Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan hende jeg har vært på min nest siste Toppserie-kamp idag. Makan til rigide regler...

 

Man får kun stå og ta bilder mellom 5-meteren og 16-meteren - på den ene siden av målet. Og kun der. Ikke på langsida eller rett bak mål eller noenting slikt. Kun mellom 5- og 16-meteren på den ene sida av målet, lengst vekk fra trenerbenkene.

 

Hvis man ikke kommer for sent, og har masse dyrt utstyr da. Da får man visst gjøre som man vil...

 

*sukk*

 

Nest siste fordi jeg skal sjekke åssen reglene er på hjemmebanen til Trondheims-Ørn. Idag var jeg på Kattem mot Trondheims-Ørn.

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått lekt meg litt med MP-E'n som endelig ankom her om dagen. Bildene ble ikke noe særlig, men fyttegrisen for en forstørrelse!

 

Ubeskåret, men nedskalert bilde av en humle (5D2 med MP-E satt på 5x):

post-29613-1242494016_thumb.jpg

Endret av Aetius
Lenke til kommentar
NM i smal DOF?

 

Ganske vill forstørrelse da :wow:

sækond dat

 

Japp, men på 5x blir det ikke mer DOF enn dette heller. Bildet er tatt på minste blender, med en 580 EX på ene siden, og en 580 EX II på andre, begge kontrollert trådløst av en ST-E2. Jeg hadde en ringblits tidligere, men jeg solgte den da jeg fant ut jeg ville ha bedre kontroll på denne måten.

 

Tror ikke en humle var beste motivvalg. De er rett og slett for store. Nå må jeg bare finne noen mygg å fange, så kan jeg gjøre et nytt forsøk. :p

Lenke til kommentar

Er det dette man kaller et nesten-blinkskudd?

 

post-31358-1242494848_thumb.jpg

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bildet, for å få et godt resultat ut av det? Bildet er ikke behandlet på annen måte enn at hvitbalansen er bedret litt, og bildet er forminsket. Ikke beskjært.

 

Edit: Dette bildet er fra i går. Toppserien har ikke begynt med mannlige keepere. ;)

Endret av Ratleto
Lenke til kommentar
Hvorfor trodde dere jeg var så gammel? ;)

Grunnet innholdet i sekken din og typen bilder du tar.

Hehe, er ikke så gammel. 91-modell :)

Hehe. Er klar over det, men det endrer fremdeles ikke at du er godt plassert for å være så ung. :p

Er to år eldre enn deg og er ikke i nærheten.

Lenke til kommentar
Er det dette man kaller et nesten-blinkskudd?

 

post-31358-1242494848_thumb.jpg

 

Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre med bildet, for å få et godt resultat ut av det? Bildet er ikke behandlet på annen måte enn at hvitbalansen er bedret litt, og bildet er forminsket. Ikke beskjært.

 

Edit: Dette bildet er fra i går. Toppserien har ikke begynt med mannlige keepere. ;)

LYsett en fotball og compositt den inn :D

Lenke til kommentar
Hvorfor trodde dere jeg var så gammel? ;)

Grunnet innholdet i sekken din og typen bilder du tar.

Hehe, er ikke så gammel. 91-modell :)

Hehe. Er klar over det, men det endrer fremdeles ikke at du er godt plassert for å være så ung. :p

Er to år eldre enn deg og er ikke i nærheten.

Sant, sant. Tenker ikke så mye over det vanligvis, men det er ganske gøy :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...