gorpium Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det som er bedre med PW da er at sender/mottaker er i samme enhet og de kan brukes til å trigge kamera. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Det som er bedre med PW da er at sender/mottaker er i samme enhet og de kan brukes til å trigge kamera. Det er vel stort sett det eneste som er fordel samt litt lengre rekkevidde. Rekkevidde på Cybersync ca 100m. Men det finnes fjernkontroll som gjerne følger med kamera som kan brukes, enten trådløs eller kabel. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Tror sportsfotografer foretrekker PW framfor alt annet til trigging. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Tror sportsfotografer foretrekker PW framfor alt annet til trigging. ja, men så har de glugger som koster en årslønn eller to, da har de gjerne råd til en pw eller to også edit: regner med fyren her ikke er den rikeste kniven i skuffen Endret 5. mai 2009 av Inc Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig! Ser kanskje ut til at jeg har fått ordnet meg brukt og strøken 70-200mm f/2.8 IS (MED IS!!) til 8000 kr! Får satse på at handelen går smertefritt nå! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig! Ser kanskje ut til at jeg har fått ordnet meg brukt og strøken 70-200mm f/2.8 IS (MED IS!!) til 8000 kr!Får satse på at handelen går smertefritt nå! Ja, du får håpe at det ikke er Diplom IS eller Hennig Olsen IS du får med på kjøpet ;-) Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig! Ser kanskje ut til at jeg har fått ordnet meg brukt og strøken 70-200mm f/2.8 IS (MED IS!!) til 8000 kr!Får satse på at handelen går smertefritt nå! Ja, du får håpe at det ikke er Diplom IS eller Hennig Olsen IS du får med på kjøpet ;-) Selv om den var dørgande tørr måtte jeg le Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig! Ser kanskje ut til at jeg har fått ordnet meg brukt og strøken 70-200mm f/2.8 IS (MED IS!!) til 8000 kr!Får satse på at handelen går smertefritt nå! Ja, du får håpe at det ikke er Diplom IS eller Hennig Olsen IS du får med på kjøpet ;-) Hehe, good one. Gratulerer AsbjørnH! /Yaricks Lenke til kommentar
M.H Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Ja, du får håpe at det ikke er Diplom IS eller Hennig Olsen IS du får med på kjøpet ;-) Jo, men nå når det går mot sommer er vel ikke en kald Diplom is heller så dumt. Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 meh Og forresten, er det moms fra kaffebrus? Cybersync? Joda. Vurderer. Men som tidligere nevnt er jeg en "oh my god I gotta get [sett inn random gadget]". Alt for mye tid i nettbutikker og momskalkulering. Er det noen som har Cybersyncs her på forumet? Har spurt en gang før men da fikk jeg "KJØP PW'S" i svar ^^ De som sier "kjøp PW" vet ikke bedre . Jeg har Cybersync og det funker utmerket (har brukt PW ved flere anledninger). Cybersync er mer eller mindre det samme som PW bare i mer strippet versjon, mye mindre, lettere og bruker mindre batteri og ikke minst under halve prisen hva angår PW. Du får to mottakere, 1 sender til godt under prisen av 1 PW enhet. Så kjøp Cybersync og bruk resten pengene på glass istedet. Hvor mye betalte du inkl den 10% adden for internasjonale kjøp? Og hvor mange kjøpte du? Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 De fleste har vell sett Jizz in my pantzzzzz. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 meh Og forresten, er det moms fra kaffebrus? Cybersync? Joda. Vurderer. Men som tidligere nevnt er jeg en "oh my god I gotta get [sett inn random gadget]". Alt for mye tid i nettbutikker og momskalkulering. Er det noen som har Cybersyncs her på forumet? Har spurt en gang før men da fikk jeg "KJØP PW'S" i svar ^^ De som sier "kjøp PW" vet ikke bedre . Jeg har Cybersync og det funker utmerket (har brukt PW ved flere anledninger). Cybersync er mer eller mindre det samme som PW bare i mer strippet versjon, mye mindre, lettere og bruker mindre batteri og ikke minst under halve prisen hva angår PW. Du får to mottakere, 1 sender til godt under prisen av 1 PW enhet. Så kjøp Cybersync og bruk resten pengene på glass istedet. Hvor mye betalte du inkl den 10% adden for internasjonale kjøp? Og hvor mange kjøpte du? Betalte 208$ for 2 mottakere og 1 sender totalt. Og moms i norge kommer i tillegg på ca 300kr. Det blir rundt 1700 kronasjer ferdig tilsendt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 De fleste har vell sett Jizz in my pantzzzzz. Har kjøpt CD med DVD.. I'm on a Boat er dessverre ikke med, men det er til gjengjeld Lazy Sunday!!! ..En klassisk SNL-sketsj. Her er en . (Ingen SNL-rips varer lenge på j00t00b..) Det er så Beastie Boys! Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Herlig. 2 barn, 1 baby, 1 visning, 2 konfirmanter og 1 forfatter på en dag. Morsomt. Men jeg har ikke hatt tid til frokost enda. Heldigvis en liten halvtime til neste kommer her nu. Jizz in my pantz er awesome =D love it til fest Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Joe McNally har nokre gode tips om mappestruktur for bilete ... Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 "Pictures of Nigel eating". Hvor spennende er den dumme feite katta? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Joe McNally har nokre gode tips om mappestruktur for bilete ... Lurer på hva han har i "Really Raw files" ? Han tenker nok ikke på det samme som Kenny Boy (FotoTim anbefales å IKKE klikke på linken ). Tom Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 WHAT THE FUCK WAS I THINKING? Haha Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 SCREEN GRABS OF DISNEY CARTOON BABES Wtf. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 5. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2009 Da var 3 extensions ringer fra b&h + ND8 filter på vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå