arnold_layne Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 0.94 m omkrets og 382 omdreininger per minutt. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Skal vi bytte navn på tråden til "den store matematikk tråden" så må vi flytte den også Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 π <pi tegn dessuten må man jo bruke opera som nettleser. er en selvfølge jeg hadde ingen problemer med siden zodz. men nå har jeg 24" også da edit: testa i FF, IE og opera nå. ingen feil noe sted. 24 her og siden funka overalt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Neida, ikke endre navn på tråden. Tilbake til fotoverdenen. Jeg har nå lansert junifesten. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 0.94 m omkrets og 382 omdreininger per minutt. Måtte ta en alvors-samtale med kalkulatoren og tapte når den har en omdreinig på 382 er det bare positivt da jeg har tenkt og bruke den til og skjære metaller,det optimale hadde vært 180 rpm. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 da kan sette på mindre hjul så får du ned farta på bladet Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Eller så kan han bare ta bildet av saga, så blir tråden litt fotorelatert i det minste. Ser ut til at det blir kjøp av Tamron 17-50 her. Med mindre noen kommer på et fantastisk alternativ i ca samme prisleie. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 stemmer for HDR av saga i action Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Ser ut til at det blir kjøp av Tamron 17-50 her. Med mindre noen kommer på et fantastisk alternativ i ca samme prisleie. Sigma 18-50mm f/2.8 er jo like kurant; men fantastisk er ingen av de. Men så koster fantastisk minst 10.000,- da. Til prisen er begge to meget gode kjøp. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 testa nikon 28-80 i går som jeg tror er et dx plast objektiv. Den var svinskarp og hadde god kontrast.. ble overrasket at den dekket Fullformat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 testa nikon 28-80 i går som jeg tror er et dx plast objektiv. Den var svinskarp og hadde god kontrast.. ble overrasket at den dekket Fullformat 28-80 har vel aldri vært DX ? Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 28-80 er ikke DX nei. Var jo kit objektiv med mange filmbaserte kameraer... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 aha.. bare kennyboi som hadde testa den på Dx http://www.kenrockwell.com/nikon/2880.htm why kjøre distortion test på dx når den er ff i utgangspunktet.. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 stemmer for HDR av saga i action Ingen problem,noen som har en arm og låne bort Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) har en kamerat som mer en gjerne donerer bort en sånn hehe var forresten G utgaven av 28-80 jeg testa... http://www.kenrockwell.com/nikon/28-80mm-g.htm Endret 26. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Du slår meg kun hvis internetthistorien er sann og læreren ikke bare var sarkastisk. Jeg husker i hine hårde dager, da vi jobbet på skolens datalab, alt kjørt via tynnklienter. Vi oppdaget at å overbelaste en PC ville overbelaste serveren. Noe som overbelastet alle PCene. Er det mulig å motstå noe slikt når man er 16? Nei, selvfølgelig ikke. Etter hvert begynte vi å lage .bat-filer. Enkle greier. :loop start lol.bat goto loop Lagret som lol.bat, selvfølgelig. Jeg husker at vi ved en anledning startet denne batfilen på tre PCer samtidig. Serveren slo seg av pga. overbelastning. Det var morsomt. Spesielt når læreren sa at det var fordi alle var på internett. Det er noe jeg aldri kommer til å glemme. Vi hadde ikke internett på min skole. Det ble med å lære touchè metoden (ja, jeg skrev det feil med vilje) og fåkke opp menyene og utsende til windows 3.1x til de neste som skulle ha maskinene. Labbet innom skolens bibliotek. Der åpnet jeg cmd, @echo off, color 0a. alt+enter Så skrev jeg vel noe i duren.. run -> hack.exe -> hack rektors kontor -> hack karakterer -> commando:slett (Fnis) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Dagens idiot spørsmål: På grepet (Canon BG-E2N) er det også en av/på bryter. Såvidt jeg kan skjønne så er det egnetlig kun "enable/disable" for knappene. Så jeg kan la den stå i on posisjon hele tiden hvis jeg føler for det? Eller tapper jeg batteriene da? Eller surer jeg nå. Tom Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Jeg tror det er bare "enable/disable" for knappene, så du kan nok la den stå på on. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2009 Sigma 18-50mm f/2.8 er jo like kurant; men fantastisk er ingen av de. Men så koster fantastisk minst 10.000,- da. Til prisen er begge to meget gode kjøp. Tom Jepp, men har et tilbud om et bruktkjøp på Tamron så da går jeg nok for den. Kan heller kjøpe fantastisk (igjen) når jeg blir en fantastisk fotograf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå