Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FX betyr fullformat? :):p

Yup - i Nikon-verdenen er FX fullframe*) og DX crop. Hmm - burde stått på oversiktsiden - der står det nevnt DX, men ikke FX.

 

 

*) "Fullformat" et teit ord - det er fremdeles småformat. Har forsøkt å lansere uttrykket "småfullt format", eller "brisent" format, men tror ikke det har slått an heeelt enda.. ;)

 

Skjønner! :D

 

Har 24-70mm til Canon på en 400D, og det blir litt irriterende når jeg skal ut å ta bilder i natur osv. Det blir ofte litt mye zoom. (Noen som gidder å spandere en 5D på meg? ) hoho..

Lenke til kommentar
Så klart!!

 

Adresse jeg skal sende den til? :fun:

Nesten så jeg føler for å sjekke om du faktisk mener det!( gjør du det? ) :p Regner med det er tull... Er litt desp etter en! haha.. Jeg er ikke gamle gubben (17år) så prislappen på en 5D2 er månedslønnen min for en del måneder. :cry:

Lenke til kommentar
Så klart!!

 

Adresse jeg skal sende den til? :fun:

Nesten så jeg føler for å sjekke om du faktisk mener det!( gjør du det? ) :p Regner med det er tull... Er litt desp etter en! haha.. Jeg er ikke gamle gubben (17år) så prislappen på en 5D2 er månedslønnen min for en del måneder. :cry:

 

Hehe.. Beklager om du ble veldig skuffet..

 

Kan gjøre som meg, spar det du klarer. Har utstyr for noen månedslønner, men har klart å holdt meg unna mildt sagt fristende finansieringavtaler.

Lenke til kommentar

Digg å være under 18 så slipper man de finansieringsfristelsene! :D Men de pengene jeg burde brukt på bil og lappen, kan fort gå til kamera osv. :thumbup: Irriterende at penger skal være et problem. Satser på å vinne Jackpoten i Vikinglotto idag! :D Har faktisk spilt litt gjennom en venn av meg! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...