Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herlig at slike mad skilled glam fotografer som det der holder workshops osv. Kan verken annet enn basic hvit bakgrunn twin softbox opsett, eller skikkelig retusj. Blir skikkelig glad da slike folk holder workshops til ett par - tre tusen :D

Fatter ikke at profesjonelle fotografer bruker blur til hudretusj. Og skal de først gjøre det må de ihvertfall gjøre det skikkelig med en proper utmasking.

Lenke til kommentar
jeg bestilte meg et filter fra hvStar og benyttet sjansen til å også kjøpe noen linsedeksler til objektivene. Lei av å knote med å ta av solblenderen for å komme til linsedekslet.. og de uorginale fungerer meget bra. Til under 20 kr/stk var dette virkelig verdt pengene.

Det jeg gjorde var og rispe noen spor med en skarpell der du trykker sammen låsene,det gjorde på/avmontering mye enklere.

Lenke til kommentar
Herlig at slike mad skilled glam fotografer som det der holder workshops osv. Kan verken annet enn basic hvit bakgrunn twin softbox opsett, eller skikkelig retusj. Blir skikkelig glad da slike folk holder workshops til ett par - tre tusen :D

Fatter ikke at profesjonelle fotografer bruker blur til hudretusj. Og skal de først gjøre det må de ihvertfall gjøre det skikkelig med en proper utmasking.

...og derfor bor han i en rønne av en leilighet ikke så langt unna meg. ;)

Lenke til kommentar

Husker han og Willow hadde workshop hvor prisen var 2300kr for en halv dag.

Ikke lenge igjen til workshoppen til Bert Stephani nå :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...