arnold_layne Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Med et nick som "arnold_lane" så svikter du vel kilden ? Sant nok. Så spørs det hva som er viktigst - "kilden" eller min fotografiske integritet Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Pokker. Jeg hiver meg på "whine-over-skjermen-på-40D"-paraden. DAMN IT! Luxury!! Har 20D-skjerm, jeg. Tenkte jeg måtte være med i "Egenprodusert avatar-klubben". Synspunkter? Morsomt at den ved først øyekast ser ut som et katteøye.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Pokker. Jeg hiver meg på "whine-over-skjermen-på-40D"-paraden. DAMN IT! Luxury!! Har 20D-skjerm, jeg. Lucky me - jeg har 30D, jeg. Skjermen som alle elsker å hate Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Lucky me - jeg har 30D, jeg. Skjermen som alle elsker å hate Pfft - bedre skjerm var en av hovedgrunnene til å oppgradere fra 20D til 30D.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Lucky me - jeg har 30D, jeg. Skjermen som alle elsker å hate Pfft - bedre skjerm var en av hovedgrunnene til å oppgradere fra 20D til 30D.. Det er ikke alle som var enig i fargegjengivelsen ... Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Syns ærlig talt spotmåling er mer verdt enn større skjerm.. Ooooh! Kennyboi kommer med visdom! "Spot Meter. I've never used this in any SLR camera." Endret 3. mai 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Kennyboi kommer med visdom! "Spot Meter. I've never used this in any SLR camera." Det er vel et åpent spørsmål om han har brukt any SRL at all Det lille jeg har sett av bilder fra ham overbeviser meg i hvert fall ikke. Mannen er flink til en ting, nemlig å markedføre seg ved å formulere seg sånn at han vekker oppsikt. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Artig med tegneserier :!: Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Kommer det "slutt på aprilfest" artikkel eller noe sånt snart? Edit: Og kåring av vinnere :!: Endret 3. mai 2009 av sn0dig Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Driver og reinstallerer Spyder2express på XP-boksen min. Og nå har jeg støtt på et banalt problem. Er ikke i stand til å finne igjen serialen. Sitter med disken og orginalembalasje i hånda. Snur og vender på det, men finner den ikke. Noen som har kjennskap til Spyder og husker hvor serialen er? Eller noen som har tips om hvordan jeg får tak i en ny serial? Det er altså et fullt lovlig kjøpt produkt jeg har. Kjøpt på B&H mener jeg å huske, enten det eller amazon. EDIT: Jeg har en stygg mistanke om at den skal sitte på omslaget til installasjons-CD, og det har jeg selvfølgelig ikke. Noen som kan bekrefte mine bange anelser? Og noen som har ideer om hva jeg gjør da? Endret 3. mai 2009 av fototim Lenke til kommentar
BenBjell Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Og da registrerte jeg meg.. Igår kjøpte jeg meg et nytt kamera! En Hitachi HDC-887E. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Kommer det "slutt på aprilfest" artikkel eller noe sånt snart? Mulig, men jeg kan ikke si det sikkert, pga kapasitetsmangel. Vi har stadig flere krav på oss, og færre folk til å få dem unnagjort, samtidig som det er ferietid (en kollega er bl.a. på bryllupsreise). Hva Hardware angår, så ble Rolf (red.) pappa i helgen, så han har også fått nye ting å henge fingrene i. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Kennyboi kommer med visdom! "Spot Meter. I've never used this in any SLR camera." Sånn i prinsippet er jeg i mot sensur av nettet. Men Kennyboi setter den holdninga på en stor prøve. Det burde forresten være et absolutt krav til en moderator å ikke sitere den mannen. Sitater fra ham utløser ukontrolerbar aggresjon fra undertegnede. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Edit: Og kåring av vinnere :!: Gud forby! Aprilfesten er ikke en konkurranse. Ikke litt en gang. (men en oppsummering er ikke å forakte) Endret 3. mai 2009 av Anew Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Edit: Og kåring av vinnere :!: Gud forby! Aprilfesten er ikke en konkurranse. Ikke litt en gang. (men en oppsummering er ikke å forakte) I slike utfordringer kåres det ingen vinner, her er vi alle tapere Lenke til kommentar
Inc Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Edit: Og kåring av vinnere :!: Gud forby! Aprilfesten er ikke en konkurranse. Ikke litt en gang. (men en oppsummering er ikke å forakte) I slike utfordringer kåres det ingen vinner, her er vi alle tapere De som ikke deltok, vant Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Sånn i prinsippet er jeg i mot sensur av nettet. Men Kennyboi setter den holdninga på en stor prøve. Synes siden er knallmorsom. Herlig hvordan han hevder utstyr ikke teller, for så å skrive enorme mengder om hvilket utstyr man burde kjøpe. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 De som ikke deltok, vant Det er feil. Det er de som deltok som er vinnerene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det er feil. Det er de som deltok som er vinnerene De som deltok er like mye vinnere, men de som også fullførte er aller vinnerst! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 3. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2009 Det er feil. Det er de som deltok som er vinnerene De som deltok er like mye vinnere, men de som også fullførte er aller vinnerst! Jeg har jo til og med fått (kjøpt) premie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå