Dewil Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Selv også fornøyd med FF, men kunne tenke meg en litt høyere oppløsning Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Da har det dukket opp et nytt objektiv i signaturen min... Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Der fikk du den ja. Gratulerer! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 F***. Der forsvant sommerjobben gitt. Sjefen hadde "glemt" at en annen egentlig hadde fått den. Der forsvant planen om ff i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Kjipt. For ta kaia 1 måneds tid så har du nok råd. Grattis Djupviken. Forventer å se testbilder snart Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Å selge meg selv som nevnt for et par sider siden? Nei du, jeg var veldig klar for å tjene ca 50k i sommer jeg, men jaja, sånn kan det gå. :/ Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Jeg har lyst å tjene en slant ekstra i sommer å kjøpe FF. Men vil også spare til bil. Får gjenstå å se om jeg tar en drøss ekstra vakter. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Takk. Jepp, men har ikke kommet opp på veggen enda da. Har både kaffebildet og landskapbildet jeg printa på Fotovideo (båten fra Rondane) liggende på gulvet på stua. Egentlig planer om å ha de på rommet, men mangler gipsskruer så har ikke kommet så langt... Latskap 2k. Hehe. Waaay ahead of you. Da JP sponset oss med plakat-prints i den første oktoberfesten, brukte jeg først over 1 år på å bestille printene. Deretter tror jeg det tok et halvt år til å få det første av dem opp på veggen. Mye stress å finne ramme og passepartout som passet. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er folk så utrolig glad i FF? Sånn, helt seriøst. Hva får folk til med FF som de ikke får til med crop, sånn helt realistisk sett? Du har jo like videvinkler, billigere objektiver, billigere kamera etc. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Bedre/mere bokeh Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hm, men iso-ytelsene til D700 kan jo ikke måle seg med noe DX-kamera Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er folk så utrolig glad i FF? Sånn, helt seriøst. Hvorfor er folk glad i mellomformat? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvor mange keepers har folk som d700 / 5d mk ii tatt som de ikke kunne tatt med ett annet kamera? =) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Samme som med alt annet man kjøper. Trenger ikke sånn og sånn bil, båt, golfsett, u name it.. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er folk så utrolig glad i FF? Sånn, helt seriøst. Hvorfor er folk glad i mellomformat? Er folk så glad i mellomformat da? Er ihvertfall ikke like mange som egentlig ikke trenger det som kjøper det, og tror bildene blir sinnsykt mye bedre med det. Personlig liker jeg mellomformat pga sjaktsøker. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 (endret) Hvorfor kjøper man restaurant pizza når du har råd til det istede for grandis,begge har de samme ingrediensene. og utfallet blir det samme. Endret 8. mai 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Bedre smak, kvalitet og 'feeling' Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Hvorfor er folk så utrolig glad i FF? Sånn, helt seriøst. Hva får folk til med FF som de ikke får til med crop, sånn helt realistisk sett? Du har jo like videvinkler, billigere objektiver, billigere kamera etc. Søkeren! Brennviddene føles også bedre på fullformat. Liker ikke så godt å bruke 70-200 på crop, men på fullformat er den fantastisk. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Bedre/mere bokeh Oksebæsj Mindre DOF, ja. Boke er en egenskap av optikken. Nåer jeg ikke smal DOF fanatiker, og jeg for mer kremoptikk per krone ved å gå over til Olympus. Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 8. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2009 Er i det nostalgiske hjørnet nå i kveld,noen som husker The Robots Kraftwerk har også en nydelig melodi et par fotorelaterte scener i begynnelsen av videoen Yppelig ølmusikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå