saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sirkulære? Nesten iværtfall Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sirkulære?Nesten iværtfall Det der er sirkulær bokeh, ikke sirkulære høylys.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Sirkulære?Nesten iværtfall Det der er sirkulær bokeh, ikke sirkulære høylys.. Og DEN var fæl Endret 14. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 DoF og bokeh med kit objektivet Burde vel vøri litt mer moderat med den avslutningen på "bokehen" Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 HEY Inc!! Det der er faktisk det fineste bilde jeg har av en haug med jord og nypløy åker i bakgrunnen. Show some respækt. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 HEY Inc!! Det der er faktisk det fineste bilde jeg har av en haug med jord og nypløy åker i bakgrunnen. Show some respækt. hehe, da bør du selge gluggene dine og kjøpe traktor istedet Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Vi har 4... :!: Det burde jeg ha skjønt, det der var 1stk MEGET fint pløyd åker:) Akkurat passe mye humus Endret 14. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
ÅdneD Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Korfor kan ikkje Windows eller bridge åpna mine .nef bilder(RAW)? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Korfor kan ikkje Windows eller bridge åpna mine .nef bilder(RAW)? Fordi windows trenger en raw code og raw converteren til PS/Bridge er for gammel. Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Korfor kan ikkje Windows eller bridge åpna mine .nef bilder(RAW)? kjør irfanview og last ned plugin pakken. Windows can suck my *** Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Poll: Sex VS bilder av halvnakne damer? Edit: Jeg går helt klart for sex, mens gorpium (som ikke får seg noe) går for bilder av halvnakne damer, siden det er as close as he gets Endret 14. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Poll: Sex VS bilder av halvnakne damer? Sex. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 hmm.. hard nøtt det der.. definitivt sex siden vi er inne på sex. DAMN, var et par HOTTE berter innom på "trimmen" i stad. (på trimmen løfter vi skrot) Trur dere fan ikke de trente knebøy da hoooy.. så "rett hjem" Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Er det noen pockedwizard eksperter her som har peiling på om det er mulig å plugge en PW Plus II - ish til en D70? Den ligger her å samler støv så hadde vært morsomt å rigge den opp som remote camera med en 10mm eller fisheye på diverse events. Event. er det ikke mulig før på en D300 som har 10-pin? /Yaricks Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) hvis du har litt lodde skills så er dette enkelt. hotshoen er den samme som er i 10 pin kontakten så hvis du finner de ledningene som trigger når du kortslutter de så kan du lodde de inn på en løs hotshoe eller en jack? (som det er på D70?) Eller om du får laget et adapter. Kan jo være det er noen som selger det på ebay også... Noen som fikk med seg "hvit bil som ble rød" i stad? her er bilder før og etter Skiiiiilz... (måtte bare skryte litt.) kjærra har jo aldri vøri polert før! Makan. må jo passe på røde biler. Før: Etter Autoglymmen gjorde nytta si Endret 14. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 hmm.. hard nøtt det der.. definitivt sex siden vi er inne på sex. DAMN, var et par HOTTE berter innom på "trimmen" i stad. (på trimmen løfter vi skrot) Trur dere fan ikke de trente knebøy da hoooy.. så "rett hjem" pics, or it didn't happen! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 sant så sant... skulle tatt med D700'n på trimmen i dag... sorry gutta.. skal ikke gjenta seg Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hm, det er ett godt poeng! Det er ikke mulig å trigge ved å bare smelle den på hotshoen? Du må ha en pre-trigger kabel sikkert og den finnes kun i 10-pin? Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 siden vi er inne på sex. DAMN, var et par HOTTE berter innom på "trimmen" i stad. (på trimmen løfter vi skrot)Trur dere fan ikke de trente knebøy da hoooy.. så "rett hjem" Den store Treningstråden Noen som fikk med seg "hvit bil som ble rød" i stad? her er bilder før og etter Skiiiiilz... (måtte bare skryte litt.) kjærra har jo aldri vøri polert før! Makan. må jo passe på røde biler. Den store bilpleie tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå