cruelphotography Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 2-3 dager bruekr det å ta til meg.. =) "Det nye beisted av en Nikkor 70-200VR kunne ikke hentes i dag heller, å jeg som hadde tenkt meg på fotballkamp om et par dager og showe! Hell..." Kjøpt deg 70-200 nå? =) Lenke til kommentar
fototim Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Jeg merker meg at vi er uenige i hvorvidt den er brukbar. Jeg tror jaggu du er den første jeg har hørt om som bruker den "mye"... Jeg tror jeg har brukt den én gang. Nå er det leggetid for meg også... for lenge siden. Her er nummer to Kanskje ikke mye, men nok til at jeg finner den nyttig i en del situasjoner. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Vet ikke hva som defineres som mye jeg, men bruker hver gang jeg føler for å sjekke DOF. Bruker det hovedsakelig på landskap og nærbilder. Smart knapp den. Samtidig som det funkre til å lure folk til å tro at du tar bilder av dem. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så brettet jeg opp D80'en med batterigrep og SB-800... Fikk lyst til å kjøpe meg en sånn billig tele til 1k.. Bare slik at jeg kan springe rundt å brife (dog kan jeg ikke brife til erfarne folk, da de vil se hvor utrolig dårlig objektiv det egentlig er)Du får kjøpe 70-200VR, den kan du briefe med til nesten hvem som helst ;-) Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Interessang artikkel; ingen bryr seg lengre Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Interessang artikkel; ingen bryr seg lengre Det er mye sant i hans utalelser. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Så brettet jeg opp D80'en med batterigrep og SB-800... Fikk lyst til å kjøpe meg en sånn billig tele til 1k.. Bare slik at jeg kan springe rundt å brife (dog kan jeg ikke brife til erfarne folk, da de vil se hvor utrolig dårlig objektiv det egentlig er)Du får kjøpe 70-200VR, den kan du briefe med til nesten hvem som helst ;-) Hjelp ikkje det, så lenge den står på ein pinglete D80. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 2-3 dager bruekr det å ta til meg.. =) "Det nye beisted av en Nikkor 70-200VR kunne ikke hentes i dag heller, å jeg som hadde tenkt meg på fotballkamp om et par dager og showe! Hell..." Kjøpt deg 70-200 nå? =) Nei ikke ennå... Skal låne det, så jeg får se om jeg vil brenne av 15k på det, eller ikke. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Litt OT her, selv på chattetråden, men er det flere som synes " " virker som et litt skeptisk smilefjes. Minner meg alltid om noe småskeptisk, og ikke et wink. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Nei? Hvordan kan du tro noe sånt? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Er mye tydligere på MSN. Blir nesten litt forvirra hver gang jeg ser det. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Bruker det som et "helt enig" tegn, men også på slutten av noe sarkastisk og blærete utspill. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Dagens Rocky var jo både morsom og nesten relevant for oss: http://www.dagbladet.no/tegneserie/rockyar...166866e864f.gif Tom Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som leser WhatTheDuck da? flere striper her Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 dagens rocky var litt bra Synes jeg så Tom som han i telefonen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 dagens rocky var litt bra Synes jeg så Tom som han i telefonen Øøyyyh - vesten min har kun 37 lommer Tom Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Interessang artikkel; ingen bryr seg lengreHan har delvis rett men han bommer også fullstendig på målgruppen (de som leser avisene). Bildene hans virker kunstige, arrangerte og irrelevante for folk flest. Verden er ikke sort-hvit med skygger som er laget i mørkerommet for å gi størst mulig melodramatisk effekt. Hvis han tok bilder som var relevante og ekte for folk flest så kansje noen hadde brydd seg. Det er mange fotografer som har levd av sær sorthvit film og fremkalling i en livsalder. Nå når alle vet at de kan lage sære bilder i Photoshop ved et tastetrykk så er det ingen som er imponerte lengre. Det er 20 år siden jeg sluttet å bry meg om sorthvit bilder fra Afrika eller fra Auschwitz. Jeg har sett de 10 000 ganger før, det er som å høre en politiker komme med de samme overdrevne valgløftene gang etter gang. Det var moro første gangen, men det blir fort hakk i plata. Lenke til kommentar
modin Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Jeg leser what the Duck, denne har jeg faktisk sakset ut å har på skrivebordet mitt som et spark i raua til alle som tror foto handler om utstyr: Fotografiapparater er ikke mer enn musikkinstrumenter for musikkere, det er veldig sjeldent man hører om ekte musikkere som bare må ha ny og dyr gitar for å få innspirasjon til å spille.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Et veldig godt poeng modin. Handler den tegneserien bare om foto? Morsomme de to stripene jeg har sett til nå i hvertfall. EDIT: Var så flink å Google, jeg. Får grave i arkivene da. Endret 9. mai 2008 av IceFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå