Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
pølsebrød:

50 g gjær

5 dl lunkent vann

1 dl olje

2 ts salt

1,2 l hvetemel

vann til pensling

det er ikke smør og sukker i pølsebrød.

Hm.

Tror du skal lete lenge for å finne kjøpepølsebrød som er laget etter ei slik oppskrift.

Kjøpepølsebrød inneholder nok en god slump med sukker. Såpass mye at det i realiteten er ganske likt vafler. Hovedforskjellen er nok eggene.

Men det betyr ikke at pølser med vafler ikke er perverst :p

Lenke til kommentar

Ellers så prøver jeg å ringe fotosjefen i se&hør, men det foreløbig nytteløst. Vg's fotosjef tok aldri kontakt igjen.. :p Alt jeg trenger er bare litt informasjon om hvordan frilansfotografer jobber sørpå.

Pølser er best i grovt pølsebrød med sprøttløk under pølsen. Ketchup er et must.

Lenke til kommentar
Alt jeg trenger er bare litt informasjon om hvordan frilansfotografer jobber sørpå.

Hvorfor ikke ringe noen som er litt mindre busy, dvs assistentene deres, fotografer eller freelancere?

Ja, jeg snakket akkurat med Tor Lindseth i Se&Hør, som forsåvidt har jobbet som fotograf i 30 år. Han anbefalte meg å prøve som sommervikariat en gang, eller som freelance fotograf i finnmark/alta. Og da tror jeg det er lurt å snakke med noen litt lenger opp i systemet.

Uansett tror jeg ikke det er aktuelt for meg før jeg får tak i noe L objektiv og en ekstern blits.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Eksternblitz er nok ett MUST ja.

Snakka med en se&hør fotograf på brylluppet til en fotball spiller i molde, der bondevik var prest, og han sa de krevde at de flasha med eksternblitz i trynet på folk =)

Det og sikkert et dyyyrt teleobjektiv for å snikfotografere kjendisene ;) Thomas Gjertsen var med Se&Hør en dag på jobb i et tv-program-som-jeg-ikke-husker-navnet-på, hvor fotografen (canonisten) var i en båt og fotograferte kongefamilien på kanskje.. 400 meters avstand?

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...