B25S Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 I dag var jeg så smart at jeg ble med tre andre kompiser opp i skiheisen vår (bor i Hemsedal), opp i parken for å ta bilder. Måtte vel gå et godt stykke, husket ikke å ta bilde av det. Men var vel endel hundre meter i oppoverbakke fra en vei i nærheten. Så et tips er å IKKE bruke joggesko i sørpesnø Fikk ytre frostskader, har aldri hatt så vondt i beina. Ble fornøyd med dette: Noen tips til å gjøre det bedre? Første forsøk på skibilde i solen. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sykelen til 10.000 ble stjålet idag (jeg kunne drept noen Faen så sint jeg ble når jeg oppdaga det), passa max dårlig også når jeg skal bruke 8.000 på nytt hus i morgen. Nå ser jeg verdien av forsikring.. Faens kjeltringer! Den er kjip! Moren mista sin Hard Rock til 8000 kr, den ble også stjålet. Mistenker at det kan være av disse raringene som pleier å kjøre rundt med varebiler og stjele. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Forresten har jeg også funnet ut at jeg virkelig trenger et til hus, gjerne et til E-3.. hrm. Bilder av folk som er to meter unna er ikke så lett med tele.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Snufs* Endret 15. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Har en følelse for at du kommer til å kjøpe de. Må roe ned litt tror jeg. Er tilbake i jobb så det blir nok enklere å styre unna fristelsene. Men det ser moro ut da Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 noen som kan si noe om dette bildet er alt for lyst og om hudtonene er ålreite? noen som klaga på at hu var veldig blek. Jeg ble veldig usikker :/ Bildet endret seg ganske mye etter jeg justerte skjermen min også men nå er jeg litt usikker på om jeg er heeeelt på tur. hjelp! Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sitter på jobb på en gammel ViewSonic LCD, men her ser det ut som bildet er ganske kaldt.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sitter på jobb på en gammel ViewSonic LCD, men her ser det ut som bildet er ganske kaldt.. lurer litt selv om det er det også. veggen er garantert kald. Tenker mest på hudtonene, ser greitt ut her liksom... Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Tar jeg helt feil om det er noe av dere som bruker Nikon 105mm f/2.5 AI-S? Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 noen som kan si noe om dette bildet er alt for lyst og om hudtonene er ålreite?noen som klaga på at hu var veldig blek. Jeg ble veldig usikker :/ Bildet endret seg ganske mye etter jeg justerte skjermen min også men nå er jeg litt usikker på om jeg er heeeelt på tur. hjelp! Ikke akkurat blek, men fått litt mye lys rett i fleisen kanskje.. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hehe.. ble fort og gæli detta bildet. hu har faktisk egentlig ganske mye lys i fleisen. blitsen med softbox var rundt en meter unna med litt hard instilling. har retusjert bort endel av gjenskinnet hu hadde i ansiktet. blir liksom litt usikker når folk sier at de ser bleke ut. Når flere sier det samme så blir det liksom ikke mye bedre. kan jo trøste meg med at flesteparten av de sitter på laptoper med dåli kontraster og kalibrering men, jaja :/ Endret 14. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 ingen sympati her nei... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 tydligvis ikke Trur jeg går og legger meg. thnx anyways Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 tydligvis ikke Trur jeg går og legger meg. thnx anyways Vil du forslag til endring på bildet ditt? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 hehe.. ble fort og gæli detta bildet. hu har faktisk egentlig ganske mye lys i fleisen. blitsen med softbox var rundt en meter unna med litt hard instilling. har retusjert bort endel av gjenskinnet hu hadde i ansiktet. blir liksom litt usikker når folk sier at de ser bleke ut. Når flere sier det samme så blir det liksom ikke mye bedre. kan jo trøste meg med at flesteparten av de sitter på laptoper med dåli kontraster og kalibrering men, jaja :/ Ser bra ut her og jeg kalibrerte skjermen for ikke så lenge siden, nå har skjermen min den vanen å vise for varme farger. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Gjett hvem som var på Dagsrevyen i dag? Se etter en litt for tykk fyr med et E-3 + 50-200 og LO-media-t-skjorte. Teit sveis også. Fikk en mistanke ja,jensbilde tidligere kan vel da kalles en brikke i puslespillet. (Og om jeg ser den TV2-fyren som smelte kameraet i hodet mitt tar jeg sklitakling.) Da må du slutte og dytte trynet helt fram,din linselus Forresten har jeg også funnet ut at jeg virkelig trenger et til hus, gjerne et til E-3.. hrm. Bilder av folk som er to meter unna er ikke så lett med tele.. Så det kan henge og slenge og smelle til noen i hue Endret 15. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anew Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Tar jeg helt feil om det er noe av dere som bruker Nikon 105mm f/2.5 AI-S? Nei... men jeg bruer "bare" AI. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Søkte litt på forumet og fant det jeg trengte.. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Fikk en mistanke ja,jensbilde tidligere kan vel da kalles en brikke i puslespillet. Det høres logisk nok ut. Da må du slutte og dytte trynet helt fram,din linselus Nei, jeg må spisse albuene mer. Så det kan henge og slenge og smelle til noen i hue For eksempel. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2009 Sykelen til 10.000 ble stjålet idag (jeg kunne drept noen Faen så sint jeg ble når jeg oppdaga det), passa max dårlig også når jeg skal bruke 8.000 på nytt hus i morgen. Nå ser jeg verdien av forsikring.. Faens kjeltringer! Kjipt. Sykkelen min til 8000,- ble stjålet for en ukes tid siden. Heldigvis var dette rett under et overvåkningskamera, og jeg visste sånn ca tidspunkt. Så jeg løp bare til Securitas på kjøpesenteret, fikk se klippet og ringte snuten. Av en eller annen grunn var en politibil allerede utenfor ved en gjeng narkomane, så jeg fikk snakket med en politimann. Etter vi hadde stått der en stund kom tyven vandrende, og hadde selvfølgelig ikke tatt den sykkelen, men påsto han hadde funnet en sykkel i elva og tatt den med hjem. Og for å forsvare seg selv når jeg sa at jeg hadde sett han på overvåkningskameraet, sa han at noen mest sannsynlig hadde holdt opp et bilde av han mens de gjorde det. Etter mye om og men, husket han plutselig hvor sykkelen var. Så det hele endte godt etter at jeg kranglet meg tilbake sykkelen min. Det som er litt komisk er hvordan de faktisk stjeler. Det skjer bare helt spontant. De kom gående ut døren, gikk forbi sykkelen, gikk tre skritt tilbake og tok sykkel under armen og gikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå