Gå til innhold

Chatte-tråd for oss på Akam!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg virkelig suger balle i å feste prints på pappplater. Jeg ødelegger bare platene. Sukk. Men jeg er veldig flink til å pakke inn de ferdige bildene i bobleplast. :)

 

Ellers kan det meldes at E-3 lager svært fine utskrifter størrelse stor.

 

Og mørkerom er gøy. Jeg må få tatt en tur i morgenkveld tror jeg. :D

Lenke til kommentar
Ser ut til at jeg virkelig suger balle i å feste prints på pappplater. Jeg ødelegger bare platene. Sukk. Men jeg er veldig flink til å pakke inn de ferdige bildene i bobleplast. :)

 

Ellers kan det meldes at E-3 lager svært fine utskrifter størrelse stor.

 

Og mørkerom er gøy. Jeg må få tatt en tur i morgenkveld tror jeg. :D

Gikk heller til rammemaker jeg. ;)

 

Da vet jeg i hvertfall at det blir gjort skikkelig og at holdbarheten er god. Og det blir selvsagt seendes rett og pent ut. :)

Lenke til kommentar

Grattis Stonhans ;)

Moro når folk vil ha det man lager

 

Kjære Canon Professional!

 

Vi har i dag sendt ditt CPS-medlemskort til adressen du har registrert. Det vil ta cirka 25 dager før du mottar kortet.

 

De må bruke kameler for å sende sånt...

du skal føle at det kortet er verdt så mye at det tar sinnykt lang tid å sende det. Må gjennom mange sikkerhets kontroller og greier ;)

Lenke til kommentar
Da dumpet en AI 55/3.5 ned i postkassen min. Den smatt igjennom tollen også, så da endte jeg opp med å betale 630 kr inkludert frakt. Den ser virkelig helt strøken ut. Mye finere enn den AIs 105/2.5 jeg kjøpte fra KEH.com som var klassifisert som EX. Gleder meg til å prøve den ut.

Det kaller jeg en god deal. Jeg føler meg rimelig overbevist om at det er et bedre (og billigere!) objektiv enn Vivitar-eksperimentet mitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...