Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
QUOTE(arela @ 09/05-2009 : 18:46)

ThorEH:

Ta f.eks mitt Sigma 120-300 f/2.8 - kosta mellom 19" og 22" når jeg kjøpte det, nå koster det stort sett rundt 30".

Tommer eller kroner, uansett så er det mange som ikke har fått det inn i sitt lille hode at det kan være best økonomi i å kjøpe kvalitetsoptikk.

Og med det så mener du egentlig ?

At du ved å kjøpe et dyrt og godt objektiv, også har gjort en god investering.

Lenke til kommentar

Q: Hva er verre enn å luke løvetann og drit fra hagen i to timer?

A: Luke løvetann og drit fra hagen i to timer, når naboen nettopp har fått seg Best of Aqua, og spiller hele albumet høylytt ut på terrassen.. :wallbash::sick:

Gikk heldigvis over til radio da albumet var over, da.

Lenke til kommentar

OMG... hvor er penga når man virkelig trenger de!!!

http://foto.no/cgi-bin/bruktmarked/visAnno...1&merkeid=8

Koseglass :D

edit: hvis noen har lyst til å dele ut en 14-24 2,8 og 70-200 2,5 til meg så si i fra ;) jeg tar i mot med åpne armer ;)

Føler med deg Trondster. Nå skal de jo ha en turne også så det er bare å holde seg fast og kjøpe en pakke "sov i ro"

edit igjen: jeg har ikke godt av å sitte på div bruktmarked og lete etter krem optikk til nikon...

jeg får heller fikle litt med iShred i stedet for. Jeeeej, kan jo nesten hele Hotel California

Endret av Dewil
Lenke til kommentar
OT:

http://www.youtube.com/watch?v=HKEuzxC4eGc

For your amusement and entertainment only.

Synd triumph har stjålet modellnavnet da,men har alltid likt engelske sykler så på en måte er det greit det gir meg litt flashback.Hadde en kompis som kjørte rocket3 med gitar på ryggen hele tiden og var kul som bare det.

Høh. Den filmen er jo laget av Rubberductions, som jeg jobbet med/for som "intern" (som det heter i den store verden) et par måneder i 2003! They've come a long way. :)

Lenke til kommentar

En på foto.no som selger 5dmkii for 15k :p

Fikk forresten dommen på kneet idag.

Korsbåndet er røket jeg kan velge om jeg vil operere det eller ikke. Er sykemeldt i 3-4 uker og ikke no trening på 3 måneder.

Lenke til kommentar
Q: Hva er verre enn å luke løvetann og drit fra hagen i to timer?

A: Luke løvetann og drit fra hagen i to timer, når naboen nettopp har fått seg Best of Aqua, og spiller hele albumet høylytt ut på terrassen.. :wallbash::sick:

Gikk heldigvis over til radio da albumet var over, da.

Huffda. Makan til straff. Føler med deg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...