Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Som god fotograf regner jeg med at du passet på å få tatt bildet før du hjalp til? :fun:

:p

 

Mr.Olsen, saken blei litt anderledes når det gjaldt Compact Flash kort...

 

 

Så det var interesse ang. prisen på D3, en venn av meg kjøpte over dammen til ca. 25.000 :thumbup:

Lenke til kommentar
Som god fotograf regner jeg med at du passet på å få tatt bildet før du hjalp til? :fun:

 

Edit: Dette var altså et svar til Dewil.

 

Selvfølgelig, hva er det for et slags spørsmål?

 

Nettop ;):p

 

Hadde det ikke vært for oppbremsingen min hadde vi hatt et heftig bilde av en bil som står på nesa på vei gjennom en lyktestolpe ;) men dessverre lå stakkars D80'n i setet under oppbremsingen og fikk en lyftetur før den gikk i gulvet. Linsedekselet satt godt fast på 50mm F/1,8 'n

Lenke til kommentar
Satan at jeg ikke kjøpte flere!!!

 

Leif Gunnar (Sensurert variant av satan, for å holde emnet i tråden rettet mot foto og ikke satanistiske subkulturer :p !)

 

At jeg ikke var "dum" nok til å slå til på et sånt tilbud...

 

Sånn kan det gikk når man ikke er rask nok.. men angrer stort på at jeg ikke kjøpte flere. Kunne jo solgt de til en skikkelig ålreit penge. opolo skulle fått en billig en da ;)

Lenke til kommentar

For en halv høvding hadde jeg nok tatt et vertikal/batterigrep, men for 1300...

Får titte på litt glass før vi eventuelt går tilbake til plastbeholder gor ekstra batteri :p

 

Neste gang et sånt tilbud dukekr opp så slå til! Hadde jo fått solgt de ti grepene greit for 1000 pr. stk hvis du lenket til en anerkjent butikk med pris på 1350kr :yes:

 

Kjetil

Lenke til kommentar
For en halv høvding hadde jeg nok tatt et vertikal/batterigrep, men for 1300...

Får titte på litt glass før vi eventuelt går tilbake til plastbeholder gor ekstra batteri :p

 

Neste gang et sånt tilbud dukekr opp så slå til! Hadde jo fått solgt de ti grepene greit for 1000 pr. stk hvis du lenket til en anerkjent butikk med pris på 1350kr :yes:

 

Kjetil

 

Prøv med 3k på D300, 2,5k på D200.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...