Dewil Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 hmm.. flere enn meg som ble litt skeptisk av han her? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Lukter stjålet lang vei Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Lukter stjålet lang vei +1 Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) googlet litt også. Fant blant annet skatteliste Kan jo så klart hende at fyren er seriøs men stemmer litt lite med amatør og det objektivet kjøpt i utlandet, de ligger jo på en del kr der ute også. Han veit jo ikke hva han har "gitt" for linsa engang. hehe.. men jeg får nesten være ivrig etterforsker en annen dag.. Tusenfryd here i come! Endret 29. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Spørsmålet er jo om han har gitt noe i det hele tatt. Det virker jo ikke slik.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Dette blir rimelig vinglete spekulasjon: mobilnummeret oppgitt tilhører Bilforlaget AS, som gir ut diverse bilblader. Noen som har innvilget seg et voldsomt tidlig julegratiale? Hadde jeg hatt planer om å selge noe slikt og hadde kolleger som var fotografer ville det i alle fall slått meg å spørre en av disse. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Mail og spør om han har kvittering. Jf. Rema 1000-reklamene. Lenke til kommentar
swahili Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 siden han ikke har noe peil på foto er det bare å si at objektivet blir billigere ved lengre tele og større blender. Når det da er kjøpt for en billig penge forteller du han hvor mye han tapte. Fra spøk til alvor. Vet det blir litt mye spørsmål her, men kommer ofte raskere svar her. Er 50mm 1.8 til nikon et godt objektiv? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 siden han ikke har noe peil på foto er det bare å si at objektivet blir billigere ved lengre tele og større blender. Når det da er kjøpt for en billig penge forteller du han hvor mye han tapte. Fra spøk til alvor. Vet det blir litt mye spørsmål her, men kommer ofte raskere svar her. Er 50mm 1.8 til nikon et godt objektiv? På hvilken Nikonkamera ? Lenke til kommentar
swahili Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 siden han ikke har noe peil på foto er det bare å si at objektivet blir billigere ved lengre tele og større blender. Når det da er kjøpt for en billig penge forteller du han hvor mye han tapte. Fra spøk til alvor. Vet det blir litt mye spørsmål her, men kommer ofte raskere svar her. Er 50mm 1.8 til nikon et godt objektiv? På hvilken Nikonkamera ? D90;) Lenke til kommentar
kaian Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 siden han ikke har noe peil på foto er det bare å si at objektivet blir billigere ved lengre tele og større blender. Når det da er kjøpt for en billig penge forteller du han hvor mye han tapte. Fra spøk til alvor. Vet det blir litt mye spørsmål her, men kommer ofte raskere svar her. Er 50mm 1.8 til nikon et godt objektiv? På hvilken Nikonkamera ? D90;) For prisen er det vanvittig bra. Hvis du primært skal ta bilder av bokeh, så bør du lete videre. Ikke at den har ille bokeh, men den er ikke sukkertøy heller. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ta bilder av bokeh? That's a new one. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Bokeh er overvurdert. Jeg syns det er mye mer interesant å fotografere MTF's. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 28mm 1.8 er faktisk veldig skarp på 1.8 http://www.flickr.com/photos/zodz/3575037123/sizes/l/ Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvis jeg får støv på min mattskive tar jeg bare av prismehuset og blåser mattskiven ren. Dersom man har et kamera hvor det er lett å bytte mattskive er det ingenting i veien for å ta den ut for å blåse bort støv. Risikerer man derimot å ødelegge noe ved å ta den ut ville jeg ignorert det. Er støvet på undersiden av mattskiven kan det blåses bort mens mattskiven sitter i kameraet. Francis Sitter på undersiden ja.. Så det er bare å blåse? Edit; Nå er det gjort, støvet er borte.. Weee for meg Endret 29. mai 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Bokeh er overvurdert. Jeg syns det er mye mer interesant å fotografere MTF's. Excactely! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 He he he he he. Så morro. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 He he he he he. Så morro. F@#n til nick du har fått deg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Og jeg regner med at dere kommer til å skrive nicket mitt for hånd, og helt korrekt. hver gang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Og jeg regner med at dere kommer til å skrive nicket mitt for hånd, og helt korrekt. hver gang. Enten det, eller så kaller vi deg for "han derre idioten med det umulige nicket" ... Du skal være glad for at vihar klipp & lim på PC'ene våre Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå