Anew Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Må leses Moro. Tom og jeg har planer om endelig å få gjennomført UV-filter krasjtesten vår denne uken... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Må leses Moro. Tom og jeg har planer om endelig å få gjennomført UV-filter krasjtesten vår denne uken... Da burde jeg kanskje få ræva i gir på postkontoret med sigma 28-80 og osawa 80-205? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Nikons fastoptikk i den enden har vel aldri vært kjent for å være noe særlig bra. Der misunner jeg vel Canon litt... Nå eier jo 14-24 stort sett alt av fastoptikk, så hvor mye misunnelse man bør utvise er jeg usikker på... Den eier ikke EF 24mm f/1.4L II Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 (endret) Hjelp. Det er tirsdag i dag edit: Kan noen gi meg en kortleser? Samtlige av skolen sin har blit stjelt. Igjen. Og igjen. Og igjen. Og igjen. Endret 19. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Vanskelig med valg av spillekonsoll? Her er et genialt flowchart!! :D http://www.e-imagesite.com/Files/consolech...2yb63272359.jpg Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Herlig. Vi har et avsluttende prosjekt i bilder-faget. Skal lage en collage, men alle timene faller vekk på ting som: "Fire timers research om fuckings ytringsfrihet". Jaja. Jeg som hadde ordnet med en kompiss som skulle leke modell og alt. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Det verste jeg vet er "moodboards" og collager. Gikk i en kunstklasse på u-skolen. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Damn. 11-16 2,8 jeg bestilte (som det sto de hadde på lager, btw), er såklart satt til restordre.. herlig =) ubekreftetleveringstid er jo en av mine favoritter =) Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Kjipt... Det irriterer meg like mye hver gang webshops ikke klarer å holde orden på lagerbeholdningene sine... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Jeg hadde også håpet på at 105mm kom idag.. Men nei da. Mye igjen av uka ennda da Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Nja, ikke nok igjen av uka for meg.. vil ha den til fredag! Good news er ihvertfall at jeg får 500D imorgen, var i trondheim idag, så. Får ihvertfall testa den litt med 2470L, men microfonen min venter såklart på vidvinkelen hos ScandinavianPhoto. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En som jeg vet av bestilte Macro-Planar 100f2 ifra ScandinavianPhoto, men det sto aldri at den var på lager.. Den ramlet inn på postkontoret likevell, så det kan hende at du også får den ganske straks. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Til alle dere som er linux fans her inne, Linux Sux. Dere som ikke har sett den anbefales en titt. et flott foredrag Dagens lille OT ble sponset av, Dewil. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 En som jeg vet av bestilte Macro-Planar 100f2 ifra ScandinavianPhoto, men det sto aldri at den var på lager.. Den ramlet inn på postkontoret likevell, så det kan hende at du også får den ganske straks. Men da bestilte de sikkert bare inn ett eksemplar for å sende til han elns. 11-16 er jo noe de pleier å ha på lager (i think) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 11-16 har jo lenge hvert vanskelig å få tak på siden produksjonen ikke klarte å holde følge med etterspørselen. vet ikke hvordan det er å få tak i nå om dagen men... Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 vetkje jeg heller. var ikke rød sånn greie på vare lager greia, ihvertfall. så helt umulig kan det ikke være å få tak i. og de burde iaf klare det når det sto at de hadde 5+ da jeg bestilte.. arrgh. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 uansett kjipt å vente på sånt. Du kan jo ringe å høre med de hva som skjer da... Butikkene får som regel "rævva i gir" når folk ringer. ikke ofte folk ringer til disse netshoppene har jeg følelsen av. Selv ringte jeg og maset på fotopia for en stund tilbake. Der var jeg nesten nødt til å mase ellers så hadde det tatt enda 4 uker til før jeg hadde fått utstyr. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 fotopia har jo den værste nettbutikken i historien av internett. finner den ikke engang lengre jeg, verken med google eller på deres egen side. mulig det bare er jeg som er blind? eller? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trur den er tatt ned for ombygging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå