Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:D najs. ;)

Titta på det bildet nå. og det ble jo ganske så skarpt. synd med den blitsen som var så synlig der.

Selv ble jeg veldig overrasket over hva som skjedde når jeg fikk refleksonen av brilla. At dybdeskarpheten øker så drastisk i brilla er jo helt rått.

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
Hva ville du valgt av samme kameramodell:

Kamera + batterigrep med 1,5 år igjen på garantien, kjøpt i norge med kvittering, ca 10 000 eksponeringer = 8000,-

Kamera uten kvittering eller garanti, 5000 eksponeringer = 6000,-

Jeg har valgt, men var lenge i tvil.

Batterigrep koster ca 2500kr alene... Jeg ville utentvil valgt nr.1... 5000 eksponeringer er null forskjell, men garantien er verdt litt ;)

Du valgte nr.1? Eller ville du absolutt ha litt ekstra cash til knall fin optikk? :D

Endret av von-schnellfahrer
Lenke til kommentar
Hva ville du valgt av samme kameramodell:

Kamera + batterigrep med 1,5 år igjen på garantien, kjøpt i norge med kvittering, ca 10 000 eksponeringer = 8000,-

Kamera uten kvittering eller garanti, 5000 eksponeringer = 6000,-

Jeg har valgt, men var lenge i tvil.

Batterigrep koster ca 2500kr alene... Jeg ville utentvil valgt nr.1... 5000 eksponeringer er null forskjell, men garantien er verdt litt ;)

2500 for batterigrep? Haha. Det varierer veldig mye fra kamera til kamera ;)

F.eks: BG-E3 til under tusenlappen og MB-D10 til over 2000

Lenke til kommentar
Erre adapter til mamiya optikk elns?

Hasselblad, men ellers traff du. Gleder meg til å kjøre sakene gjennom testprosedyrene våre og se hvordan den legendariske Hasselblad-optikken yter på 5D MkII. Men først skal jeg bli frisk. Holder sengen i dag pga en brå og stygg forkjølelse.

Lenke til kommentar
Hasselblad, men ellers traff du. Gleder meg til å kjøre sakene gjennom testprosedyrene våre og se hvordan den legendariske Hasselblad-optikken yter på 5D MkII. Men først skal jeg bli frisk. Holder sengen i dag pga en brå og stygg forkjølelse.

*drools*

Hmm - tror et sånt adapter fort kan bli virkelig dyrt, selv om man kjøper brukt optikk.. ;)

Edit: Hvor få tak i, hva koster og sånt? *vil egentlig ikke vite svaret, tror jeg* :whistle:

Edit II: Se også bilde fra denne siden.

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...