Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor blir drivhusefekten av.

Legger inn et lite vår bilde fra Tromsø.

Kjenner at frustrasjonen begynner å gå over i agresivitet.

Der har dere igjen for at dere fikk sommeren i fjor.

 

Tom

 

PS. Det er pinsehelg, og såvidt jeg har forstått - så er det aldri bra vær i Nord-Norge i pinsehelgen.

Lenke til kommentar
Hvor blir drivhusefekten av.

Legger inn et lite vår bilde fra Tromsø.

Kjenner at frustrasjonen begynner å gå over i agresivitet.

Der har dere igjen for at dere fikk sommeren i fjor.

 

Tom

 

PS. Det er pinsehelg, og såvidt jeg har forstått - så er det aldri bra vær i Nord-Norge i pinsehelgen.

 

Hadde vi sommer i fjor det fikk ikke jeg med meg.

 

At det er dårlig vær i pinsehelga er vel like sikkert som om det er dårlig vær under MSM.

Lenke til kommentar
Argh! Noen med erfaring fra å gå fra to til ett hus? Jeg slites mellom å selge begge husene og kjøpe D300, eller å holde ut litt til... Det er bare så sinnsykt digg med to.

Jeg har bannet meg selv opp og ned hele tiden jeg var i Helsinki, fordi jeg ikke tok med 350D huset også. Mister for mange motiver mens jeg bytter objektiv.

 

Tom

Lenke til kommentar

Takk for den, Tom... Rubicon er krysset - jeg mottar i dette øyeblikk ordrebekreftelsen fra JP. D300 om et par dager.

 

"Buyers remorse" setter vel inn i løpet av kvelden. Nå blir det å gjøre de gamle husene deilige for eventuelle kjøpere. Det blir virkelig trist å kvitte seg med D70.

 

Edit: jeg ser at JPstoney leser tråden nå: Damn you! Damn you to hell! :fun:

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Ok - neste dumme spørsmål fra meg: Jeg må få printet passbilde av minstejenta, og har fått tatt ett som jeg mener skal fylle kravene. Imidlertid sliter jeg med å få printet i rett størrelse.

 

Helst ville jeg ha printet 4 bilder av 45x35mm på ett 10x15 ark. Forslag til programvare som kan gjøre det? I The Gimp blir det bare tull, selv om jeg setter print size.

Lenke til kommentar
Argh! Noen med erfaring fra å gå fra to til ett hus? Jeg slites mellom å selge begge husene og kjøpe D300, eller å holde ut litt til... Det er bare så sinnsykt digg med to.

 

Jeg går fra D200 til D200 + D300, gleder meg som en unge!. Drar kl halv 4 i dag, ikveld er det lek.

 

Edit: jeg ser at JPstoney leser tråden nå: Damn you! Damn you to hell! :fun:

 

Haha, sa det samme til han på pm, hvorfor må han komme å ødelegge sparingsplanen min, og innkjøp av fisheye! Begge planene der ble spolert nå, til det bedre?

Lenke til kommentar

D200 selger jeg helt sikkert, men jeg lurer litt på om jeg må forsøke å finne en måte å beholde D70'n på. Tviler på at Sigma 30mm'en min kommer til å finne tonen med D300, så jeg "må" enten beholde D70 for den, eller selge unna 30mm og kjøpe en 28/1.8.

 

Tro det eller ei, men jeg syns de supernøytrale fargene jeg får ut av D70 er "bedre" enn de varmere tonene fra nyere Nikoner. Jeg er rett og slett skikkelig glad i det gamle droget. Kona derimot så dette som en genial mulighet til å bli en 1-hus-familie igjen... Dette var faktisk hennes idé.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...