Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Exif viewer til Firefox bruker jeg.

Den suger rumpe. Prøv å se på exif på samme bilde et par tre ganger etter hverandre - så "går den helt agurk" som naboen til Trondster ville ha sagt.

 

Tom

å?,,teste ut...

 

Eneste feilen jeg har oppdaget er at den slutter å lese exif hvis bildet lastes for mange ganger, den viser jo dataene riktig.

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Exif viewer til Firefox bruker jeg.

Den suger rumpe. Prøv å se på exif på samme bilde et par tre ganger etter hverandre - så "går den helt agurk" som naboen til Trondster ville ha sagt.

 

Tom

å?,,teste ut...

 

Eneste feilen jeg har oppdaget er at den slutter å lese exif hvis bildet lastes for mange ganger, den viser jo dataene riktig.

Når jeg prøver å laste opp samme bilde flere ganger så slutter firefox å laste opp bildene ...

 

Tom

Lenke til kommentar
Exif viewer til Firefox bruker jeg.

Den suger rumpe. Prøv å se på exif på samme bilde et par tre ganger etter hverandre - så "går den helt agurk" som naboen til Trondster ville ha sagt.

 

Tom

å?,,teste ut...

 

Eneste feilen jeg har oppdaget er at den slutter å lese exif hvis bildet lastes for mange ganger, den viser jo dataene riktig.

Når jeg prøver å laste opp samme bilde flere ganger så slutter firefox å laste opp bildene ...

 

Tom

Japp, det viste jeg, og fikses lett ved å slette cashe eller hurtiglager som noen liker å kalle det

Lenke til kommentar

Hva ville du valgt av samme kameramodell:

 

Kamera + batterigrep med 1,5 år igjen på garantien, kjøpt i norge med kvittering, ca 10 000 eksponeringer = 8000,-

 

Kamera uten kvittering eller garanti, 5000 eksponeringer = 6000,-

 

Jeg har valgt, men var lenge i tvil.

Lenke til kommentar
Hehe.. Know the feeling :blush:

Bare så synd at prisene har gått opp så mye idet siste.

 

Ha litt tålmodighet nå og vent på at dollaren går sakte, men sikkert mot inflasjon. Spørs litt på hva Kina foretar seg, men jeg har troen på et håp om at vi får litt snillere priser etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...