Dewil Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 ny optikk anyone? finn.no Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Ikke så gale pris da for 1250mm da. Det har virkelig vært eksepsjonelt lite aktivitet her i dag. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Indeed. Fikk kjøpt en Lastolite 95cm sunfire/hvit i dag. Har ikke fått testet den skikkelig, men skal senere i kveld Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Lykke til! Jeg la tingene mine virkelig skremmende nært. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Flink du er med brushen. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Når jeg overtar, kommer væpnet politi til å ligge i buskene på jakt etter hundeeiere som ikke plukker opp dritten sin. De som blir ferska blir sendt til en arbeidsleir på Bjørnøya for livstid. Møkkamennesker. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Når jeg overtar, kommer væpnet politi til å ligge i buskene på jakt etter hundeeiere som ikke plukker opp dritten sin. De som blir ferska blir sendt til en arbeidsleir på Bjørnøya for livstid. Møkkamennesker. + 1 EDIT: For en tid tilbake gikk jeg på langrenn ved hytta mi. Dessverre viste det seg å ha vært et hundsledeløp kun noen timer før jeg gikk ut i løpene. I tillegg til at løypene var totalt ødelagt av hundespor, var den fylt med avføring Endret 23. mai 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Kjipt når sånt skjer. Jaja, nå vet vi ihvertfall at du ikke -bare- lekte med hundedritt i går? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Ha ha. Ja, det var heldigvis bare en liten del av seansen. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Når jeg overtar, kommer væpnet politi til å ligge i buskene på jakt etter hundeeiere som ikke plukker opp dritten sin. De som blir ferska blir sendt til en arbeidsleir på Bjørnøya for livstid. Møkkamennesker. Gjør det aldri sjæl. Ser på det som risikosport. Når hestene driter i veikanten eller får kjørerne (in lack of a better word) til å skuffe det opp så begynner jeg å plukke opp de dråpene den lille pelsballen vår legger fra seg under rosebuskene til naboene. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Det morsomste er alle de miljøbeviste som bruker hundepose og hiver posen bak den første/beste busk gjerne 3 meter unna nærmeste søppeldunk,så dritten kan ligge og godgjøre seg noen år. Endret 23. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Gjør det aldri sjæl. Ser på det som risikosport. Da er du ikke egnet til å ha hund. Simple as that. Jeg skal huske på deg når jeg tar over. Hvis du er raskt ute til arbeidsleiren, så er du kanskje heldig og får bo i en av brakkene som har oppvarming om vinteren. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Gjør det aldri sjæl. Ser på det som risikosport. Da er du ikke egnet til å ha hund. Simple as that. Jeg skal huske på deg når jeg tar over. Hvis du er raskt ute til arbeidsleiren, så er du kanskje heldig og får bo i en av brakkene som har oppvarming om vinteren tak. Rettet. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Ok, da har jeg og raidet bildekritikken. Dette skyldes mangel på ferske tråder og han fyren med sans for analogt og fiskefolk Lenke til kommentar
Anew Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Wow. Den krasjtesttråden er populær. På 24 timer har jeg hatt nesten 500 individuelle treff på bildene som er linket i tråden ("gjenvisitt" fra samme IP telles ikke). Det overgår langt alt hva jeg har sett før... Lenke til kommentar
Inc Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Wow. Den krasjtesttråden er populær. På 24 timer har jeg hatt nesten 500 individuelle treff på bildene som er linket i tråden ("gjenvisitt" fra samme IP telles ikke). Det overgår langt alt hva jeg har sett før... Hører jeg "Thomas og Harald" look a like Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Har mest sansynlig skaffa hybel til hausten To rom med felles kjøkken og bad. Det er og hjå nokon eg kjenner, berre 2,5k i måneden pr. person. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 23. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2009 Hører jeg "Thomas og Harald" look a like Mine assoiasjoner går i retning av gammel barne-TV; "To gode naboer". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå