von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor gidder egentlig folk å annonsere kamera så mye over verdi? Finnes det faktisk selgere som får solgt "skrap" så dyrt? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal du være virkelig slem så fullfører du helt fram til oppmøte/betalingen,og håper på at hun allerede har brukt opp alle pengene hun trodde hun skulle få for 350D'en. Da er du ikke slem - da er du ond Tom Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hvorfor gidder egentlig folk å annonsere kamera så mye over verdi?Finnes det faktisk selgere som får solgt "skrap" så dyrt? Uten tvil,for omtrent et år siden var det en annonse på finn.no angående en godt brukt søyleboremaskin,du får kjøpt tilsvarende ny på claes-ohlson for 1995.-han skrev mange lovord og fikk solgt den for 7500.- Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hun fortjener ikke annet! Makan til dum kjerring skal du lete lenge etter. Greit at hun ikke kan shit om foto, men hun kan jo faen meg ikke skrive ordenlig norsk. Kombo som garansert gir salg... Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det kom garansert fra rette kjeften, Ice! HAHA Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det gir garansert salg ja Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hun kan ikke skrive ordenlig norsk heller, faktisk! XD Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 men icefox kan i hvertfall foto Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 1/2 Faen og. Icefox, Sn0dig, ZodZ. Tryvann fredag og lørdag? Eneste gangen jeg skal Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg sendte også dama mail og nå fikk jeg tilbud om 6 000,- for pakken. Det er selvsagt fortsatt for høyt men går nå i det minste rette veien.. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 1/2 Faen og. Icefox, Sn0dig, ZodZ. Tryvann fredag og lørdag? Eneste gangen jeg skal 1. Jeg har krykker. 2. Må paye for begge dagene, dvs 740 kr. 3. Tviler på at jeg orker. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 men icefox kan i hvertfall foto Det ska'n ha! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 1/2 Faen og. Icefox, Sn0dig, ZodZ. Tryvann fredag og lørdag? Eneste gangen jeg skal 1. Jeg har krykker. 2. Må paye for begge dagene, dvs 740 kr. 3. Tviler på at jeg orker. Pfft, ta turen. Da kan jeg sparke vekk krykkene unnder f, erh, mener, ja. Ta turen for min skyld Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Damn at jeg klarte å få inn litt skrivefeil der da! Dumme tastaturet på jobben + dårlig tid for å rekke toget = skriveleif... Og fikk faktisk 6 på forrige norskstil! Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Litt avsporing i forhold til de pågående diskusjoner. Ser nå at FKPRO skal ha fotomesse fra i morgen og de påfølgende 2 dager( for de som har tilhold i Oslo). Sikkert noen tilbud som passer andre, selv om jeg ikke fant noe til meg selv på deres annonse så langt. Tar nok turen innom å ser om jeg lar meg friste av noe fototilbehør før søndagens fototreff i Oslo. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 1/2 Faen og. Icefox, Sn0dig, ZodZ. Tryvann fredag og lørdag? Eneste gangen jeg skal Nei, pga; 1/2 Faen og. Icefox, Sn0dig, ZodZ. Tryvann fredag og lørdag? Eneste gangen jeg skal 1. Jeg har krykker. 2. Må paye for begge dagene, dvs 740 kr. 3. Tviler på at jeg orker. 1. Jeg er ikke russ 2. Jeg bor i Stavanger 3. Jeg har ikke råd 4. Jeg er ikke russ 5. Jeg bor i Stavanger Osv. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Doh, var sikker på at han var èn av de. Uansett. Det er bare så fragmenter av irrelevante detaljer Jeg fikk 5+ på forrige norskstil, men har selektiv dysleksi Endret 6. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 1. Jeg har krykker.2. Må paye for begge dagene, dvs 740 kr. 3. Tviler på at jeg orker. Pffft - hadde russefering med nyoperert kne, jeg! Var 15 år siden, men allikevel.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå