sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Gleder meg til å teste "OSAWA MC" 80-205 F/4.5 objektivet på D700 når den kommer. :!: Oh my god, the suckyness. Begge linseelementene skal få jobba hardt :!: Endret 15. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Classic it is, altså MKI! Søkeren er helt rå i forhold til crop! Full-frame ftw! Det ble 500d ja, ZoDz! Kontakta du fyren jeg sendte til deg på pm ell? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Satt sammen 30 bilder over pulten min ved hjelp av Fotoclips nettopp. Synes resultatet ble ganske bra, anbefales! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Wow, det var stilig! Hva kosta portoen? 6$? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Tror ikke canon sine objektiver med autofokus har blenderring, noen av de...nikon derimot.. .. men Sony altså, de har mye rart... Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Wow, det var stilig! Hva kosta portoen? 6$? Kjøpte clipsene mine i London, så hoppet over den biten. Minste shipping ser ut til å være $11 på Photojojo og €15 på Lomography.com som også har de. Kanskje ikke noe man kjøper alene, dessverre. Men er et par som selger på eBay, der burde mulighetene for å få porto billigere være gode! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Satt sammen 30 bilder over pulten min ved hjelp av Fotoclips nettopp. Synes resultatet ble ganske bra, anbefales! Utrolig kult ja! Legges i innkjøpslisten. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Litt roting på eBay gav resultat – shipping til £2. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Faen! I et svakt øyeblikk glemte jeg å stille ISO fra egendefinert @ 25 til auto DX, som resulterte i at jeg eksponerte en hel rull Velvia 100 @ 25 . Hadde gledd meg til denne rullen, men har ikke store troen nå lengre... Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Få den fremkalt først, mulig det kan reddes litt etter scanning. Selv om det sannsynligvis ikke blir det alt for store resultatet. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Leverer filmen til fremkalling imorgen sammen med en til (riktig eksponert), så får jeg se hvordan resultatet blir når jeg henter dem. Den overeksponerte rullen er ikke viktig nok til at jeg betaler i dyre dommer for å få den "dratt". Francis Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 er heldigvis ikke så dyrt å få fremkalt slide film da. Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Denne var smart, men litt dyr. Fotovideo skal ha 800,- for den. (Må være noe for deg ZoDz, så du ikke var helt stø på hånda, hehe) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Det der er jo pissenkelt å lage selv. Med litt sveisehjelp så er det laget på null komma niks. Har sett mange slike hjemmelagd i skibakken. Hjelper ikke vis du er ustødig fra før av. Er bare for å få bedre bevegelighet, kjappere med kameraet. Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Vert ved sjøen med gode venner i dag, frå 12-tida til rundt 8. Hatt det kjempe kjekkt. Har og fått tatt ein del bilder. Bilde er av ein heller misfornøyd ***, som etter å ha blitt klissklass og Skifta til eit improvisert antrekk blei blaut, igjen. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Denne var smart, men litt dyr. Fotovideo skal ha 800,- for den.(Må være noe for deg ZoDz, så du ikke var helt stø på hånda, hehe) Det er filma med 50mm PLUSS att jeg har krykker >.> Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 *host*parkinsons*host* Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 *host* Jeg har iværtfall ikke downs*host* Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 *host*detharikkejeghellermisterparkinsons*host* Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Leverer filmen til fremkalling imorgen sammen med en til (riktig eksponert), så får jeg se hvordan resultatet blir når jeg henter dem. Den overeksponerte rullen er ikke viktig nok til at jeg betaler i dyre dommer for å få den "dratt". Francis Det koster vel ikke noe ekstra å få presset filmen? Jeg klarer i hvert fall ikke å se noen god grunn til at de skal ta seg bedre betalt for å ha den litt lenger i fremkallervæsken... Jeg ønsker meg filmscanner, btw. Eller ombyggingssett til mellomformat til forstørreren min.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå