Inc Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Gjett hvem som var på Dagsrevyen i dag? Se etter en litt for tykk fyr med et E-3 + 50-200 og LO-media-t-skjorte. Teit sveis også. (Og om jeg ser den TV2-fyren som smelte kameraet i hodet mitt tar jeg sklitakling.) Weeee http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/171041 Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Trøøøøøtttt. Og jeg har en shoot innen en time :/ Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Det koster vel ikke noe ekstra å få presset filmen? Jeg klarer i hvert fall ikke å se noen god grunn til at de skal ta seg bedre betalt for å ha den litt lenger i fremkallervæsken...Det er noe uten om standard rutine - da tar de seg ekstra betalt... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan skal jeg få sett raw filene som 500D tar? Ikke funnet noen update for lightroom iværtfall. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 ACR? Btw: Ligger noe å venter på meg på postkontoret nå Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Hvordan skal jeg få sett raw filene som 500D tar? Ikke funnet noen update for lightroom iværtfall.Foreløpig tror jeg det bare er Canons DPP som tar 500D, selv ikke Bibble som pleier å være kjapt ute støtter det ennå... Men du kan konvertere det til TIFF der som du kan bruke i andre programer. Edit: tror kanskje FastStone Image Viewer kan _vise_ filene, men det kan ikke brukes til kritisk vurdering, bare skille søppel og potensiale... Endret 16. mai 2009 av k-ryeng Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Har du ikke mulighet til å ta raw + jpeg samtidig? Hvis du vil få et "anslag" av resultatet umiddelbart, mener jeg. Mulig jeg misforstår helt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bilde av Jurgis i Fredrikstad blad i dag. Med Olympus i lankene sine Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Weeee http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/171041 Det var linselusing, ja! Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Det koster vel ikke noe ekstra å få presset filmen? Jeg klarer i hvert fall ikke å se noen god grunn til at de skal ta seg bedre betalt for å ha den litt lenger i fremkallervæsken...Det er noe uten om standard rutine - da tar de seg ekstra betalt... Ikke de jeg bruker, men det er kanskje en vennetjeneste.. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Gjett hvem som var på Dagsrevyen i dag? Se etter en litt for tykk fyr med et E-3 + 50-200 og LO-media-t-skjorte. Teit sveis også. (Og om jeg ser den TV2-fyren som smelte kameraet i hodet mitt tar jeg sklitakling.) Weeee http://www1.nrk.no/nett-tv/indeks/171041 Var det du som sang også ? Lignet veldig. ACR? Btw: Ligger noe å venter på meg på postkontoret nå D700 ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Foreløpig tror jeg det bare er Canons DPP som tar 500D, selv ikke Bibble som pleier å være kjapt ute støtter det ennå... Kan ikke se at det har kommet noen oppdatering fra Bibble på lenge. Tom Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Hvordan er 500D på høy iso? =) Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bilde av Jurgis i Fredrikstad blad i dag. Med Olympus i lankene sine Tom Haha, neeeeei. Det skulle ingen få vite Skolekameraene våre. Takler de ikke, men måtte ha det med for å reklamere for sponsorene våre Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 *host* Jeg har iværtfall ikke downs*host* *host*detharikkejeghellermisterparkinsons*host* ... "høres" ut som at dere begge lider av kols... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 ... "høres" ut som at dere begge lider av kols... Tourettes, tenker jeg vi sier. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Bilde av Jurgis i Fredrikstad blad i dag. Med Olympus i lankene sine Tom Haha, neeeeei. Det skulle ingen få vite Skolekameraene våre. Takler de ikke, men måtte ha det med for å reklamere for sponsorene våre Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Olympus Btw hvor gammel er du jurgis? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 16. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2009 Shit! Trodde Jurgis var en voksen kar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå