Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Og den føle olympus støyen..

Det er et rykte at Olympus gir støy. Nyere markedsundersøkelser fra det irakiske informasjonsdepartementet viser at E-3 kan skyte ved ISO 32 000 uten noe merkbart støy.

Alt til sitt bruk. Hadde jeg hatt penger til det ville jeg ha kjøpt flere systemer for hvert sitt bruk. For eksempel hos Nikon er jeg en stor tilhenger av kornstrukturen ved høyere ISO verdier og siden jeg ikke er stor fan av fargene ville jeg ha brukt det til s/h bilder.

Det høres mistenksomt ut som det jeg ville gjort.

Det var noen som nevnte noe om en "øyekontakt"-avtale når man tar bilder av noen. Tror det var Simon Aldra. Hva var det het igjen? :)

Stilltiende samtykke har vært argumentert i norsk rett flere ganger, og det har blitt akseptert av retten.

Dersom noen tar bilde av deg, og du smiler, nikker eller lignende mot fotografen må fotografen anta at du mener det er greit.

Fotolovgivnving er vanskelig, og ikke tro at politiet vet hva den sier ...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et rykte at Olympus gir støy. Nyere markedsundersøkelser fra det irakiske informasjonsdepartementet viser at E-3 kan skyte ved ISO 32 000 uten noe merkbart støy.

Riiiiiiiiiight. Og sammen med det nye objektivet som de har fått langt, 10-1000mm F/0.5 så duger vel det rimelig bra?

Lenke til kommentar

Riiiiiiiiiight. Og sammen med det nye objektivet som de har fått langt, 10-1000mm F/0.5 så duger vel det rimelig bra?

Jada.

Men saklig sett.

7-14/4, 14-35/2.0, 35-100/2.0, (150/2.0) og 90-250/2.8.

Billigere: 12-60, 50-200.

Hmm.. nevnte jeg optikken? ;)

Lenke til kommentar

ThorEH:

Ta f.eks mitt Sigma 120-300 f/2.8 - kosta mellom 19" og 22" når jeg kjøpte det, nå koster det stort sett rundt 30".

Tommer eller kroner, uansett så er det mange som ikke har fått det inn i sitt lille hode at det kan være best økonomi i å kjøpe kvalitetsoptikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...