Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Og med en saldo på 19k må jeg si at jeg har overraskende lite kjøpebehov. Føles veldig rart egentlig. :p

Da kan du jo spandere på meg da :tease:

Det er sikkert noe hot glass du har lyst på; hvis du kjenner ektra godt etter :)

Tom

Spanderingsspøken blir aldri gammel den. Men fungerer alltid like dårlig. :p

Njoa... Skal jo ha meg en Sigma 180mm + 1.4x/2x. Men det skal jeg kjøpe gjennom en Sigma-deal jeg får fra JP, til en mildt sagt behagelig pris. Men dessverre er denne tilbudsordningen ikke tilgjengelig for øyeblikket, så venter spent på den. Forhåpentligvis skjer det før sommerferien.

Men utenom det er det faktisk ingenting! Se på signaturen min da! :p

Kunne selvfølgelig oppgradert til D700, men tror jeg dropper det. Ser faktisk ikke behovet for øyeblikket. Og med det måtte jeg kjøpt 17-35, og de to tilsammen koster fort mer enn 19k. :p

Så skal jeg ha en TC 1.7x til 70-200VR. 200 er faktisk ikke så mye altså...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alltids verdt et forsøk ;)

Savner noe lyssterkt rundt 30mm, da. Men det er vel det eneste.

Kunne selvfølgelig oppgradert til D700, men tror jeg dropper det. Ser faktisk ikke behovet for øyeblikket. Og med det måtte jeg kjøpt 17-35, og de to tilsammen koster fort mer enn 19k. :p

FX drar på seg så masse ekstra ... Drøye det et år eller to.

Tom

Lenke til kommentar

Søskenbarnet mitt som studerer advokat ved Universitet i Oslo. Bildet er ikke croppet på noen måte, men bør jeg kanskje beskjære det litt i toppen? Eller bør jeg bare la det være slik som det er pga. bygningsarkitektituren?

Takk. :)

post-51021-1243522600_thumb.jpg

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Alltids verdt et forsøk ;)

Savner noe lyssterkt rundt 30mm, da. Men det er vel det eneste.

FX drar på seg så masse ekstra ... Drøye det et år eller to.

Tom

Ja, jeg savner vel også noe lyssterkt rundt 30mm. En 35/1.8 har vært vurdert, men har til nå ikke følt det enorme behovet. Tar liksom ikke så mye innebilder. Men en lyssterk normal er uansett alltid kjekt å ha.

Ellers hadde 24-70 hadde vært skikkelig digg, men ligger ikke helt tanken på sette den på en D300. Funker jo ikke særlig bra som normalzoom. Og føler generelt at jeg ikke bruker normalzoomen så mye uansett.

Meeeen... Jeg begynner jo tross alt med studier snart, så kanskje ikke så dumt å spare pengene. ;)

Lenke til kommentar
Ouch, my bad. Så det like etterpå. Beklager kjære Akam-folk! :)

Utilgivelig. Utilgivelig, sier jeg!

Edit: BTW; første gangen at jeg har bestilt noe fra jp sin nettbutikk som ikke har kommet på postkontoret her dagen etterpå.. men kommer nok i morgen, for det var på hovedsentralen på forus kl 11.05 i dag (mistenker at det var akkuratt 5 min for sent til å bli med lastebilen som kjørte ut hit til meg...)

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar

På postkontoret her jeg bor så stenger de rimelig tidlig (5 tiden), så da leser de inn pakkene etter stengetid. Men ingen som er på jobb til lenger enn 6-tiden uansett, så har nok ikke kommet i dag.

Men men. Overlever en dag til uten 24-70. Sovnet snart uansett, jævlig trøtt i dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...