Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Chatte-tråd for oss på Akam!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare meg, eller er det en tendens til at canon har flest overprisede kameraer på bruktmarkede? (Det har forresten kanskje noe med antallet canonbrukere kontra resten, men likevel...)

Det er vel ikke jeg som burde si det; men det sier vel noe om intelligensen til Canon eiere :tease:

Tom

Lenke til kommentar
Mmmh - har Arcam og Dynaudio, jeg. ..Og SVS-woofer. Mmmmh.

Ahem.

Ser ditt anlegg og høyner med Hegel, Vienna Acoustic og Velodyne subwoofer.. ;)

OnTåpikk,

Har lyst på en blits(z) men har overhodet ikke peiling.. Sett meg ut Canon Speedlite 430 EX II, duger den. Alternativer som er billigere/bedre?

Skal på et 400d med 17-55 IS.

Lenke til kommentar
Har lyst på en blits(z) men har overhodet ikke peiling.. Sett meg ut Canon Speedlite 430 EX II, duger den. Alternativer som er billigere/bedre?
Det finnes billigere alternativer, men de er ikke bedre. De bedre alternativene koster også mer, og er ikke minst større og mer uhåndterlige. Canon 430EX duger i massevis, så hvis den passer budsjettet ditt, er det et meget godt valg.
Lenke til kommentar

Jeg antar det er noen herfra som ikke har klart å styre seg og prøver å kuppe kjøpet mitt.

nå har je fått ett tilbud til.....

flere som er intressert gitt....skal høre hva de andre er villig og betale for det,,,

Uansett begynner jeg nå å bli klar for å avslutte dette og har sendt følgende svar.

Hei igjen!

Jeg ser at det er mulig å få Canon 450d for 5800,- og 100-300 for 3000,-

Hvordan er dette i forhold til ditt utstyr. Dette er jo helt nytt også, mens ditt er brukt. Jeg ble veldig i tvil nå.

Lenke til kommentar
Det finnes billigere alternativer, men de er ikke bedre. De bedre alternativene koster også mer, og er ikke minst større og mer uhåndterlige. Canon 430EX duger i massevis, så hvis den passer budsjettet ditt, er det et meget godt valg.

Jo billigere jo bedre.. :p Men ikke noe problem å strekke meg til 430EX hvis det er verdt prisforskjellen.

Lenke til kommentar
Tipper det er ei som blir skuffet når bobla sprekker.. :grin:

Noe hun også fortjener når jeg ser hvordan hun ordlegger seg.

canon 350d finnes ikke lengre og få tak i...350 d er ett dyrere kamera enn 450d,og linsa kostet meg 4500 kr bare for den...jeg lover deg att det er ett bra kamera, og nesten ikke brukt"godt som nytt!!

du får mye for pengene!

Jeg er fortsatt uvitende.

Hei igjen!

Så du mener at ditt kamera er mye bedre enn 450D?

Kim Are

Lenke til kommentar

Genialt!

Jeg er glad for at jeg ikke tok med meg det alliminumsrøret jeg banket opp noen venner med før idag, inn på rommet når jeg skulle ha muntlig presentasjon av fotoreportasjen min. Hadde sikkert slått læreren beint ned.

"Ja, så tok jeg å smelte inn en trekant der, for å skape harmoni, noe som bryter med at han duden hopper ned. Kontraster. Det er alt det handler om. Bilder er kontraster.". Etter det var det helt stille i rommet. Det eneste man kunne høre var slevet hennes som traff bordet.

Angrer på at jeg ikke sa at runde objekter i bilder skaper dissharmoni og har en tendens til å få kikkere til å begå selvmord, for å så å henvise til en rekke saker (som selvsagt ikke finnes), for å så å avslutte med: "Derfor er det ingen sirkler i bildene jeg tok." Sekseren hadde vært sikra.

Lenke til kommentar
Haha, genialt. Kjør på og la hun svi litt. :lol:

Jeg får se hva hun svarer nå, men jeg regner med å avslutte dette rimelig kjapt nå.

Dette er jo rett og slett kostelig! Jeg var litt usikker på hvor snilt det var å holde på sånn til å begynne med, men hun får åpenbart som fortjent. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...