Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanskje en K10D med 70 2,4.. hmm.. men det blir også litt for dyrt.. så kanskje 50 1.4? :hmm:

Eller noe nikon optikk, som jeg nevnte før :p

Edit: Tips til annen nikon optikk som har "legende" status i likhet med 105 2,5?

Edit2: Kanskje en 80-200 2,8 AF-D push-pull.. hmm...

Endret av sn0dig
Lenke til kommentar
Hvorfor er folk så utrolig glad i FF? Sånn, helt seriøst. Hva får folk til med FF som de ikke får til med crop, sånn helt realistisk sett? Du har jo like videvinkler, billigere objektiver, billigere kamera etc.

Foruten en "penisforlenger", oppblåst ego og selvtillit + en slankere lommebok på baken, tja, en ganske så stor fortung ballast vil jeg si :)

Forøvring kjøpte jeg 900 pgr av lukkerlyden :love:

Edit v3: er det bare meg eller blir kommentarene mer og mer spydig des lengre ut på kvelden/natten, morgonen de blir postet? proposjonalt blir også evnen til å fordøye sarkasme merkbart forbedret :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar
Edit v3: er det bare meg eller blir kommentarene mer og mer spydig des lengre ut på kvelden/natten, morgonen de blir postet? proposjonalt blir også evnen til å fordøye sarkasme merkbart forbedret :)

Skjer aldri før jeg kjøper STF :dribble:

Se der ja :tease:

Humoren blir også merkbart verre :)

Lenke til kommentar
Det var noen som nevnte noe om en "øyekontakt"-avtale når man tar bilder av noen. Tror det var Simon Aldra. Hva var det het igjen? :)

Stilltiende aksept?

Passivt samtykke?

Endret av Anew
Lenke til kommentar
Hvordan er det med selgere som skal selge glasset sitt nå, er det sånn at siden butikker dra opp prisene kan brukt selgere også gjøre det?

Blir jo en naturlig konsekvens det...

Ta f.eks mitt Sigma 120-300 f/2.8 - kosta mellom 19" og 22" når jeg kjøpte det, nå koster det stort sett rundt 30". Jeg hadde jo IKKE solgt det brukt i dag for under det jeg gav for det da ? Det er jo de som kjøper brukt som skal spare penger kontra å kjøpe nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...