J@cob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Orker ikke tanken på å bytte ut grep. Jeg skal vinne i lotto, eller selge kroppen min på kaien. Da er det rett ut med 400D'en og inn med 50D ^^ Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Selge kroppen på kaia kan slå begge veier.. Kansje du går i minus og må nedgradere til 350D :!: Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Er jeg ond? Jeg fant denne på finn, og sendte følgende melding. Hei!Er du seriøs? Vil du virkelig bare ha 7500 for dette utstyret? Til den prisen må det jo være noe galt med det. Fikk følgende svar mye vill du gi for det da? det er ingen ting galt med dette....synes du det er for billig? dette er en verdi på kr 14500. vill så klart ha mest mulig for det! har fønni ut att jeg vill kjøpe meg ett mindre, enklere og ta med seg... Nå har jeg sendt følgende melding Hei! 7500 høres da virkelig helt greit ut, ingen tvil om at dette er et kupp Hvordan skal vi ordne betaling og levering, jeg bor i Haugesund. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det å bruke 70-200/2.8 på hus uten vertikalgrep er horribelt etter min mening. Hvilket grep anbefales til 40D? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Selge kroppen på kaia kan slå begge veier..Kansje du går i minus og må nedgradere til 350D :!: Ikke med min kropp. Desuten klarer jeg alltids å ta et bilde av ansiktet til folk med min halvødelagte 50mm 1.4 med en nærgrense på over meteren. Blackmail? Fuck yeah Prøveeksamen - Presentasjon - Om en time. En annen ting er at jeg har syke drømmer for tiden. Igår sovnet jeg på bussen, og drømte at jeg kastet min kjære klasseforstander ut gjennom et vindu. Når jeg våknet satt jeg og smilte for meg selv. I natt drømte jeg at jeg var på AKAM treff, og dengte en bruker her inne. Vi skal ikke nevne navn Click! Endret 6. mai 2009 av J@cob Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 *snip Haha! Blir artig å se hva du får til svar Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Litt ond kansje Pffft. "Ondeste person" er opptatt. Det er Skrapparkar i denne tråden som er den ondeste. Edit: Originalforumet finnes forresten ikke lenger - det var forumet til Infernofestivalen 2003.. Men: Som man sier i l33tspeak: Epic Pwnage! Endret 6. mai 2009 av Trondster Lenke til kommentar
B25S Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Litt ond kansje Pffft. "Ondeste person" er opptatt. Det er Skrapparkar i denne tråden som er den ondeste. Edit: Originalforumet finnes forresten ikke lenger - det var forumet til Infernofestivalen 2003.. Men: Som man sier i l33tspeak: Epic Pwnage! hahaha! Det der kan man dø av, sykt morsomt. Hadde vært morsomt å sett reaksjonene hans Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Det å bruke 70-200/2.8 på hus uten vertikalgrep er horribelt etter min mening. Hvilket grep anbefales til 40D? Du har ikke så mange valg. Gamle BG-E2, nyere BG-E2N med "værtetting" og WFT-E3 med WLAN. Sistnevnte er nok det beste, men koster mer enn huset og gir deg ikke mer batteritid. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Mmmh - har Arcam og Dynaudio, jeg. ..Og SVS-woofer. Mmmmh. Rotel RC/RB-1070 og dynaBel Exact - snadder det og. Hva er ellers deres hovedgrunner til å kjøre batterigrep? Høy "poser" faktor samt utvidet batterikapasitet. Ettersom jeg bruker venstre øye så gir ikke batterigrep noe større fordelere i portrett-modus. Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Mmmh - har Arcam og Dynaudio, jeg. ..Og SVS-woofer. Mmmmh. Ahem. Hva er ellers deres hovedgrunner til å kjøre batterigrep? Batterilevetid? Utløserknapp i portrait mode? Tyngre og dermed mer stabilt kamerahus? Mer komfortabelt grep med tunge objektiver? "Hanskerom" til minnekort og sånt? Egen utheving. Har forresten også sendt selger mail på 350D. Sier jeg er konfirmant på 14, lurer på om det er på tide å skape seg en fotohobby og sender fra pappas mail. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Bruker også venstre øye, men grep i portrettmodus gir likevel en bedre ergonomisk plassering av utløseren. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Jeg bytter på å holde grepet i høyre og venstre hånd i portrettmodus. Noe av grunnen er at AE-Lock kun finnes oppe ved den "normale" utløserknappen på F5. Jeg bruker AE-Lock nokså mye når jeg fotograferer. Francis Lenke til kommentar
Karl-Peder Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Hahaha! Det der er bare umoralsk! Men å promotere DDE er såklart helt fint. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) *snip Haha! Blir artig å se hva du får til svar Jaggu ikke snau denne dama. det er med ei fotoveske også, som betalte 698 for også.....så det du får med er-ett kamera canon 350 d digital speilrefleks - canon linse zoom ef 100-300mm -canon linse efs 18-55 -fotoveske(nikon) - batterilader -kobling ledning kamera/pc -innstruksbok... 8300 hvis du vil ha med veska!! Noen idéer til hva jeg gjør videre? Endret 6. mai 2009 av kimare Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 (endret) Noen idéer til hva jeg gjør videre? Kanskje påpeke at du kan få nytt kamera som er to generasjoner nyere og har objektiv med bildestabilisering*), pluss nytt ekstra objektiv for den nette sum av 8800? ..Og foreslå en mer fornuftig pris hvis hun skulle ha håp om å selge det? *) 350D hadde vel ikke 18-55 med IS? Edit: Det er tross alt ikke så pent å leke med folk, selv om de er på bærtur med bruktprisene sine.. Endret 6. mai 2009 av Trondster Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Ny pris 13000 på Finn-annonsen. Spenstige saker! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Ettersom jeg bruker venstre øye så gir ikke batterigrep noe større fordelere i portrett-modus. Tom Jeg er og venstreøyedominant, men kjenner meg ikke igjen i dette. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2009 Kanskje bare si at ny pris når hun kjøpte det og ny pris i dag er to helt forskjellige ting... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå