for teleoptikk. Innbiller meg at 70-200 er perfekt til å begynne vil-ha-mer-mm manien.

Noen som har tips til god sigmaoptikk i teleområdet? Da jeg kan få det til en gunstig pris gjennom jobben.

Endret av ET-media
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Da håper jeg alle har gitt sin slant til 70-200 fondet mitt i anledningen av min bursdag. :grin:

Og ikke glem Sigma 105mm F2.8 EX DG Macro-fondet mitt. Har bursdag i juli, så dere har fortsatt litt tid på dere. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Da skal jeg mest sannsynlig bruke en 5D (ikke mk2 :( ) halve junifesten :D Har takket ja til et med 15000 ekp. for 8500. Hørtes ut som en bra selger, så jeg skiter i om det er ørlite for høyt..

Så uten å reklamere for mye, så kan de som er interessert i veldig pent brukt Olympus e-510, Sigma 105mm f/2.8 macro, fl-36 blits og 14-45 objektiv være klar over at jeg vil ha det klart for salg i midten av måneden (just sayin' :p )

Lenke til kommentar
Da skal jeg mest sannsynlig bruke en 5D (ikke mk2 :( ) halve junifesten :D Har takket ja til et med 15000 ekp. for 8500. Hørtes ut som en bra selger, så jeg skiter i om det er ørlite for høyt..

Så uten å reklamere for mye, så kan de som er interessert i veldig pent brukt Olympus e-510, Sigma 105mm f/2.8 macro, fl-36 blits og 14-45 objektiv være klar over at jeg vil ha det klart for salg i midten av måneden (just sayin' :p )

Hva skulle du ha for den sa du? :p

Lenke til kommentar

Hva skulle du ha for den sa du? :p

Det som er passende. Objektivet leveres som nytt i eske med kvittering, garanti og alt som skal være med. Ser at jeg betalte 3658,- 10.02.2009.

Blir dyrt å bytte system kjenner jeg :(

Edit: Wtf, ser jo at Sigmaen koster 4500,- nå på japanphoto! 4200 for canon. Skal ha akkurat samme, bare bytte fatning..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar
Har dere noen tips til hvilket tema jeg skal ha til juniutfordringen? Har et par fra før, men er åpen for fler. ;)

Nakne damer blir sikkert populært; men du går vel lei i løpet av et par dager ;)

Fra spøk til revolver; hva er det du liker å ta bilder av? Hva er detr du har lyst til å bli bedre på?

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...