Simon Aldra Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og den føle olympus støyen.. Det er et rykte at Olympus gir støy. Nyere markedsundersøkelser fra det irakiske informasjonsdepartementet viser at E-3 kan skyte ved ISO 32 000 uten noe merkbart støy. Alt til sitt bruk. Hadde jeg hatt penger til det ville jeg ha kjøpt flere systemer for hvert sitt bruk. For eksempel hos Nikon er jeg en stor tilhenger av kornstrukturen ved høyere ISO verdier og siden jeg ikke er stor fan av fargene ville jeg ha brukt det til s/h bilder. Det høres mistenksomt ut som det jeg ville gjort. Det var noen som nevnte noe om en "øyekontakt"-avtale når man tar bilder av noen. Tror det var Simon Aldra. Hva var det het igjen? Stilltiende samtykke har vært argumentert i norsk rett flere ganger, og det har blitt akseptert av retten. Dersom noen tar bilde av deg, og du smiler, nikker eller lignende mot fotografen må fotografen anta at du mener det er greit. Fotolovgivnving er vanskelig, og ikke tro at politiet vet hva den sier ... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og den føle olympus støyen.. Det er et rykte at Olympus gir støy. Nyere markedsundersøkelser fra det irakiske informasjonsdepartementet viser at E-3 kan skyte ved ISO 32 000 uten noe merkbart støy. Riiiiiiiiiight. Og sammen med det nye objektivet som de har fått langt, 10-1000mm F/0.5 så duger vel det rimelig bra? Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 http://silversfoto.com/Site/Behind_the_Video.html#1 Stort studio ja Større plass enn meg. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og den føle olympus støyen.. Det er et rykte at Olympus gir støy. Nyere markedsundersøkelser fra det irakiske informasjonsdepartementet viser at E-3 kan skyte ved ISO 32 000 uten noe merkbart støy. Riiiiiiiiiight. Og sammen med det nye objektivet som de har fått langt, 10-1000mm F/0.5 så duger vel det rimelig bra? Jada. Men saklig sett. 7-14/4, 14-35/2.0, 35-100/2.0, (150/2.0) og 90-250/2.8. Billigere: 12-60, 50-200. Hmm.. nevnte jeg optikken? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 http://silversfoto.com/Site/Behind_the_Video.html#1 Stort studio ja Større plass enn meg. Ikke langt unna. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Så på karmøy bruker de tommer som valutta altså? Da får jeg neste skirve det i klartekst for de enkle sjelene fra østlandet 18000 til 22000 og 30000 Norske kroner Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) 18000 til 22000" og 30000 Norske kroner du mener Endret 9. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Det var noen som nevnte noe om en "øyekontakt"-avtale når man tar bilder av noen. Tror det var Simon Aldra. Hva var det het igjen? Stilltiende aksept? Passivt samtykke? Ah. Takk. Lenke til kommentar
arela Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 ThorEH: Ta f.eks mitt Sigma 120-300 f/2.8 - kosta mellom 19" og 22" når jeg kjøpte det, nå koster det stort sett rundt 30". Tommer eller kroner, uansett så er det mange som ikke har fått det inn i sitt lille hode at det kan være best økonomi i å kjøpe kvalitetsoptikk. Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Hentet meg en fin liten glugge idag, men trodde AF skulle være raskere.. Sirup-fokus ifht de andre jeg har iværtfall. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Cruel, fornøyd med den 400w pakka di eller? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og dukket den dagen da det er fullmåne igjen ... Minner om utfordringen som vi har. Tom Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Speida etter fullmånen i går kveld, siden det da var klarvær, men så ingenting til den. Mulig den er lavt på himmelen på denne tiden av året. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 ThorEH:Ta f.eks mitt Sigma 120-300 f/2.8 - kosta mellom 19" og 22" når jeg kjøpte det, nå koster det stort sett rundt 30". Tommer eller kroner, uansett så er det mange som ikke har fått det inn i sitt lille hode at det kan være best økonomi i å kjøpe kvalitetsoptikk. Og med det så mener du egentlig ? Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og dukket den dagen da det er fullmåne igjen ... Minner om utfordringen som vi har. Tom Hadde vel tenkt å delta idag, men så så jeg i avisa: måne: opp 23.21 ned 04.35. hmm tja Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Og dukket den dagen da det er fullmåne igjen ... Minner om utfordringen som vi har. Tom Hadde vel tenkt å delta idag, men så så jeg i avisa: måne: opp 23.21 ned 04.35. hmm tja Her dukker den opp om ca en halvtime; så jeg har tenkt å ta ut en tur nå - det er også solnedngang snart. Tom Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her er det så overskyet at jeg ikke ser en døyt.. Men det kommer andre dager! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2009 Her er det så overskyet at jeg ikke ser en døyt.. Men det kommer andre dager! Det var masse skyer i den retningen månen er så det ble en kort tur. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå