sn0dig Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 herregud slutt å snakk sånn drid då, umuligt å forstå någe når dokker bable som faen på samespråge. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det står kug i tryne ditt! (Men kanskje vi skal begrense OT før jeg må slette litt. ) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Lesingen her inne blir bare bedre og bedre, "førr" et liv! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hvorfor kan I ikke enes ad og være søde og rare mod hinanden? Det er altså ikke sjovt, når I kun driller hinanden, og der går kuk i konversationen. Hmm - men når jeg først kommer med et sproglig indlæg i debatten, så kan jeg lige så godt komme med noget fornuftigt noget: Er det nogen af Jer, der har erfaring med klargøring af billeder til fotobog? I så fald tager jeg mere end gerne jeres indspild imod. Især de fotobog-ansvarlige burde vel have noget passende input her. Hilsener fra København! Røget ørred. Ugebladbud. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hilsener fra København! Røget ørred. Ugebladbud. Dejlige København. Tenker av en eller annen grunn på for mange små grå med tilbehør på Lurblæseren .. Tom Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Kanskje bare endre navnet på denne tråden til "Den aller nyeste Forumkaféen" først som sist? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Den fotografiske dialektkafeen? Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Den Fotografrelatertepoesitråden? Dialekt er fett. Synd jeg suger i min egen. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Er det ikke litt missvisende med foto i navnet da, folk kan jo tro at her diskuteres det fotorelaterte emner. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Da blir jo diskutert foto her og då, berre me massa anna ral innimjødlo da fotorelaterta... Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 True dat. Prøveeksamen er kjedelig : < Lenke til kommentar
B25S Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 True dat. Prøveeksamen er kjedelig : < Hva er det for noe? :!: Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er det for noe? :!: Eksamener? Husker noe vagt noe, fra mange, mange år siden.. Hmm.. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 (endret) Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg. Endret 4. mai 2009 av stonhans Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Hva er det for noe? :!: Eksamenstest, slik at skolen kan se om eksamenssystemet de har ejakulert ut av en gammel mans rass er brukbart. Noe som kan omdiskuteres. Halvparten av klassen har fått oppgaven: "Lag ei reportasje om fritidsmiljøet for ungdom i Sogndal". Gjett om ungodmslederen i kommunen fikk mange telefoner idag. Alle bruker samme primærkilde og what the flux. Argh. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg. Dette er jo selvsagt helt uhørt, kan ikke tenke meg noe annet enn at dette kommer til å ordne seg. (Banker er ekstremt strengt regulert, f.eks. er det banken som har ansvar for alle dine tap utover rundt 8000,- om du blir svindlet, selv om du har gjort noe hinsides idiotisk, som å skrive PIN-koden på kortet.) Kom akkurat over en ganske forståelig guide til B&W-konvertering, behagelig lite teknisk. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg. Som Euklid sier, så er det helt utenkelig at ikke banken må ta ansvar her. Bankenes ansvar i forb. med nettbanker strekker seg veldig langt - det finnes jo til og med rettspraksis som sier at bankene i noen tilfeller må erstatte når du har tastet feil mottaker. Penger skal ikke kunne bli borte i et slikt system, og om du blir svindlet så vil også bankene strekke seg langt for å rette opp skaden. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 4. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2009 Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg. Dette er jo selvsagt helt uhørt, kan ikke tenke meg noe annet enn at dette kommer til å ordne seg. (Banker er ekstremt strengt regulert, f.eks. er det banken som har ansvar for alle dine tap utover rundt 8000,- om du blir svindlet, selv om du har gjort noe hinsides idiotisk, som å skrive PIN-koden på kortet.) Kom akkurat over en ganske forståelig guide til B&W-konvertering, behagelig lite teknisk. Nå mistet jeg akkurat 1000,- innenfor Postbankens nettbanksystem, da jeg skulle føre over mellom egne kontoer. Dette er mye penger for meg, og når jeg i august kjøper glass til 14000,- .. ja da betaler jeg kontant! Faen heller.. Kundeservice på telefon kunne ikke hjelpe meg. Som Euklid sier, så er det helt utenkelig at ikke banken må ta ansvar her. Bankenes ansvar i forb. med nettbanker strekker seg veldig langt - det finnes jo til og med rettspraksis som sier at bankene i noen tilfeller må erstatte når du har tastet feil mottaker. Penger skal ikke kunne bli borte i et slikt system, og om du blir svindlet så vil også bankene strekke seg langt for å rette opp skaden. Tusen takk! Jeg skal besøke det lokale kontoret etter jobb, så får jeg bare håpe dette ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå