GLN Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg tipper jeg har spurt før men skal må jeg legge til 25% moms på denne bestillingen fra kaffebrus? Jepp, and that sucks Multiplisere med 1.25, så har du en hundre lapp eller to i fortolling. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Merker at jeg kunne trenge et forum å bli aktivt på! Det er litt kosli å lese gjennom tråder å stifte litt "bekjentskap" på forum! Skal prøve å være aktiv fremover, så tror dere må venne dere til å se navnet Atomprompen i postene fremover! Da er du på rett plass, dette er vel bortimot den mest aktive tråden på forumet forutenom Forumkaféen, og der henger det bare weirdos. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Merker at jeg kunne trenge et forum å bli aktivt på! Det er litt kosli å lese gjennom tråder å stifte litt "bekjentskap" på forum! Skal prøve å være aktiv fremover, så tror dere må venne dere til å se navnet Atomprompen i postene fremover! Da er du på rett plass, dette er vel bortimot den mest aktive tråden på forumet forutenom Forumkaféen, og der henger det bare weirdos. Man har jo et par av dem i denne tråden også. Nå skal jeg ikke nevne navn (sn0dig, hille) for å henge ut noen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Ja, men her har vi i det minste fotorelaterte weirdos, så det veier litt opp. Benyttet meg forresten av finn.no sin betalingsgaranti for første gang i dag, det var jo en veldig elegant løsning egentlig. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Merker at jeg kunne trenge et forum å bli aktivt på! Det er litt kosli å lese gjennom tråder å stifte litt "bekjentskap" på forum! Skal prøve å være aktiv fremover, så tror dere må venne dere til å se navnet Atomprompen i postene fremover! Da er du på rett plass, dette er vel bortimot den mest aktive tråden på forumet forutenom Forumkaféen, og der henger det bare weirdos. Man har jo et par av dem i denne tråden også. Nå skal jeg ikke nevne navn (sn0dig, hille) for å henge ut noen. Ja, fysj. For ikke å glemme han forferdelige onanisten Glenn aka Pirja! Lenke til kommentar
Farner Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 hoho.. gleder meg! Kjenner IceFox en smule, så kan hende jeg dilter etter han på en fototur eller noe! Sjekk ut hjemmesiden min og sifra hvis det er noe dere liker! Lenke til kommentar
phax Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Sjekk ut hjemmesiden min og sifra hvis det er noe dere liker! Jeg ler av nugattibildet ditt.. tubebæsj ja. Lenke til kommentar
ulyden Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Her i denne tråden er alle normale. Det er alle de andre som er weirdos Men bare vent, snart dukker det opp en eller annen som liker vaniljecola, og så er vi like skrudde vi som alle andre -Ulyd. Som savner vaniljecola. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Noen som gidder å kommentere på dette? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1025071 takk Lenke til kommentar
Farner Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg ler av nugattibildet ditt.. tubebæsj ja. Du skulle sett jeg grisa med Nugatti den dagen. Det bildet på sida der er bare fra starten. Lagde ansikt og mye mer etter det! Jeg kan vel kanskje ansees for en smule merkelig jeg og da! Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Tamron 90mm har plagsom bokeh @ F/8 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Åssen uttales egentlig "bokeh"? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Sier bare boke jeg. Stum h Lenke til kommentar
fototim Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Åssen uttales egentlig "bokeh"?Boke. Ordet stammer fra japansk. Mike Johnston som innførte det til den vestlige verden, slang på en h, for at ikke amerikanere skulle uttale det med trykk på e-en. På norsk er h-en både misvisende og overflødig etter mitt syn. Forøvrig er dette trolig forumets mest misbrukte ord. Om alle som misbrukte det, fikk som straffelekse å lese artikkelen What Is Bokeh? av MJ ville den trolig fått flere treff enn forsida til google Endret 19. mai 2009 av fototim Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Aha takker, der lærte jeg noe nytt i dag og Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor sender jeg inn bildet til Fotovideo Challenge på fotopia? Håpløst å finne fram. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Til alle dere som er linux fans her inne, Linux Sux. Dere som ikke har sett den anbefales en titt.et flott foredrag Dagens lille OT ble sponset av, Dewil. Takk!¨ For en som jobber i et prosjekt som har til hensikt å revolusjonere verden er dette god underholdning! Nok en takk til myndighetene i Østerrike, som definitvit[/i ] ikke er spesielt opptsatt av å etterleve statrens regulartiver... På en eller annenj måte lkarte jeg nå å rotere skjermen min |180 grader... Jeg bør åpenbart gå og legge mgeg. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 19. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2009 Hvor sender jeg inn bildet til Fotovideo Challenge på fotopia? Håpløst å finne fram. Logg inn, trykk på 'Last opp bidrag' og velg der via opplasteren. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 hoho.. gleder meg! Kjenner IceFox en smule ... Det skal jeg love deg at hjelper! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2009 Nok en takk til myndighetene i Østerrike, som definitvit[/i ] ikke er spesielt opptsatt av å etterleve statrens regulartiver... På en eller annenj måte lkarte jeg nå å rotere skjermen min |180 grader... Jeg bør åpenbart gå og legge mgeg. Det er en magisk tastekombinasjon (alt+ctrl+piltast eller noe lignende) som roteter skjermen i ønsket retning. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå