Aetius Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Mener å huske noen her (i denne tråden?) fant en feil ang makro, på side 175 i Scott Kelbys bok (bind 2). Noen som kan hjelpe meg med å finne det nøyaktige innlegget, slik at jeg kan linke til det i en artikkel? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Mener du denne tråden? Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Ingen hårsmak. Det for øvrig det første treffet på google når jeg søkte på "site:diskusjon.no kelby makro feil" (uten anførselstegn). Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 PRO SKIN RETOUCHING!!!!!! http://www.erlendstokkedal.com portefølje-artister-dina. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Står til bakgrunnsmusikken. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 OMG. nå ble jeg nesten kvalm. Jeg ELSKER virkelig plastik hud.. HAHA Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Nye bilder i BK https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1106924&hl= Francis Lenke til kommentar
M.H Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Klarer ikke bakgrunnsmusikk til websider... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Klarer ikke bakgrunnsmusikk til websider... www.wearesleepinggiants.com <333333333 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 PRO SKIN RETOUCHING!!!!!! http://www.erlendstokkedal.com portefølje-artister-dina. Kjenner sønnen hans faktisk. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg bestilte meg et filter fra hvStar og benyttet sjansen til å også kjøpe noen linsedeksler til objektivene. Lei av å knote med å ta av solblenderen for å komme til linsedekslet.. og de uorginale fungerer meget bra. Til under 20 kr/stk var dette virkelig verdt pengene. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Herlig at slike mad skilled glam fotografer som det der holder workshops osv. Kan verken annet enn basic hvit bakgrunn twin softbox opsett, eller skikkelig retusj. Blir skikkelig glad da slike folk holder workshops til ett par - tre tusen Fatter ikke at profesjonelle fotografer bruker blur til hudretusj. Og skal de først gjøre det må de ihvertfall gjøre det skikkelig med en proper utmasking. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 jeg bestilte meg et filter fra hvStar og benyttet sjansen til å også kjøpe noen linsedeksler til objektivene. Lei av å knote med å ta av solblenderen for å komme til linsedekslet.. og de uorginale fungerer meget bra. Til under 20 kr/stk var dette virkelig verdt pengene. Det jeg gjorde var og rispe noen spor med en skarpell der du trykker sammen låsene,det gjorde på/avmontering mye enklere. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Herlig at slike mad skilled glam fotografer som det der holder workshops osv. Kan verken annet enn basic hvit bakgrunn twin softbox opsett, eller skikkelig retusj. Blir skikkelig glad da slike folk holder workshops til ett par - tre tusen Fatter ikke at profesjonelle fotografer bruker blur til hudretusj. Og skal de først gjøre det må de ihvertfall gjøre det skikkelig med en proper utmasking. ...og derfor bor han i en rønne av en leilighet ikke så langt unna meg. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Herlig at slike mad skilled glam fotografer som det der holder workshops osv. Kan verken annet enn basic hvit bakgrunn twin softbox opsett, eller skikkelig retusj. Blir skikkelig glad da slike folk holder workshops til ett par - tre tusen Fatter ikke at profesjonelle fotografer bruker blur til hudretusj. Og skal de først gjøre det må de ihvertfall gjøre det skikkelig med en proper utmasking. Husker han og Willow hadde workshop hvor prisen var 2300kr for en halv dag. Ikke lenge igjen til workshoppen til Bert Stephani nå Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 æsj. Musikk i portefølje, forferdelig retouch og t.o.m bilder med selektiv farge. I just puked a little. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Skal du på Bert Stephani? =D Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2009 Er egentlig litt småkeen jeg også ass. Men er 1800 kroner da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå