tomsi42 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hører ikke sånn "bildekrig" mer hjemme i bildetråden, da? Det er vel en egen tråd for boke-onani ... Den om fullåpen blender Tom Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Nei, for jeg har ikke tatt de denne måneden... Ja, 70-200VR er ikke så _altfor_ ille. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel en egen tråd for boke-onani ... Den om fullåpen blender Tom *sukk* Alle disse posterne som liksom later som om de er bokehfile - at de ikke kan slutte med sånt tull? Hilsen Gutt, 34 år, f/2.8. Lenke til kommentar
Carny Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Sikkert ikke ukjent for fashin-folket, men kom på at det kan være verdt å linke i tilfelle enkelte ikke har sett her... http://www.flickr.com/photos/zemotion/ Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Det er vel en egen tråd for boke-onani ... Den om fullåpen blender Tom *sukk* Alle disse posterne som liksom later som om de er bokehfile - at de ikke kan slutte med sånt tull? Hilsen Gutt, 34 år, f/2.8. Hjelper ikke saken at du velger slike motiver da Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hjelper ikke saken at du velger slike motiver da Tom Hihi - det er ellers ørefon-forsterkeren på jobben - med ledningen fra en AKG-701 til høyre der. Har bare med 16-35 i dag - den går ikke videre enn f/2.8. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Bokeh ja... Toobad det er en så kjedelig forgrunn 50mm f/2. Zemotion er sinnsykt dyktig. Sett en del bilder fra han før. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 DoF og bokeh med kit objektivet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 DoF og bokeh med kit objektivet Nja - den der har vel fått litt hjelp av Photoshop? Lenke til kommentar
ET! Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Alt er bare hekkan og helvete for tiden. Kom opp i matte (eksamen 19.mai) Norsk Mediefag Skulle intervjue en i dag pr. telefon men har mistet stemmen. Lyssettingsoppgaven er enda ikke ferdig Særemne (ikke begynt å skrive, leveres søndag neste uke) Værst av alt? Har knapt brukt kamera på over et halvt år pga. tidsmangel. (når lyset endelig kommer tilbake så har jeg ikke tid til å bruke det). Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Zemotion er sinnsykt dyktig. Sett en del bilder fra han før. Hun er veldig flink ja. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Alt er bare hekkan og helvete for tiden.Kom opp i matte (eksamen 19.mai) Norsk Mediefag Skulle intervjue en i dag pr. telefon men har mistet stemmen. Lyssettingsoppgaven er enda ikke ferdig Særemne (ikke begynt å skrive, leveres søndag neste uke) Værst av alt? Har knapt brukt kamera på over et halvt år pga. tidsmangel. (når lyset endelig kommer tilbake så har jeg ikke tid til å bruke det). For mye fest og kvinnfolk da? Eller har du for mange hobbyer ? Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Jajajajajajjajaaj, sjekka ut bildene jeg, ikke profilen. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Hører ikke sånn "bildekrig" mer hjemme i bildetråden, da? Det er vel en egen tråd for boke-onani ... Den om fullåpen blender Tom hehe.. er ikke alltid det er best med et digert høl heller Lenke til kommentar
ET! Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Alt er bare hekkan og helvete for tiden.Kom opp i matte (eksamen 19.mai) Norsk Mediefag Skulle intervjue en i dag pr. telefon men har mistet stemmen. Lyssettingsoppgaven er enda ikke ferdig Særemne (ikke begynt å skrive, leveres søndag neste uke) Værst av alt? Har knapt brukt kamera på over et halvt år pga. tidsmangel. (når lyset endelig kommer tilbake så har jeg ikke tid til å bruke det). For mye fest og kvinnfolk da? Eller har du for mange hobbyer ? Tom Hobbyen min er foto. Nei for mye skoletullball + russetid og ugunstige eksamenstider Overnatting på skolens område hjalp ikke akkurat på helsa heller, med tanke på været under landstreffet i kongeparken. Satt faktisk 4 timer i et tre igår (ikke så kjedelig som det kan høres ut). Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Satt faktisk 4 timer i et tre igår (ikke så kjedelig som det kan høres ut). Det er slik man skal holde på med under russetiden Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 i dag hadde jeg tenkt til å leke litt med lensbaby men det ble ikke noe av :/ ble til at jeg polerte bilen til en kompis i stedet for. først hvit så ble rød og blank. den er det ikke mange som slår Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Samme som Corolla´n til samboern. Spesielt tak og panser har en tendens til å bli lyserosa iløpet av vinteren. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Alle disse posterne som liksom later som om de er bokehfile - at de ikke kan slutte med sånt tull? Please stop! You're hurting my eyes! Styggere sirkulære høylys skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 14. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2009 Samme som Corolla´n til samboern. Spesielt tak og panser har en tendens til å bli lyserosa iløpet av vinteren. må passe på røde gamle biler.. de har jo ikke klarlakk stakkars. Han jeg polerte for hadde tenkt til å slipe og rullemale den fordi den var så stygg i lakken... Meninga snudde fort når han så resultatet av en time og en halv beholder med rød autoglym. :!: Alle disse posterne som liksom later som om de er bokehfile - at de ikke kan slutte med sånt tull? Please stop! You're hurting my eyes! Styggere sirkulære høylys skal man lete lenge etter. sirkulære høylys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå