Dewil Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 @ Anew: har en sigma 14mm til nikon jeg. men er jo ikke en fisheye, også er jeg på feil side av fjorden. Feil side av Follo-tunnelen mener du vel ... Er vel mye trafikkkaos etter gårsdagens ulykke ? Tom en smule kan du si.. jeg så det ikke før jeg så på nettet i dag jeg da. hehe. kjørte ikke den veien. (kjører ikke i det heletatt om dagen) intet førerkort veitu... btw. lurt å passe på mat inntaket: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=572720 Ny D700 med 24-70mm f/2,8 til ca 25000 da.. Det frister ikke bare litt... IceFox: Sånt er koselig.. Eventuelt ikke.. Bra pris det når.. D700 17k 24-70 13k Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Sto så stille at folk skrudde av motoren... En liten digresjon: I brukerhåndboken til bilen min står det at hvis man står rolig i mer enn 40 sekunder bør man skru av motoren for å skåne miljøet (det vil si at en motortenning gir tilsvarende utslipp som ca 40 sekunders tomgang) Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Er det noen andre enn meg her som følger med i Lost? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1108703 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Dagens nyttige lærdom. Photoshop Elements 6 er ikke godvenner med ACR 5.3. Jeg har slitt med at PSE 6 har hengt seg i hytt og pine. Rullet tilbake til ACR 4.6 og nå er livet et dans på roser. Ok, relativt sett Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) gorpium sier til meg på msn at han har planer om å bytte til nikon når han får dimmepengene.. Edit: Han er så glad i nikon fargene Endret 11. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 gorpium sier til meg på msn at han har planer om å bytte til nikon når han får dimmepengene.. Edit: Han er så glad i nikon fargene Det er hans problem Jeg går nok over til Olympus. Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 gorpium sier til meg på msn at han har planer om å bytte til nikon når han får dimmepengene.. Edit: Han er så glad i nikon fargene HahaHAhahahahahahahahahhahahahahhahahahaha. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 gorpium sier til meg på msn at han har planer om å bytte til nikon når han får dimmepengene.. Edit: Han er så glad i nikon fargene Det er hans problem Jeg går nok over til Olympus. Tom Og jeg til Canon Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Og jeg til Canon Da er ringen sluttet Kutter du ut Olympus helt eller kommer du til å kjøre både og ? Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Og jeg til Canon Da er ringen sluttet Kutter du ut Olympus helt eller kommer du til å kjøre både og ? Tom Jeg selger (nok) ikke olympusen. Har macro-objektiv og blits som jeg er glad i.. Og det funker bra, så hvorfor bytte. Men til det meste annet leter jeg snart aktivt etter en 5D, og jeg gleder meg Blir 5D og Sigma 50mm, og adapter til alt mulig rart jeg finner på ebay.. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vi er alt for utstyrsgalne, og tar alt for lite bilder. Jeg føler meg spesielt truffet av den setningen. For å løse dette bør tomsi starte en 17-mai utfordring tråd. Ingen andre enn tomsi kan jo lage utfordrings tråder. Det er som å banne i kirka. Endret 11. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Vi er alt for utstyrsgalne, og tar alt for lite bilder.Jeg føler meg spesielt truffet av den setningen. +1 Selvom jeg har blitt flinkere til å ta med kamera ut om dagen. Jeg har faktisk tatt bilder hver dag den siste uken. Men det er også en downside. Jeg har ikke HDDplass. Jeg vil ha masse tbdisker, nuh! Again with the money! Jeg låner forøvrig Gorpiums 40D og har brukt den konstant. Men når jeg skulle gå tilbake til 400D'en litt så være det veldig kinkig. Æsj altså! Eneste positive var skjermen. Endret 11. mai 2009 av Mollenpriz Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg skylder på at en del av hobbyen er kjøp&salg av utstyr Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg vil ha masse tbdisker, nuh! Again with the money! Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi er alt for utstyrsgalne, og tar alt for lite bilder.Jeg føler meg spesielt truffet av den setningen. For å løse dette bør tomsi starte en 17-mai utfordring tråd. Ingen andre enn tomsi kan jo lage utfordrings tråder. Det er som å banne i kirka. Jeg er veldig med på en Juni utfordring, og da kan jeg nesten garantere at det blir bilder hver dag Blir det noe før oktober? For oss nordlendinger er både april og oktober vinter, så det er litt kjipt.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Vi er alt for utstyrsgalne, og tar alt for lite bilder.Jeg føler meg spesielt truffet av den setningen. For å løse dette bør tomsi starte en 17-mai utfordring tråd. Ingen andre enn tomsi kan jo lage utfordrings tråder. Det er som å banne i kirka. Der tar du feil - andre må gjerne lage utfordrings-tråder. Bare pass på nummereringen. Tom Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er veldig med på en Juni utfordring, og da kan jeg nesten garantere at det blir bilder hver dag Samme her, det blir definitivt hardcorechucknorris kategori på meg da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er veldig med på en Juni utfordring, og da kan jeg nesten garantere at det blir bilder hver dag Blir det noe før oktober? For oss nordlendinger er både april og oktober vinter, så det er litt kjipt.. Jeg har tenkt litt over det, og jeg føler for å ha månedsutfordringer i april, juni, august og oktober. Men det kan vi diskutere i en egen tråd. Tom Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Da er det avgjort.. Utfordring i Juni. Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Den siste er en ekstern LaCie. Har en til ekstern men den er også fyllt til randen. Må jo ha backup. Jeg er ikke så flink med månedsutfordringer. Vil gjerne ha en ukesutfordring. Poll i ekstern tråd med alternativer kanskje? Endret 11. mai 2009 av Mollenpriz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå