kimare Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 haha.. ja hva skjer med hu dama egentlig? har dere blitt lurt enda el? 6000 er jo et røverkjøp Ikke vi. Starten finner du her, og fortsetter gjennom tråden Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 1TB. Gikk for 500gb jeg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Grattis. Du kommer nok til å trenge mer rimelig fort. Har nå 1TB disk som jeg bruker til lagring og 1x 250GB og 1x 320GB disk som jeg bruker til backup. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ser ut til at jeg virkelig suger balle i å feste prints på pappplater. Jeg ødelegger bare platene. Sukk. Men jeg er veldig flink til å pakke inn de ferdige bildene i bobleplast. Ellers kan det meldes at E-3 lager svært fine utskrifter størrelse stor. Og mørkerom er gøy. Jeg må få tatt en tur i morgenkveld tror jeg. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Bruker pcen til lagring jeg, og har ingen backup nå.. Kjører 700v på en 560v strømforsyning, så begynner å haste litt med backup hdd nå Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Sn0dig Morsomt å tenke på at det bildet som jeg lastet ned fra Interfacelift, og som jeg enda bruker som bakgrunn i dag, er du fotografen bak. Veldig bra bilde btw OT: bruker jeg 1x250GB til lagring og 1x1TB til backup. Endret 7. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) hmm 700W mener du vel men hvis du hadde belastet den 560W strømforsyningen med 700W så hadde den stoppa for lenge siden. @ stonhans: det bildet er det en stund siden jeg så sist. Et flott bilde Endret 7. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Takker Edit: Men er litt føkka redigering i den versjonen som ligger på interfacelift, ny versjon her hvis du vil ha. Endret 7. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Ikke stoppet enda nei.. Tok en sånn test på en side.. Resultat; WARNING Edit; Bra bilde ja Endret 7. mai 2009 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) ikke alltid til å stole på de der. Hadde jeg tatt en sånn test tror jeg ikke maskinen min noensinne hadde startet. Akkurat nå har jeg en evighetsmaskin xD har du en link btw? ble nysgjerrig jeg nå Endret 7. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ser ut til at jeg virkelig suger balle i å feste prints på pappplater. Jeg ødelegger bare platene. Sukk. Men jeg er veldig flink til å pakke inn de ferdige bildene i bobleplast. Ellers kan det meldes at E-3 lager svært fine utskrifter størrelse stor. Og mørkerom er gøy. Jeg må få tatt en tur i morgenkveld tror jeg. Gikk heller til rammemaker jeg. Da vet jeg i hvertfall at det blir gjort skikkelig og at holdbarheten er god. Og det blir selvsagt seendes rett og pent ut. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Jeg måtte le litt når jeg var på butikken isted :!: Endret 7. mai 2009 av :Francis: Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 De 2 bildene som jeg skulle selge for 350,- ble solgt for 500,- per stykk.. noe som jeg ikke hadde trodd I tillegg ville h*n at jeg skulle ta 1 bilde fra hver årstid som h*n skal kjøpe. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Kjære Canon Professional! Vi har i dag sendt ditt CPS-medlemskort til adressen du har registrert. Det vil ta cirka 25 dager før du mottar kortet. De må bruke kameler for å sende sånt... Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Grattis Stonhans Moro når folk vil ha det man lager Kjære Canon Professional! Vi har i dag sendt ditt CPS-medlemskort til adressen du har registrert. Det vil ta cirka 25 dager før du mottar kortet. De må bruke kameler for å sende sånt... du skal føle at det kortet er verdt så mye at det tar sinnykt lang tid å sende det. Må gjennom mange sikkerhets kontroller og greier Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 ny versjon her hvis du vil ha. Joink Lenke til kommentar
Anew Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Da dumpet en AI 55/3.5 ned i postkassen min. Den smatt igjennom tollen også, så da endte jeg opp med å betale 630 kr inkludert frakt. Den ser virkelig helt strøken ut. Mye finere enn den AIs 105/2.5 jeg kjøpte fra KEH.com som var klassifisert som EX. Gleder meg til å prøve den ut. Det kaller jeg en god deal. Jeg føler meg rimelig overbevist om at det er et bedre (og billigere!) objektiv enn Vivitar-eksperimentet mitt... Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg er også overbevist om det, simply basert på at zoom optikk med makro = ikke like bra som fastoptikk, og det at vivitar = (imo) crap. dårlig utgangspunkt... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Bruker pcen til lagring jeg, og har ingen backup nå.. Kjører 700v på en 560v strømforsyning, så begynner å haste litt med backup hdd nå 700V? 560V? Har ikke alt brent opp da ? Vi bruker da vitterligen 220V her (eller strengt tatt 230V da) Tom Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) jeg har en gammal vivitar 75-300 skyve zoom *stolt* Nææææt! OT: pc'n min bruker 555W jeg har 600W mist psu Endret 7. mai 2009 av Dewil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå