Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merker at jeg kunne trenge et forum å bli aktivt på! Det er litt kosli å lese gjennom tråder å stifte litt "bekjentskap" på forum! :) Skal prøve å være aktiv fremover, så tror dere må venne dere til å se navnet Atomprompen i postene fremover! :)

Da er du på rett plass, dette er vel bortimot den mest aktive tråden på forumet forutenom Forumkaféen, og der henger det bare weirdos. :fun:

Lenke til kommentar
Merker at jeg kunne trenge et forum å bli aktivt på! Det er litt kosli å lese gjennom tråder å stifte litt "bekjentskap" på forum! :) Skal prøve å være aktiv fremover, så tror dere må venne dere til å se navnet Atomprompen i postene fremover! :)

Da er du på rett plass, dette er vel bortimot den mest aktive tråden på forumet forutenom Forumkaféen, og der henger det bare weirdos. :fun:

Man har jo et par av dem i denne tråden også. Nå skal jeg ikke nevne navn (sn0dig, hille) for å henge ut noen.

Lenke til kommentar

Man har jo et par av dem i denne tråden også. Nå skal jeg ikke nevne navn (sn0dig, hille) for å henge ut noen.

Ja, fysj. For ikke å glemme han forferdelige onanisten Glenn aka Pirja!

post-100104-1242763006_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Åssen uttales egentlig "bokeh"?
Boke.

Ordet stammer fra japansk. Mike Johnston som innførte det til den vestlige verden, slang på en h, for at ikke amerikanere skulle uttale det med trykk på e-en. På norsk er h-en både misvisende og overflødig etter mitt syn.

Forøvrig er dette trolig forumets mest misbrukte ord.

Om alle som misbrukte det, fikk som straffelekse å lese artikkelen What Is Bokeh? av MJ ville den trolig fått flere treff enn forsida til google ;)

Endret av fototim
Lenke til kommentar
Til alle dere som er linux fans her inne, Linux Sux. Dere som ikke har sett den anbefales en titt.

et flott foredrag ;)

Dagens lille OT ble sponset av, Dewil. ;)

Takk!¨

For en som jobber i et prosjekt som har til hensikt å revolusjonere verden er dette god underholdning!

Nok en takk til myndighetene i Østerrike, som definitvit[/i ] ikke er spesielt opptsatt av å etterleve statrens regulartiver... På en eller annenj måte lkarte jeg nå å rotere skjermen min |180 grader... Jeg bør åpenbart gå og legge mgeg.

Lenke til kommentar
Nok en takk til myndighetene i Østerrike, som definitvit[/i ] ikke er spesielt opptsatt av å etterleve statrens regulartiver... På en eller annenj måte lkarte jeg nå å rotere skjermen min |180 grader... Jeg bør åpenbart gå og legge mgeg.

Det er en magisk tastekombinasjon (alt+ctrl+piltast eller noe lignende) som roteter skjermen i ønsket retning.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...