Dewil Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Se der ja. Det røk godt ser jeg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Se der ja. Det røk godt ser jeg. Ja det ble klesskifte og dusj kan man si, litt synd jeg hadde på meg russebuksa.. Den kan jeg jo ikke vaske Endret 8. mai 2009 av W202 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Men de fæle Olympus-fargene derimot... Nå er det faktisk fargene til Olympus som frister mest ... Og den føle olympus støyen.. Ja den er jo grusom - skjønner ikke hvordan folk kan klare å leve med den Tom Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Da vant my homies Quick. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har også jobba idag. Her er et bilde på Svenska Dagbladet Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Det ryktes at 70-200/2.8L IS ikke er helt i samme klasse som 35-100/2.0, men folk kjøper da det likevel? Hehe. Det er sant, men så faller ikke 4:3 i smak hos alle. Nå kan du jo croppe det til 3:2 uten å miste noe bildevinkel i forhold til 70-200 på 35mm da, så sånn sett er ikke det noe spesielt argument... Ah da lærte jeg noe nytt om Oly. Fair enough. Alt til sitt bruk. Hadde jeg hatt penger til det ville jeg ha kjøpt flere systemer for hvert sitt bruk. For eksempel hos Nikon er jeg en stor tilhenger av kornstrukturen ved høyere ISO verdier og siden jeg ikke er stor fan av fargene ville jeg ha brukt det til s/h bilder. Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Da vant my homies Quick. Nei, F**N! Hva skjedde med Storstadmo, da? :O Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har også jobba idag. Her er et bilde på Svenska Dagbladet Noen grunn til at samtlige personer er uskarpe? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Vel,har du noensinne sett skarpe Svensker Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Men de fæle Olympus-fargene derimot... Nå er det faktisk fargene til Olympus som frister mest ... Det var en ironisk bemerkning myntet på en ikke navngitt nordlenning som ofte uttaler seg i sterke ordelag om temaet. Jeg har overhodet ingen meninger fargene til Olympus selv Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Skulle jeg ha begynt på nytt kameramessig, så ville jeg sannsynligvis ha valgt pentax. Så vet dere det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Skulle jeg ha begynt på nytt kameramessig, så ville jeg sannsynligvis ha valgt pentax.Så vet dere det. Pentax stod på listen en gang i tiden. De har en del snadder optikk og har noen gode ideer rundt brukerhåndtering av kamera. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Micro Four Thirds. To ord: Brukte M-objektiver. (I den grad det er å få fatt i, da.. ) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Men de fæle Olympus-fargene derimot... Nå er det faktisk fargene til Olympus som frister mest ... Det var en ironisk bemerkning myntet på en ikke navngitt nordlenning som ofte uttaler seg i sterke ordelag om temaet. Jeg har overhodet ingen meninger fargene til Olympus selv Han som sikler på Canon 5D ? Skjønte at du kødda Tom Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har også jobba idag. Her er et bilde på Svenska Dagbladet Noen grunn til at samtlige personer er uskarpe? Det må du nesten spørre de om for bildet ser ikke sånn ut Kan legge det opp senere, men det ligger på laptopen i sekken Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Tror jeg ville gått for Sony om jeg skulle valgt all over again.. eller olympus =) Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Det må du nesten spørre de om for bildet ser ikke sånn ut Ja, jeg trodde ikke akkurat at det var fokusbom Jeg bare lurte på om du visste grunnen til at det ble sånn. Endret 8. mai 2009 av arnold_layne Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hehe, frykter det er publiseringsverktøyet deres. Eventuelt hvordan de har hentet bildet fra mail til nett Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Tror jeg ville gått for Sony om jeg skulle valgt all over again.. eller olympus =) Sony wtf? Bra at ingen her har tenkt å gå over til Nikon da. Gorpium sin mening teller ikke Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Tror jeg ville gått for Sony om jeg skulle valgt all over again.. eller olympus =) Sony wtf? Bra at ingen her har tenkt å gå over til Nikon da. Gorpium sin mening teller ikke Sony kan jeg skjønne pga. A900. Men å bytte mellom Canon og Nikon er mer eller mindre som å gå over fra hvite til brune egg. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå