fluefiskern Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Greit at forskjellene ikke er så store, men pølse i vaffel er SÆRT og vaffel er best med syltetøy Hilsen en mossing Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Er vel kun hvetemel de hadde til felles. Smør og sukker er vel kanskje det som gjør at vaffel er best til dessert, mens pølsebrød er best til middag. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 ække mossing før pølse i vaffel er bedre enn vaffel med syltetøy. HAHA.. pølse i vaffel er på Wikipedia også gitt.. :!: Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Tipper om man hadde stilt alle mossinger i en løgndedektor så hadde det nok ikke vært veldig mange mossinger igjen i verden Lenke til kommentar
fototim Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 pølsebrød:50 g gjær 5 dl lunkent vann 1 dl olje 2 ts salt 1,2 l hvetemel vann til pensling det er ikke smør og sukker i pølsebrød. Hm. Tror du skal lete lenge for å finne kjøpepølsebrød som er laget etter ei slik oppskrift. Kjøpepølsebrød inneholder nok en god slump med sukker. Såpass mye at det i realiteten er ganske likt vafler. Hovedforskjellen er nok eggene. Men det betyr ikke at pølser med vafler ikke er perverst Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ikke snakk dritt om Moss Jeg har medieeksamen i foto i dag, noen tips til bilder som kan høre til temaet grupper? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Mange som har planer om å komme på Fotomesse hos Fotovideo 4. - 6. juni? Se info her Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Mange som har planer om å komme på Fotomesse hos Fotovideo 4. - 6. juni? Se info her takk for tipset. Må nok stikke innom en av dagene. Reptilfotografering kunne vært morsomt. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Ellers så prøver jeg å ringe fotosjefen i se&hør, men det foreløbig nytteløst. Vg's fotosjef tok aldri kontakt igjen.. Alt jeg trenger er bare litt informasjon om hvordan frilansfotografer jobber sørpå. Pølser er best i grovt pølsebrød med sprøttløk under pølsen. Ketchup er et must. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Alt jeg trenger er bare litt informasjon om hvordan frilansfotografer jobber sørpå. Hvorfor ikke ringe noen som er litt mindre busy, dvs assistentene deres, fotografer eller freelancere? Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Alt jeg trenger er bare litt informasjon om hvordan frilansfotografer jobber sørpå. Hvorfor ikke ringe noen som er litt mindre busy, dvs assistentene deres, fotografer eller freelancere? Ja, jeg snakket akkurat med Tor Lindseth i Se&Hør, som forsåvidt har jobbet som fotograf i 30 år. Han anbefalte meg å prøve som sommervikariat en gang, eller som freelance fotograf i finnmark/alta. Og da tror jeg det er lurt å snakke med noen litt lenger opp i systemet. Uansett tror jeg ikke det er aktuelt for meg før jeg får tak i noe L objektiv og en ekstern blits. Endret 28. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Eksternblitz er nok ett MUST ja. Snakka med en se&hør fotograf på brylluppet til en fotball spiller i molde, der bondevik var prest, og han sa de krevde at de flasha med eksternblitz i trynet på folk =) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Mange som har planer om å komme på Fotomesse hos Fotovideo 4. - 6. juni? Se info her Dit må vi en tur. Skulle vært morsomt å se på Leica S2 og høre på Ole Jørgen Liodden. kan være greit å få vite hvordan jeg får skarpe bilder med Canon Tom Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Er faktisk på østlandet neste uke, og så ut som om Fotovideo hadde en del interessant. Reptilfoto kan sikkert vært morsomt. Ser dere noen med Pentaxkamera og fortumlet blikk er det bare å si hei. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Fekk eit bilde publisert i "Takk for eit fint rusfritt 16.mai arrangemang"-broskyra.^^ Og eg har fått kommentarar på Flickr. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Mange som har planer om å komme på Fotomesse hos Fotovideo 4. - 6. juni? Se info her Dit må vi en tur. Skulle vært morsomt å se på Leica S2 og høre på Ole Jørgen Liodden. kan være greit å få vite hvordan jeg får skarpe bilder med Canon Tom Hadde vært fun det. Hmsz. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Eksternblitz er nok ett MUST ja. Snakka med en se&hør fotograf på brylluppet til en fotball spiller i molde, der bondevik var prest, og han sa de krevde at de flasha med eksternblitz i trynet på folk =) Det og sikkert et dyyyrt teleobjektiv for å snikfotografere kjendisene Thomas Gjertsen var med Se&Hør en dag på jobb i et tv-program-som-jeg-ikke-husker-navnet-på, hvor fotografen (canonisten) var i en båt og fotograferte kongefamilien på kanskje.. 400 meters avstand? Endret 28. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Woho! Lønnslippen kom nettopp og det viste seg at feriepengene kom med denne lønnen! 6500 ekstra inn på konto det gitt! Og med en saldo på 19k må jeg si at jeg har overraskende lite kjøpebehov. Føles veldig rart egentlig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Og med en saldo på 19k må jeg si at jeg har overraskende lite kjøpebehov. Føles veldig rart egentlig. Da kan du jo spandere på meg da Det er sikkert noe hot glass du har lyst på; hvis du kjenner ektra godt etter Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Mildt sagt imponerende! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå